@Annie.. ga jij ook s ff je banner aanpassen dan hey en snel!..hihihi @Pam.. dan klopt t ook wel dat je de vorige rondes iets overtijd was dan he.. dan heb je kennelijk een iets langere cyclus of je ei wat later.. fijn dat je m nu gevonden hebt.. dan kun je ook wat gerichter klussen.. hoop op een mooie afsluiting van deze ronde.. @LF.. is niet zo raar dat een gyn zegt 14 dgn na ei.. NOD.. dat is een gemiddelde.. vind t wel logisch dat ie dat aangeeft, maar hij had er idd wel bij mogen zeggen dat dit niet standaard is en dat het best een paar dagen kan verschillen..
Hier nog 1 dag en dan zitten ik alweer op 7 wk.. JOEHOE.. Vanmorgen alweer stress omdat ik niets meer voelde bij mezelf.. .. maar nu wel weer wat steekjes en krampjes.. dus dan ben ik wel weer gerustgesteld.. wordt t erger maak ik me daar weer zorgen om..en voel je niets dan is t ook niet goed.. wat een gedoe.. ben blij als ik een goede echo heb gehad en dan de 12 wk voorbij ben zeg..
dank je, hoop het ook, dokter had bloed getrokken en zei dat ik goede progesteronwaarden had en dat ik dus een goede eisprong heb gehad. dat is ook al positief he. greets
Nou voelen, nee deze ronde niet echt.. en ik merk dus dat ik volgens mij een bang ei heb! hahaha Ronde de 7e (10e cyclusdag) had ik ook vruchtbaar slijm en duidelijke steken aan de kant van mn ei.. alleen volgens temp geen ei! en de 12e heb ik m nu gehad, 15e cyclusdag.. dus met de 29 dagen cyclus klopt dat helemaal netjes.. en nu voelde ik m niet duidelijk ofzo nee! dus ik denk dat ik uitging van die pijntjes en vruchtbaar slijm terwijl er geen ei kwam.. @ annie: IK ZIE STREEEEEPJESSSS! ik zei t toch! wat goed.. ik duim heeeeel hard voor je door!
Hey dames, Hoe gaat het met jullie? Ik zie dat er weer een paar dames bij zijn gekomen op roze! GEFELICITEEEEEERD! Ook helaas 2 vlindertjes. Dat is erg triest. Veel sterkte. Nieuwe dames: welkom! Wachtende dames: heel veel geduld. Je kan het! Ongi dames: wat jammer. Nieuwe ronde, nieuwe kans! Ik ben nog steeds zwaar verkouden. Nu al 7 dagen! Mijn kop knalt bijna uit elkaar. Hoesten, proesten, keelpijn. De zakdoekjes zijn haast niet aan te slepen. Oh, ja.. mijn linker oog is nu ook ontstoken. Dat kon er ook nog wel bij! Klaag, klaag, klaag! Ok, nu hou ik er weer mee op en ga ff verder lezen. Liefs, Aleida Oh enne... Ik strooi nog wat hCG! ********** ************ ************** ***************
@Annie.. wat ontzetend goed... zag net een mooie site.. voor geboortekaartjes of gewoon canvas met oudere kids..enzo.. erg mooi... check: http://www.pincopallino.nl/index.php bij geboorte kaartjes ff naar beneden scrollen voor de voorbeelden.. ben er helemaal wild van..hihihiih
Goedemiddag dames, Zie alweer een aantal Roze dames erbij, gaat goed hier! Morgen is het eindelijk maandag en mag ik naar de gynacoloog voor een inwendige echo. Eens kijken of er wat mis is daarbinnen. Laat hier wel even wat weten als ik meer weet. Liefs esther
Lieve kindjes Pam, hopelijk komen daar gauw nog een paar kindjes bij! @mercedes... wat ontzettend verdrietig meis dat het weer is misgegaan. Jullie wachten al zolang op een kleine, had zo gehoopt dat het nu eindelijk gelukt was. Ik leef met je mee meid. @snoes, ook voor jou heel veel sterkte. Tweemaal achter elkaar mis, het is niet niks... Hopelijk is driemaal scheepsrecht voor jou! Ik ga voor jullie duimen. @annie, gaaf dat je voorgevoel klopte! Feli! @de andere zwangere meiden, ook van harte!