als de ongi uitblijft morgen (als ik het volhoud want heb hele erge testdrang) bedankt voor het duimen doet erg goed dat zoveel mensen meeleven
ja daarom doe ik het alvast, ik zit pas in mn derde cyclus na de borstvoeding, dus het is nog even afwachten hoe het zich ontwikkelt. Voor mn eerste zwangerschap schommelde ik steeds tussen de 30-33 (had ik namelijk ook al van te voren bij gehouden), dus zou kunnen dat deze ook weer langer is. Maar het gevoel van twee eitjes heb ik dus nog nooit gehad, maar ja, het blijft gissen natuurlijk wanneer je ei er is. Gelukkig heb ik m deze maand nog niet nodig, en anders moesten we gewoon wat langer door blijven klussen haha... ga jij trouwens morgen testen? tis wel spannend nu hè, zo vlak voor het eind... ik zal voor je duimen!
lekker door blijven klussen kan nooit kwaad natuurlijk wanneer gaan jullie ook alweer voor het eggie? thanks voor het duimen hopelijk werkt het deze keer
Spannend, Knippy! Ik ga morgen meteen kijken als ik op ben. Ben ziek dus lig toch langer in bed. Succes!
ik ga heel hard duimen dat het mijn darmen zijn, en niet die duiveltjes.dan duim ik voor de andere wachtende meteen mee!
Hoi Dames, Wat leuk die site...maar kan iemand dit voor mij vertalen, mijn duits is niet erg goed. Mondphasen Empfängniszeitpunkt Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Mondphasen Empfängniszeitpunkt Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Houd het in dat je een 2de eisprong hebt of zo iets? Liefs van mamatje
we hebben nu mei als compromis, dan is onze kleine vent alweer 1 jaar! ik hoop dus op korte cycli, als ik nu op 29 blijf zitten, dan begint mijn volgende cyclus op 26 maart, en daarna op 25 april ofzo, dus dan kunnen we eerder starten, want het klussen valt dan in mei haha, ja ben lekker uitgekookt hihi, maar goed een weekje verschil maakt dan eigenlijk niet meer uit, maar het is meer het idee natuurlijk... DUS tis niet zo lang meer gelukkig!
Zusätzlich zum Mondphasen Zyklus müßen natürlich auch die empfängnisfähigen Tage des normalen Menstruationszyklus beachtet werden. Besonders hoch wird die Warscheinlichkeit einer Schwangerschaft, wenn beide Zyklen gleichzeitig Empfängnis-Tage anzeigen. Dit is wel belangrijk natuurlijk. Je moet niet alleen van deze cyclus van de maan uitgaan, maar ook (en vooral, denk ik) van je gewone cylclus. Ze zeggen dus dat als je maancyclus gelijk valt met je gewone vruchtbare dagen van je menstruele cyclus dat dan de kans op zwangerschap groter is...
juistem! nou dat heb ik, als cyclus 28 dagen is, in mei ! haha Nu zit er weekje tussen, maar meteen ff in mijnkalender.net gezet, altijd handig om te weten! Voor deze hebben we iig goed geklust.. nu komend weekend voor de kalender berekening nog!
@ surf esmay is in slaap gevallen nog nog niet wakker geweest haha tis allang etenstijd ! Is thijmen ook zo moe?
Nee maar dan is wel mijn ongi helemaal voorbij ze maar vandaar dat het klussen weer kan beginnen. Wel deze maand gaan letten op mijn slijm kijken of ik daar iets wijzer uit word.
even mijn vraag hier... Wil iemand even naar mijn temp kaartje kijken? Ik heb mijn eisprong gevoeld op zaterdag, dag 14, maar ff geeft een kruis op dag 13. Stel dat mijn ei toch op dag 14 is geweest, wat ik dus ook echt denk.. Kan het dan dat mijn temp nu al weer 2 dagen lager is dan 36.5? Hij moet toch 3 dagen stijgen of hoog zijn? Of zou ik toch geen eisprong hebben? Help!