sweetcandie: ik bedoel het alleen maar aardig. Probeer me in te leven en vind het vervelend dat ik dat moet uitleggen!
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 11 maart: * Miss Moneypenny 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 189 Dames voor de Roze Villa 29 Zwanger , 62 Ongesteld , 3 Negatieve test , 2Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven , 9 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Nou meiden, ik heb mezelf ff op rood gezet, ben zojuist ongi geworden.. Dus we gaan maar weer op naar de volgende ronde! Heel veel succes meiden!
Dacht ook dat ik een mooie cyclus had, en hoop ook niet terug te hoeven maar de gyna denkt van wel. Ook in combinatie met alle negatieve ovulatietesten. (heb nog nooit positief getest) en de acne die ik nooit gehad heb en nu sinds 3 maanden ineens heb.
Ik mag op rood, eerste beginselen van ongi komen door nu, dus ik ga ervan uit dat ik weer met een nieuwe cyclus start Ik verhuis daarom nu naar April... Meiden die nog in spanning wachten, heel veeeeeeeel succes!
Goedemorgen allemaal. Zo weer een nieuwe week! Heb wat last van mijn onderrug. Hoop niet dat de ongi er aankomt! xx xkat
Hallo allemaal, @alle meiden die ongesteld zijn geworden, balen! Heel veel succes met de volgende ronde! @mosie, heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt, maar probeer er vertrouwen in te hebben dat er ook voor jou een wondertje bestemd is! @femke, gecondoleerd, en heel veel sterkte! Ik moet zeggen dat ik zelf wel vaak mee lees, maar eigenlijk niet veel schrijf. Op die manier kan ik mezelf een beetje voor de gek houden dat ik er niet zo veel mee bezig ben, maar dat is natuurlijk onzin! Voor mij is het ronde twee. Dit weekend zou mijn vruchtbare weekend zijn, maar nergens een streepje te bekennen op de ovu test. De vorige ronde had ik ook geen posi ovu test, en heeft het uiteindelijk 2 maanden geduurd voordat ik ongi werd! Ik hoop echt niet het deze keer weer zo gaat. Weet er iemand of je wel zwanger kan worden ondanks dat je geen positieve ovu test hebt? Grtz
Weet er iemand of je wel zwanger kan worden ondanks dat je geen positieve ovu test hebt? Geen idee eigenlijk. Ik test altijd positief met de ovutesten dus ik weet het niet....
dat zou betekenen dat je weinig van dat hormoon dat voor een eisprong zorgt aanmaakt. En als het dan nog 2 maand duurt voor je ongi word, lijkt het erop dat je te vroeg aan de ovu testen bent gegaan.. (aangezien ei gem 14 dagen voor Ongi is..) Dus als ik jou was zou ik nu door blijven testen en wellicht dat je over een week wel een positest hebt.. Ik gebruik zelf geen testen maar bovenstaande is naar aanleiding van wat ik hier heb gelezen van meiden die wel testen plus inlezen op wat sites dus hoop dat ik het goed heb en je er wat aan hebt,,,
@Snoes ik snap het meid... Sorry meid, ik bedoel er echt niets mee. En dames heb net een andere test gedaan en die was duidelijk negatief.. Dus nu pas testen op mijn NOD. Ik denk dat het te vroeg is.
Yep... hiero! Elke dag getest (20-02 t/m 26-02) in m'n vruchtbare periode met zo'n ovu testje afgelopen maand, maar geen eisprong mee gevonden...... sowiezo om de dag sexytime en toen ik (waarvan ik dacht) vruchtbare slijm constateerde (de 26e), die avond ook nog ff mijn mannetje verleidt.... en zie nu mijn banner... Dus er is hoop.... ( Dit was overigens mijn eerste x met van die ovu testen, kan wezen dat ik niet vaak genoeg getest heb...soms zie ik dames die 3x per dag testen en dan de 3e uiteindelijk posi blijkt ) Hoop dat je hier wat aan hebt.... XxX
Zeker weten! Dank je wel, en jij van harte gefeliciteerd! Geniet er van. Ik blijf gewoon door klussen, en dan zie ik het vanzelf.
Is wel raar de banner van zwangerschapspagina geeft dat ik pas over 4 dagen kan testen. En die andere 2 dagen. Hoe kan dit. Ik ga nu opruimen, ik ben al verslaafd aan het worden aan deze forum..
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20ebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 11 maart: * Miss Moneypenny 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: *Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 189 Dames voor de Roze Villa 29 Zwanger , 64 Ongesteld , 3 Negatieve test , 2Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven , 9 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties) *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ ijsvogeltje: balen dat de duivels toch doorzetten... heel veel succes in april! ik heb je rood gemaakt...
ik mag op rood. Gelukkig is mijn cyclus aardig gelijk gebleven na mijn MK afgelopen maand. Succes iedereen en hopelijk niet tot in April.
Zooow heerlijk weekend weg geweest, net thuis gekomen! Maar jeminee wat hebben jullie gekletst! Ik denk niet dat ik alles krijg bijgelezen! Hopelijk is er veel ROZE bijgekomen! Gefeliciteerd voor iedereen met goed nieuws! iedereen met de duivels, oooow balen joh, hopelijk is april jullie maand! en de wachtenden natuurlijk heel veel sterkte! houd vol! Hier alles goed. Dacht dat ik afgelopen woensdag mn eisprong had, maar nu heb ik weer opnieuw superveel slijm, ook doorzichtig enzo en buikpijn... Hmm, snap er niets meer van. Als ik nu pas mn ei heb dan heb ik een cyclus van 34 ofzo, dat zou balen zijn, maar ja wacht het wel af!
@ Mammatje, Over die testen, het is leuk dat ze t zo zeggen maar eigenlijk zijn ze niet gevoeliger als andere! 5 dagen voor NOD is gemiddeld genomen 9 dagen na conceptie.. 10 dagen na conceptie dus eigenlijk dezelfde 4 dagen voor NOD waarbei je met heel veel testen kunt testen tegenwoordig! En ook met de kruidvat testen testen mensen soms een week voor NOD.. t ligt er allemaal aan hoelang je LF is en wanneer je innesteling is.. Maar ze hebben een leuk verkooppraatje, maar echt eerder testen kun je met die niet denk ik!
Jammer Lin. Ik ga nu naar therapie.. en ben over een uurtje terug.. doei tot zo.. Oh ja.. ik had trouwens naar die rare test nog gekeken. En was nu wel een hele licht streep bij de test zone.. denk dat het nu omdat het opgedroogd is.