ha, ben er nog ff! heb je iets homeopatisch gekregen van je zus? wat bij mij altijd wel helpt, als ik niet kan slapen, zijn de rescue remedy druppeltjes van Bach.
dat zijn druppeltjes uit een flesje. dat is een samenstelling van verschillende bloesems, die ervoor dat je rustig wordt. wordt ook wel eens gebruikt bij mensen die bijvoorbeeld in shock zijn na een ongeluk. bij mij werken ze goed als ik door stress/spanningen niet in slaap kom. toen ik vorig jaar met een burnout thuis zat, heeft een leidinggevende van mijn moeder die mij aangeraden. ze werken bij mij erg goed. een goede drogisterij heeft ze wel.
en hoe gebruik je die druppels? je kunt ze gewoon bij de drogist halen? ik moet echt iets vinden waardoor ik kan slapen... ik heb al jaren last van dat ik laat slaap...en t wordt steeds later... afgelopen nacht werd t na 4en
een half uur voor het slapen gaan neem je ongeveer 4 druppeltjes. dan zul je gauw merken dat je mentaal rustiger wordt, waardoor je sneller in slaap valt. ben jij er nooit mee naar de HA geweest, dat je zo slecht slaapt? en hoe laat sta je 's ochtends op?
ik ben er pas nog geweest maar hij wil me niet helpen en gaf ook geen advies.... vroeg ook of ik met een GGZer mocht praten maar dat vond hij niet nodig... doordat ik laat slaap wordt ik ook laat wakker...moet 's morgens 11 uur beginnen maar begin meestal pas tegen 1 uur...word rond 11 uur half 12 wakker...
en als je je probeert aan te wennen dat je elke ochtend om 9.00u opstaat, dan ben je 's avonds mischien ook moe genoeg om te gaan slapen.. ik ga nu ook slapen trouwens! truste
Sla hier ook geen, ronde over kmoet normaal 2 maanden pil nemen om de ontsteking op mijn maag weg maar das dan 2 maanden niet zwanger worden dus heb ik liever de pijn aan mijn maag nu. En een decemberkindje geen probleem voor mij .Mijn dochter is ook op 05 december geboren dus als ik het goed uitreken en het deze maand prijs is ben ik opnieuw uitgerekend op 06 december .Leuk toch
Helemaal mee eens! Mijn oudste dochter is op 17 december geboren. Een tweede december kindje is net zo welkom! Wij lopen trouwens precies tegelijk!
goedemorgen dames, heb nog niet veel geschreven, maar wilde toch laten weten dat ik gisterenavond ongesteld geworden ben. Baal weer enorm maar dacht het eigenlijk al wel. Had alle voortekenen al opgemerkt. Succes voor iedereen die nog aan het wachten is! Groetjes Marjolein
ah, wat vervelend! hopelijk volgende ronde meer succes.... stond je op de lijst? Want dan zet ik je ff op rood...
Goedemorgen dames, Ben een paar dagen niet aktief geweest op het forum, heb het sinds zondag enorm pijn in mijn buik en rug, ben gister er mee naar de HA geweest en die kon niet veel voor me doen, gistermiddag naar de fysio gegaan, en heb hem verteld dat we een kindje willen, en hij zei dat het niet uit mijn rug kwam deze pijn, er zat wel een wevel vast maar dat had hier niks mee te maken, mijn buik is ook opgezet en hij zei dat hij dacht dat het twee dingen kon zijn of ik heb een blaas of nierbekontsteking of dat ik een beginnende zwangerschap heb, doordat mijn hormonen een spurt hebben en dat mijn lichaam daar enorm op reageert. ( Mijn lichaam reageert nl heel erg op veranderingen) Ik heb normaal wel rugklachten maar dit soort pijn heb ik nog nooit gehad, het is net alsof er een band van 25cm breed over mijn rug en buik trekt. Heb zo'n pijn gehad dat ik er zondag op maandag er niet van heb kunnen slapen, dan duurt een nacht enorm lang. Laten we hopen dat hij gelijk heeft over de venetuele zwangerschap maar dat de pijn niet blijft. Moet wel zeggen dat het nu wel wat beter gaat, het is nog wel erg pijnlijk maar niet zoals gister gelukkig, nu ik dit typ, raak ik wel buiten adem dus ik stop nu ook en ga weer even lekker liggen. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Oja voor de dames die zwanger zijn geworden van harte gefeliciteerd en voor de dames die ongie geworden zijn, jammer! Groetjes Janis
morgen dames, het is weer spannend nog geen nieuwe zwnagere of heb ik daaroverheen gelezen. nou ja iedereen succes
pfoe, nee, ik heb dit nooit gehad. Ik wens je allereerst heeeel veel sterkte toe! En als die pijn er dan toch even is, laat hem dan inderdaad er zijn omdat je zwanger blijkt te zijn! Ik heb wel altijd heel snel last van mijn onderrug bij staan en lopen, omdat ik wat hol sta, maar nooit zoals jij dit nu omschrijft... Ik hoop in ieder geval dat je heel snel opknapt, want dit is ook niks! STERKTE!