hoi hoi, ben weer terug van ons weekendje weg naar belgie. zijn er vanaf vrijdagmiddag nog spectaculaire dingen gebeurd? bijvoorbeeld wat meer roze erbij? kon de lijst zo snel nie vinden, en 30 pagina's bijlezen ben ik nu te moe voor. x
de vorige ronde was mijn 2de ronde. ik had toen een dag of 4 voor mijn NOD flinke ongikrampen. die duurde toen 2 dagen, daarna 4 dagen nergens last van en ineens waren de duiveltjes er. het wachten is inderdaad slopend, zit ook op het wachtbankje, juist die onduidelijkheid maakt het zo moeilijk, zo van is het wel of is het niet? erg vervelend. ik heb wel testen die 4 dagen voor NOD al gebruikt kunnen worden, maar hoop eigenlijk dat ik kan wachten tot zaterdag, mits mijn ongi er nog niet is natuurlijk!
hier nog zo eentje.. Ik had meestal 1 dag voor NOD ongikrampen. En nu was ik een week daarvoor al ziek van de kleine symptonen. Dacht dat ik buikgriep begon te krijgen en zo nu en dan krampen.
Ik probeer mezelf ook niet te gek te maken, omdat ik inderdaad al meer gelezen heb dat het best vaker voorkomt dat je al langer voor NOD ongipijntjes kan hebben en dan "gewoon" ongesteld wordt, dus tja, is afwachten, maar toch vind ik het apart dat het vorige maand totaal niet zo ging en toen waren m'n borsten ook superzacht en nu al zolang gevoelig en bol zeg maar...Zucht, wordt gek van dat wachten
Toen ik net gestopt was met de pil had ik de eerste ronde heel erg last van mijn borsten. Daarna niet meer gehad, totdat ik zwanger was in december. Ik voelde toen ook steekjes in mijn buik. De ronde hiervoor kreeg ik weer last van gevoelige borsten, maar nu geen last van. Wel weer de steekjes gevoeld. Heb het idee dat ik toch mijn innesteling heb gevoeld. Net als vorige keer 5 dagen na ei steekjes van schaambot richting navel.
Hey dat gevoel ken ik ook. Van die steken precies in het midden boven mijn schaambot.. Erg vervelend.
dag dames, negatief! had ik ook wel gedacht, maar we zaten nu met z'n tweetjes zo op de bank van... we willen het toch erg graag weten. maar ja, wie weet! is ook een beetje vroeg nog...
ik heb al vanaf mijn ei steekjes en zeurende pijn onder in de buik. dat is eigenlijk mijn enige klacht. wanneer was jou NOD?
vraagje: had er hier iemand ook pijn in onderbuik bij het hoesten of lachen na zijn eisprong zo een 5 dagen lang?
hallo dames snik snik ik heb geen goed nieuws mijn oma is gister avond overleden snik snik.pff wat valt dit zwaar zeg,ik had het nog niet verwacht maar ze was wel al op leeftijd ze is 87 jaar mogen worden en ze heeft een heeel goed leven gehad. dus ik ben deze week niet veel aanwezig! ik wil nog wel eff snel iets zeggen ik heb sinds vrijdag last van misselijkheid,heeel veel plassen,last van mijn (.)(.) en moeilijk kunnen poepen sorry dus wie weet! liefs femke
ik heb al vanaf mijn ei last van mijn onderbuik, niet alleen bij lachen of hoesten, zeker 8 dagen paar dagen weggeweest en nu is het er weer. al kan mijn buikpijn nu ook te maken hebben met aankomende ongi, wat ik natuurlijk niet hoop.