NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Mosie sterkte meis....
    @ Naliey wat doe je zo laat op internet joh gekkerd! Ik slaap 's nachts hoor :)

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @mosie, ik hoop echt zo dat je dit snel achter je kunt laten en een gezonde beeb in je armen krijgt... Hopelijk gaat het ietstje beter met je dan gisteren.. ik wens je iig heel veel sterkte... en praat het vooral van je af... *hug*

@annie, whaaa super he om dat nieuws te vertellen en leuk dat je meteen de keuze maakte om het te vertellen... dat neemt ii nooit meer iemand je af! Ik kan er nog bij zwijmelen aan de gedachte toen we het onze schoonouders vertelde XD.... dat maakt me dan weer een beetje blij als ik aan de mk terugdenk :) stom misschien maar het helpt :) nou blijf lekker op je roze wolk en geniet ervan! :):)

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Mosie sterkte meid. Geef de hoop niet op.

Dames,

Ik heb vandaag getest, maar snap er niets van.

Ik krijg geen echt streepje dat rose is.. maar wel een roze plek naast het controle streepje.
    Ik snap er niets van. Ik denk dat ik toch te vroeg heb getest.

Wat denken jullie. Ik heb proberen een foto te maken. Maar mijn stomme camera doet raar.

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zonder foto is het moeilijk oordelen.. wat voor test heb je gedaan?

5. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    goedemorgen
    Sweetcandle het is moeilijk zo te zeggen

6. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Dag meiden

@Mosie: heel jammer en pijnlijk voor je. Hopelijk heb je snel een beebje in de handen en zijn alle zorgen achter de rug...
    De moed niet opgeven!

@ mijzelf:Vrijdagavond bloeduitslag van dokter gekregen; negatief! Maar ik zit er niet echt mee, had er niet echt op gehoopt en het zonnetje schijnt,dus dat is ook aangenaam :)
    We zijn alweer volop aan het klussen.

Meiden april 2009 wordt onze maand!

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Heb ik ook meegemaakt Mavdi. Ik ben altijd heel regelmatig, cyclus van 28 dagen, maar had ook ineens een hele korte van 24 dagen en daarna een van 27 dagen. Hoop dat het nu weer 28 dagen is....lastig rekenen zo.

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik heb een foto geplaatst in mijn album.

En het was de test van 2 voor 5 van kruidvat

9. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    @Sweetcandle ik zou hem maar over 2 dagen opnieuw doen ik vindt hem zelf wel wel een heel vaag test

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @babylove, ja ik ook.
    een hele rare test.. Maar normaal moet er toch geen roze streepje komen.. ook al zal die uitgedroogd zijn.

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja daarom twijfel ik eraan het is wel heel roze maar kijk het effe aan ik weet niet wat ik ervan uit kan halen het is wel heel erg vlak bij het controle streep

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Goedemorgen dames,

Fempje en pampapilio,

Hier even de test waar ik het over had de vroege zwangerschapstest.

Test point Thuistest Vroege Zwangerschapstest
    De nieuwe zwangerschapstest van Test-Point is een innovatie op het gebied van zwangerschapstesten
    TEST NU AL VOORDAT JE JE PERIODE HEBT GEMIST!
    Nieuw in Nederland - Zwangerschapstesten zijn al ruim 30 jaar verkrijgbaar in drogist en apotheek. De nieuwe zwangerschapstest van Test-Point is echter een innovatie op het gebied van zwangerschapstesten.
    Met de Vroege Zwangerschapstest van Test-Point kun je al ruim voordat je je periode mist, testen of je zwanger bent. Door de verbeterde gevoeligheid van de test is het mogelijk al ruim 5 dagen voor het missen van de periode te testen (of 10 dagen na het seksuele contact).
    De vroege Zwangerschapstest kan op ieder gewenst moment van de dag uitgevoerd worden, is even betrouwbaar als andere bekende zwangerschapstesten en geeft het juiste resultaat binnen enkele minuten.

13. pocahontas

2 mrt 2009
    55
    0
    0
    Amsterdam
    Sweetcandie,

dat is vaag, ik durf er geen mening over te geven...
    enerzijds; zo'n vlek ontstaan ergens uit toch?
    anderzijds; misschien te veel urine gebruikt?
    lastig hoor...
    geduldig zijn en over een dag of twee weer testen denk ik...
    pffffff!
    ik heb zaterdag getest, 5 dagen voor mijn nod, veel te vroeg natuurlijk, maar ik had een feestje en ik dacht als die test dan positief is dan weet ik alvast dat ik niet kan drinken...
    helaas (of niet) heb ik gewoon een paar wijntjes kunnen drinken die avond.
    woensdag is mijn nod maar vorige maand zat ik op 33 dagen en de maand ervoor op 24?
    gemiddeld dus toch 28 aanhouden dan maar...
    wat een gedoe dat zwanger worden zeg hahaha!
    bij de eerste ging het veeeeeel makkelijker, gewoon in 1 keer pats boem raak, kerngezonde dochter!
    heerlijk!
    xx

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja, dat vind ik ook... ik weet niet hoe zo,n positieve test er uit moet zijn dan kon ik het vergelijken.

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    @Sweetcandle ik zou hem toch opnieuw doen het is echt zo een twijfeltest lijkt me

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja, ik wacht echt tot Donderdag dat ik ga testen dan.. Ik vind dit ook een rare streep.. Als ik nu helemaal geen streep had ok. Maar een roze vlek..

dat is toch wel raar.

17. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal, heb vanmorgen getest met clearblue maar helaas negatief. Heb ook sinds vanmorgen na een dag bijna geen pijntjes weer flinke ongikrampen, dus ik stel mezelf maar in op ongesteld worden :cry:

Wel balen hoor, als ongi doorzet heb ik al een week lang bijna continu ongikrampen, hoop niet dat het zo iedere maand gaat...

Verder nu afwachten of de duiveltjes doorkomen...

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik hoop dat je niet ongesteld wordt.

19. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    hoe kan ik die foto zien...sorry ben nieuw hoor...
    groetjes

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Je moet in mijn album kijken.

Deel Deze Pagina