oh meissie, toch....wat verdrietig...en ben je nu alleen thuis? Hopelijk kan je man snel naar huis komen! En natuurlijk denk je nu, zal het ooit goed gaan, maar blijf vertrouwen hebben he? Sterkte met het verwerken!
Ja ben alleen maar mijn vriend is over een uurtje vrij gelukkig.. Snap het gewoon niet Bedankt allemaal. Ik kan t even niet aan om mezelf op oranje te zetten dus hoop dat iemand anders dat voor me doen wil.. Jullie allemaal nog heel veel succes in maart!
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20: Saz667 & Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 11 maart: * Miss Moneypenny 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 189 Dames voor de Roze Villa 29 Zwanger , 61 Ongesteld , 3 Negatieve test , 2Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen![/quote]
@mosie je staat op oranje Ik snap dat je naar antwoorden zoekt, maar die zijn er vaak niet. . . gelukkig komt je vriend snel thuis! Dikke knuffel
@ mosie, ik wens je bij deze heel veel sterkte! rust goed uit en neem even de tijd voor jezelf en je vriend.
Goedenavond allemaal.. ik ben het weekend bij mijn ouders geweest.... Heb nog niet alles gelezen.. hoe is het hier verder
Hallo dames, Ik heb echt symptonen.. steken in onder in mijn buik. Hele tijd boeren, veel honger, maar na het eten weer met een vol gevoel zitten. constant een rood hoofd en de temp stijgt in de avond meer. En vandaag voelde ik ook steekjes in mijn borsten. Ik wil denk ik morgen een testje proberen. Ha ha kan niet wachten tot woensdag. Want voor mijn gevoel lijkt net of ik zwanger ben.
@Femke, gecondoleerde met je oma en heel veel sterkte meid. Mosie, ik hoop dat het niet zo is meid. Ik had met de zwangerschap van mijn dochtertje ook bloedverlies en dat was volgens mij ook rond de 6 of 7 weken. Weet het niet precies. Dus het hoeft niet zo te zijn bij jou meid. Ik duim voor je.
Dit snap ik ff niet.. De testen waar je het over hebt zijn veel van de testen die tegenwoordig gebruikt worden, de 4 dagen voor NOD testen zijn dat. normaal is je menstruatie 14 dagen na je eisprong (en dus 14 dagen na eventuele conceptie is je NOD) tuurlijk is dit bij meer mensen niet zo als wel precies zo geloof ik.. maar toch dus ook de "4 dagen voor NOD" testen hadden "10 dagen na conceptie" testen kunnen heten.. Wanneer je dus precies weet wanneer je je eisprong hebt kan je gerust 10 tot 14 dagen daarna testen! enige punt is, is wanneer t dan nog niet je NOD is zou je vele testen kunnen verspillen.. 7 dagen voor je NOD testen is erg vroeg, vele zeeeer prille zwangerschappen gaan daarna nog mis. zou je niet "te vroeg" getest hebben zou je dat niet weten want dan word je gewoon ongi. Daarom raden artsen af voor je nod te testen omdat er daarvoor eigenlijk nog niet gesproken kan worden van een zwangerschap.. tis immers dan nog maar de vraag of de menstruatie ook echt uitblijft! (uitzonderingen zoals vrouwen die wel "ongesteld" worden en zwanger zijn daar gelaten natuurlijk ) maar het zou goed kunnen dat je wel gewoon goed zwanger bent hoor! de bevruchting en innesteling zijn iig geweest.. dat weet je wel.. maar ik denk wel dat die kruidvat 2 voor 5 en die test die je nu gedaan hebt even gevoelig zijn.. dus dan zou je op die over enkele dagen een veel dikkere streep moeten hebben! nog ff duimen dus!
@Mosie.. och meis wat lees ik nu zeg.. wat vind ik dit verdrietig.. weet zo goed hoe je je voelt.. t ging bij mij ook 2 x na elkaar mis.. dit is dan zoo hard.. het hakt er harder in dan je misschien zou denken...en kan me voorstellen dat je bij helder bloedverlies en krampen geen hoop meer hebt.. Geef je verdriet de tijd... dat is heel belangrijk.. en houdt hoop voor de toekomst.. al is dat heel moeilijk nu... Hele dikke knuf meis.. en als je wat kwijt wilt.. pb staat open en t forum is (voor mij althans) een heerlijke uitlaatklep...
goedeavond meiden, ben al even niet geweest ben erg druk sorry. Maar ik zie helaas al wat oranje meiden dikke knuffel voor jullie ook zie ik weer veel rood voor jullie ook een knuf hopelijk is het volgende ronde raak maar ook een helehoop roze al voor jullie natuurlijk van harte gefeliciteerd ga er maar heerlijk van genieten hier denk ik dat ik me over een paar dagen helaas bij de rode dames mag voelen ik begin al weer puistjes te krijgen en denk niet dat het raak is.maar goed je weet nooit