NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    fempje gecondoleerd. dikke knuf

2. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Veel sterkte!

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    heb het ook!

@fempje... wat verdrietig meis, sterkte!

@ yootje, waar ben je geweest in belgie? was het gezellig?

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @fempje: gecondoleerd. . .wat verdrietig, sterkte de komende tijd

@mosie: gaat het wel meid? wat een onzekerheid toch, bah! Je zei vanaf begin af aan al dat het niet goed voelde, en dan die test die niet meewerkt en nu bloedverlies. . . ga je morgen nog wel een test doen? Het nare is, dat je niets anders kunt doen dan afwachten. Kijken of de bloeding doorzet. Zolang het niet erger wordt en je geen buikpijn hebt, kan het van alles zijn (maar dat weet je vast al) Sterkte iig, dikke knuffel

@annie: jaaaaaaa, wat goed! Onzettend gefeliciteerd!

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @Fempje: Gecondoleerd en heel veel sterkte!

@Doortje: Huh, jij wist het toch al?

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Mijn deelneming, femke. Veel sterkte voor jou en je hele familie!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @femke, gedonculeerd meiss, heel veel sterkte voor jou en je familie..

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Gecondoleerd en hopelijk geeft je lichaam de juiste signalen!

9. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    ik hoop het ook voor jou,
    ik zie dat je ook binnen 4 dagen kan testen.
    hopelijk is die dan positief

10. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    @doortje bedankt hoor! Het gaat niet zo goed eigenlijk. Mijn vriend is nu op zijn werk en ik kan alleen maar huilen. Ik heb er echt geen vertrouwen in dat het goed komt. Nu ik op de 5 weken was dacht ik: misschien komt het toch wel goed, maar nu is die hoop weg....
    Vorige keer kon ik nog wel relativeren, maar nu heb ik het er echt heel moeilijk mee...

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Femke, gecondoleerd met het verlies van je Oma. Heel veel sterkte.

@iedereen, hebben jullie een beetje genoten van het mooie weer? Bij mij gaan de hormonen dan nog meer op volle toeren werken, en ook nog eens de komende eisprong....vriendje is echt aan de beurt...hahaha

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Sterkte Femke. Het is toch altijd moeilijk om een geliefd iemand te verliezen, ook al hebben ze een mooie leeftijd bereikt....

Mosie; helaas kan ik je niet geruststellen; hoop alleen maar voor je dat het wel goed gaat deze keer. Probeer toch een beetje positief te blijven; stress en verdriet kan niet goed zijn voor je. Een dikke knuffel van mij.

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ annie: ja ik wist t al, maar nu las ik dat het streepje vanochtend weer duidelijker was, dus ging ik nog een keer voor je juichen!

@mosie: ik snap t helemaal! Een tweede keer hakt er behoorlijk in. Je begint te twijfelen aan jezelf en je lichaam, terwijl je hormonen nog door je lijf gieren. Wat mij heel erg hielp is met de vk praten en uiteindelijk met de gynacoloog (had ik vorige week een afspraak). Dus met mensen praten die er veel verstand van hebben. Ik was ook erg blij dat mijn baarmoeder er gewoon goed uitzag, waardoor ik alles nu weer positiever kan zien. Ook heelt tijd de wonden, al zal ik het nooit vergeten. Wat een klap, he? Als het kan zou ik ook vrij nemen van je werk om het te kunnen verwerken en rust te nemen.

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @mosie, sorry ik praat er nu over alsof het al voorbij is, maar misschien heb je er iets aan

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh oke, thnx meid!

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Heb nu al zeker 2 dagen zo'n rare ongikrampjes in m'n buik... echt vreemd, en ze wisselen van kant, de éne keer links, zoveel uren later rechts...
    Hebben nog meer meiden hier last van?
    Het voelt echt anders dan anders, steekjes of krampjes, kan het niet goed beschrijven.
    En ik ben MOE

liefs

17. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Geeft niet. Bedankt voor je advies.
    Net al redelijk veel en helder bloedverlies met krampen dus ik weet genoeg.. Wil iemand mij op oranje zetten? Ik vraag me echt af of ik ooit nog een kindje zal krijgen :(

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Dames,

Pfff wat is er weer een hoop geschreven zeg!
    Voor diegene die ongie zijn geworden, balen en een dikke knuf van mij!
    Zwangere dames gefeliciteerd!

MamaT Toch zwanger! Maar wat een sukkel van een huisarts zeg!

Nou dames....ik had het eerst over 7 dagen testen van te voren....of de gevoelige testen dan ook licht positief uit zouden slaan. Toen bedacht ik me dat je die neiuwe vroegtest ook hebt, die kun je 10 dagen na conceptie doen. Had hem al eens eerder gedaan bij een andere maand en toen kwam er echt geen streepje. Nu had ik hem agelopen vrijdag de 13de gedaan en wat denk je een heel licht streepje....
    En nu zelfs al misselijk de hele dag, vocht uit me borsten, ze doen ook zeer en voelen anders aan veel zachter en voller. En een onwijs opgezette buik en zoooo moeeeee. En me temp is ook nog steeds hoog. Dus denk ook wel voor de volle 100% dat ik zwanger ben. Maar mijn nod is ong de 20ste. Morgen 4 dagen van te voren ga ik zo`n eentje van de kruidvat doen 2 voor 5 euro. Hoop dat het wel goed blijft gaan aangezien ik al een paar prille miskramen achter de rug heb in mijn vorige relatie. Heb op de 12de rugkrampen gehad, was dus echt de innesteling. Nu heb ik af en toe steekjes in me buik en in me nou ja van onderen dus haha. Had die vriendin van me die paranormaal begaafd is het dus min of meer wel goed.

Liefs van mamatje

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Lieve Mosie....

Een dikke knuffel van mij meis...ik weet helaas hoe het voelt....ben nu ook onwijs superbang dat het niet goed zal gaan.

20. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Oh meisie toch zit het net te lezen wat vervelend zeg bah bah en je was zo blij....neem leker een paar dagen vrij om dit te verwerken ik leef met je mee hoor had je zo ook gehoopt bij de novembermama's................. dikke knuff van mij

Deel Deze Pagina