NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Knippy,

Jij ook succes!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

ja helaas houd ons lichaam ons heel vaak voor de gek.

3. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    ja dat klopt! hoop wel dat de ongi wegblijft, dan wagen we zaterdag weer een testje, dann wil ik ook testen met ochtendurine! hoop dat ik dat volhoud, wachten tot zaterdag.

4. hielko2006

Ik hoop dat je het volhoud meis
    maar denk dat het wel moeilijk zal zijn
    hoeveelste ronde is het voor jullie?

Ik probeer tot morgen te wachten als de ongi er nog niet is dan en als ik het volhoud heb nu echt testdrang stom he zo ineens

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Met mij gaat het Knip, ben echt heel rustig nu nog. Na het weekend zal het ook wel beginnen te kriebelen, maar ik ken men lichaam steeds beter en beter. Als ik druk in mijn onderrug voel en heb wat darm- en andere krampjes int weekend, nou dan weet ik zo al dat ik weer een toertje opschuif :)

6. hielko2006

ja dat is een feit daarom denk ik ook nog steeds ongi te worden vandaag hoor had gister zo'n hoofdpijn en buikpijn (raar dat dat nu weg is)
    en heb weer puistjes

ach mijn duimen draaien in elk geval voor je ;)

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Tnxie! En de mijne draaien ook nog voor jou hoor!

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal!

we hebben weer lekker gezwommen, altijd leuk!
    onze kleine Thijmen heeft de waterpokken, echt zielig!
    En ik ga nog even door egoën:
    ik zei gister al even dat ik een beetje rare cyclus had deze maand... ik dacht vorige week mn ei gehad te hebben en toen kreeg ik zondag en gister weer zoveel slijm en buikpijn, dat het gewoon lijkt alsof ik nog een eisprong heb. Nu was ik even aan het zoeken op internet of dat eigenlijk wel kan en toen vond ik iets over de kosmobiologische eisprong :), die schijnt iedereen te hebben naast de 'gewone' eisprong. Deze eisprong hangt samen met de stand van de maan ofzo. Nu kon je dat op een duitse site berekenen en wat komt daar uit... inderdaad... dat ik nu mn kosmobiologische eisprong heb! zou het dat echt waar zijn zoiets? wie denkt dat dit kan? ik weet het niet hoor..., maar het tis wel ERG toevallig, toch?

ben erg benieuwd naar jullie mening!

9. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Bij begint ook steeds meer te kriebelen om te gaan testen naarmate de NOD dichterbij komt. Is ook wel logisch denk ik. Maar goed, ik moet nog een weekje wachten. Voel tot nu toe iets misselijk maar dat kan ook van het ziek zijn komen en wel heb ik gevoelige tepels en steekjes in mijn buik. We wachten nog maar af... :(
    Ik zou het deze week heel druk hebben maar helaas. Ben nu ziek thuis: griepje. Dus heb veel tijd om erover na te denken al slaap ik ook veel.

@ongi's: succes in april.
    Ik heb vandaag nog geen zwangeren gezien. Er moet wel roze komen vandaag hoor!!

10. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
  11. hielko2006

weet ik toch je bent een lieverd ;)

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Denk dat het wel kan! want mijn mannetje heeft altijd meer zin met volle maan!
    Kun je ff de link van die duitse site doorgeven? ben erg benieuwd!

13. hielko2006

surf ik zou er niet te veel op hopen zo'n kosmische eisprong

14. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    dit is voor ons de 3de ronde, weet dus ook nog helemaal niet of mijn cyclus klopt. de 1ste ronde was 26, de 2de 29. heb nu die van 29 aangehouden. ik heb het vooral moeilijk als ik alleen thuis ben, en met mijn onregelmatig werken ben ik dat ook nog eens vaak!

die testdrang hadden wij zondagmiddag ineens heel sterk, en dat is helemaal niet stom. als je eenmaal de keuze hebt gemaakt, zwanger te willen worden, wil je het ook het liefst zo snel mogelijk! is niets stoms aan.

15. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou we zijn nog niet bezig hoor, deze maand, maar houd al wel een beetje mn cyclus bij en wanneer mn ei is enzo, maar nu snap ik er niets meer van deze maand. Twee eisprongen in 1 week, tenminste zo voelt het... krijg ik zeker ook weer een langere cyclus... naja, we wachten maar af.

16. Iza88

Iza88 Lid

Feb 3, 2009
    66
    0
    0
    Zeeland
    Hier gelukkig nog geen :evil: te bekennen, alleen gister een paar soort steken gehad, dus dacht eigenlijk wel al dat het voor deze maand weer klaar was.....maar tot nu toe nog niks dus hopen dat het zo blijft!

Voor de 'roze' dames: Heel veel geluk en geniet lekker van dit gevoel
    Voor de wachtende dames: Ik wacht met jullie mee ( en wat duurt dat lang! )
    Voor de 'rode' dames: Balen! maar....kop op, April wordt jullie maand :D!

17. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    dames, ik denk dat mijn ongi eraan komt vandaag. krijg nu ineens krampen in mijn buik en heb zware benen. dit duidt bij mij meestal op de komst van die verrekte duiveltjes.

18. hielko2006

vervelend als je het nog niet weet he zie mijn cyclusen hieronder ik begon met 20 nu is hij wel redelijk gelijk moet ik zeggen
    zit alweer in ronde 8 gaat best hard
    en ik zit dus alleen op kantoor dus de testdrang is dan ook groter
    knipman wil niet testen voor nod dus dat scheelt hij zal niet aandringen

19. hielko2006

je kunt het beter van te voren bij houden dan weet je in elk geval al wat
    maar ik heb ook 2 dagen het gevoel gehad een ei sprong te hebben gehad dus dat was gister en vandaag precies 14 dagen geleden

20. hielko2006

neeeeeee dat mag niet

Share This Page