Zo ben ik weer hier is het ook tijd voor een nieuwe ovutest, ga ik zo maar eens ff doen! en nu wilde ik dus toch nog met de hondjes de bossen in gaan omdat het weer mooi weer is, heb ik runderlapjes gekocht en opgezet, dus nu kan ik niet van huis! DOM! Arme beesjes, moeten ze nog maar ff wachten, mogen ze straks een grote ronde!
Wij doen eigenlijk weinig meer aan Valentijn, misschien dat we gaan uit eten, maar meer dan ook niet. En jullie?
Wij gaan naar de film Marley&me. Lijkt me heel komisch en dan krijg je bij de bios chocolaatjes weet je wel en je kunt een romantische foto laten maken maar echt iets speciaals doen we niet nee.
@Suus: Gefeli! Wij doen niet echt aan valentijn, zijn allebei niet zo romantisch. Misschien gaan we een extra keertje klussen ofzo . Ik denk dat mn ei volgende week dinsdag of woensdag zou moeten zijn, tenminste als ik weer een 26daagse cyclus zou hebben. Ik doe niet aan ovutesten, omdat ik meestal adhv slijm (en extreme zin in klussen ) enzo wel een redelijk beeld heb van wanneer ie ongeveer zou moeten zijn.
hier is mijn vriend jarig morgen.. haha.. En met valentijn doen we niks.. maar hij zei gister: alleen als ik iets tegen kom.. Verrassing voor hem: ik ben al wat tegen gekomen! Voor zijn verjaardag heb ik al een sneaky present watie niet verwacht en wat op zijn lijstje staat ga ik straks nog halen En voor valentijn: bij kruidvat hebben ze love is mokken en als je daar dan iets heets in schenkt komt de tekst naar voren. En heb love is our secret genomen :-D leuk he!? (als in we hebben lekker samen geheimpjes!)
@ nana33: ja! dat denk ik dus ook te hebben! wel handig.. en merk dat mijn lijf nu al aanloopje doet ondanks de duivels.. haha.. slijm moet ik nog ff goed in de gaten houden hoe dat deze maand is... :-D thanks voor de felicitaties!
@Joyce: jij ook gefeli ! Klinkt leuk die mokken, had er nog nooit van gehoord. Ik denk alleen dat het mijn mannetje niet eens zou opvallen dat er een tekstje op verschijnt. Hij slokt gewoon zn thee of koffie op en, hopla, de mok gaat zonder te kijken de afwasmachine in. Oeefff, dat odte me denken, mijn mannetje is volgende maand jarig en ik heb weer eens geen flauw idee wat ik hem moet geven . moet maar weer es hrad na gaan denken.. EDIT: hahaha, zie nu pas hoe ik "doet" heb geschreven en da's best knap eigenlijk. Werkelijk geen enkele letter staat op de goede plek
@ joyce: jij ook gefeliciteerd! @ nana33: hier hetzelfde probleem; manlief is ook in maart jarig, ik zal hem nu maar al eens regelmatig gaan polsen of hij iets weet te bedenken wat hij voor zijn verjaardag wil hebben. Dat is er nl. ook zo een die nooit iets weet te verzinnen.
Haha, herken het. De mijne zegt ook altijd "ik hoef echt niets", maar als ik dan echt niets zou hebben vindt ie het ook niet leuk. Mocht je nog een geode suggestie hebben dan hoor ik het graag .
bedankt voor de feli's! Hij vind het niet erg hoor, wij doen ook niet echt aan valentijn.. voor ons is het iedere dag valentijn en als ik iets liefs of leuks voor hem tegenkom, koop ik het gewoon, ongeacht de datum mijn ovutest van net is nog steeds wit! Dus voor mij denk ik een iets langere cyclus... tenminste langer dan 26 dagen.. ik hoop 28, dan staat mijn banner precies goed
Dag dames, hoe is het hier? Bij mij zijn de gelukkig weer weg en gaan we volgende week gelukkig weer mijn vruchtbare periode in En dan begint het lange wachten weer :x
Ik ga eens uitloggen hier, eens kijken of ik nog wat bij kan leren op de nascholing... Zal waarschijnlijk niet meer op het forum komen tot morgenavond, dus allemaal een fijne avond gewenst met veel klusplezier voor degenen voor wie dit van toepassing is. Tot morgen!
Daar kom ik ook nog ff om een hoekje kijken Dit is echt verslavend! Net even mijn cyclus opnieuw berekend bij 28 dagen heb ik vandaag mijn ei. Nou ja we zullen het gaan zien.. Schrijven jullie ook alle verschijnselen in je agenda? Bij mij vorige maand had ik precies 14 dagen na mijn 'slijmies' mijn menstruatie.. Nog maar 3 kwartier werken! 8)
ik schrijf wel op wat voor slijmies ik heb, hoe mijn (.)(.) voelen en of mijn tepels zeer doen enzo... haha, is wel mooi want na een aantal rondes zie je echt de overeenkomsten, dus de typische suuskebab-eisprong-kwaaltjes enzo!