@ Suuskebab, Hier ook geen verstand van temperaturen. Ik gebruik altijd ovu testen ivm onregelmatige diensten! Hoef ik niet iedere morgen zo vroeg op.
ben ik weer meiden @ surf ooowwww schiet al lekker op dus dat jullie voor het eggie kunnen hou vol he @ suuskebab heb helaas geen verstand van tempen @ flex let's hope dat ik bij je terug mag komen op de lijst zou wel super zijn
ja gaat nu zeker de goede kant op! ik was ook zoooo blij toen ie het zei! het was vooral het vage wat ik irritant vond, hij was er neit duidelijk over ,zei alleen maar nu in ieder geval nog niet... daar had ik niets aan en toen opeens GOED nieuws! haha
@ hey sweetcandy mijn temp was vanmorgen 37.7 het gaat goed dus.en branden bij jou de testen nog niet de kast uit? hahahaha.
middag dames Ik moet nog alles teruglezen en denk niet dat ik dat vandaag ga doen.. ben druk aant werk zijn er vandaag nog zwangeren erbij?
hier ook, heb al sinds gisteren ongi krampjes.. al beetje bruin verlies Ik heb me er ook op ingesteld voel me er niet teleurgesteld over.. weet wel dat ik er deze maand weer helemaal voor ga en ik hoop dat de ongi snel gaat doorzetten, dan heb ik een cyclus van 32 dagen gehad na de mk.. en jullie dames geen symptomen? iemand van hjullie al getest?
@Fempje.. Mijn temperatuur is nog 37.0 gelukkig. Ik temp altijd in de ochtend. Ik had net bij het vegen, nu weet ik niet of het in het papier zat, maar was echt een stipje rood. Het kan zijn door na het sexen, hihi. @yootje en Kat, wat goed dat jullie kunnen volhouden. Ik denk zelf dat ik er morgen een test tegen ga knallen. Elegance. Ik had gisteren een test gedaan maar was negatief. Maar ik denk dat het te vroeg was. Ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt maar als je al bruin verlies hebt. Dat is het begin denk ik. Ja ik zou er zeker tegen aan de volgende keer. Doe ik ook als ik ongesteld word.
Ik heb dat ook in mei; nieuwe maan op eisprongdag. Grappig. Hoop dat we niet zo lang hoeven wachten...maar tot nu toe geen symptomen.
Ik denk zelf dat de ongi er aan komt maar weet het ook niet zeker. Heb wat een rommelende buik. Nog niet echt krampen. Maar ja we wachten het af. Ik reken nergens op.....
heb al bijna een week puistjes of beginnende en gister hele erge buikpijn en hoofdpijn normaal heb ik dat ook wel enige vreemde is dat ik dit keer al bijna een week zulke zere tepels heb en vooral 's avonds dat heb ik normaal niet. maar ben nog steeds niet ongi we wachten het maar af @ elegance heel veel succes alvast volgende ronde wel netjes 32 na een mk @sweetcandy spannend wel laten weten he @ kattja bij jou dus ook heel spannend ik duim voor je mee
Wie gaat morgen dan ook testen... van jullie dames. OF wachten jullie. Ik weet het echt niet, volgens mij kan ik morgen al testen.