Goedemorgen , Ik ben afgelopen vrijdag ongi geworden dus op naar de volgende ronde! Weer veel klussen. En nu even me banner aanpassen! -x-
goeiemorgen dames.. Dames die ongesteld zijn geworden...balen dames! En duim duim voor de volgende ronde. Ik begin te balen van het wachten... Het rare is dat ik onwijs misselijk was afeglopen zondag, me borsten voelde anders, kwam zelfs vocht uit me borsten en dat heb ik normaal gesproken nooit. Ben supermoe en emo. Had eerst bij die vroegtest een vaag streepje, dus je zou moeten zeggen dat ie nou van de kruidvat die goedkoopste ook wel licht positief of of juist nog beter te zien zou moeten zijn...maar nee hoor vanmorgen met ochtendurine getest en negatief. Dit is ff mijn tempstaatje: 5 maart 36.8 6 maart 36.4 7 maart 36.8 8 maart 37.0 9 maart 37.0 10 maart 37.0 11 maart 37.1 12 maart 37.2 13 maart 37.2 14 maart 37.2 15 maart 37.2 16 maart 37.2 17 maart 37.1 tempdip 11de dag? En dit was hem van dat ik zwanger raakte van mijn eerste: 37.6 36.4 36.7 36.9 36.7 37.0 37.2 37.3 37.1 37.0 37.3 36.9 tempdip op 10de dag 37.2 37.0 37.4 37.4 37.3 37.2 37.3 37.3 Daar had ik ook een tempdip een flinke zelfs. Maar goed...Maar voor het zelfde geldt is het nu bij de innesteling weer niet goed gegaan. En was het wel een goed vaag streepje zeg maar. Liefs van mamatje
Goedemorgen allemaal...zijn er nog zwangeren bij gekomen? Iedereen die ongesteld is geworden...jammer, maar hou de moed er in! x
Dank je, ik hoop natuurlijk ook dat ik zwanger ben en dat ik niet een ontsteking heb. Ik hoop ook dat het snel opknapt want dit is niks!
he meiden, ik mag op rood. gisteren ongie geworden, dus ga door naar april.. Veel succes nog hier, en ik wil niemand naar april zien vertrekken, gewoon allemaal zwanger worden!
He meis, Ik heb ook een tijd niet kunnen slapen.. Was nadat het met ex uit was. Bach helpt bij mij wel, maar niet altijd. valeriaan ook soms. Passiefloare kun je ook proberen.. Wat ook helpt: draai je wekker om! Waarschijnlijk kun je nu de tijd zien en denk je: verdoriie! ik moet slapen het is al kei laat! en dat werkt tegen Drink een lekker bakje thee zonder caffeine voor je gaat slapen, liefst een met kalmerende werking. De warmte zorgt voor slaap (warme melk kan dus ook). Leg een schrift naast je bed en een pen en schrijf op wat in je op komt en wat je dus tegen houd om te slapen.Hoop dat je er wat aan hebt!
vanochten alleen maar duiveltjes erbij, balen meiden, maar veel succes in de volgende rone. @alle wachtende, kom op, we kunnen die duiveltjes best wel aan met z'n allen! WIJ WILLEN ROZE!
Mijn gevoel zegt me dat ik ongi word dus heb nog niet getest al zou ik wel graag willen de onzekerheid maakt je gek en jij hou jij het nog vol?
nou Knippy, dat zou mij niet gelukt zijn. wij hebben zondag een testje gewaagd, helaas negatief, maar was ook 4 dagen voor NOD. het kan dus nog wel.
@Elegance.. ik heb t gelezen..hihihi.. en ja ik begin nu echt te genieten.......Lief dat je aan me denkt...knuffff IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES!
Hoi hoi, Gister avond een testje gedaan. Was helaas negatief. Morgen nog maar een keer als de nod uitblijft. Zijn er trouwens nog meer dames die wel eens vlagen van (heftige) misselijkheid ervaren 4 dagen voor de NOD? Groetjes en succes allemaal!
ja hoor hier ook vaak misselijk net voor nod zo ook vandaag maar ja het kan zijn dat je het je eigen inbeeld