hoi meiden, vandaag is mijn NOD maar nog geen Rdtjes te spotten gelukkig. Temp is ook nog 37.1 dus heb goede hoop! Alleen af en toe wat lichte buikkramp en verder niks. We wachtte in spanning af! groetjes maaike
Ik ga morgen nog niet testen denk ik. Ik denk dat ik morgen nog afwacht. Mocht ik het morgen niet worden dan ga ik donderdag testen.
hoi kattja jij ook in een spannende tijd, ik ga pas vrijdagochtend testen mocht er dan nog niks zijn. groetjes maaike
Jaaa ik mag ik op rood! Na 32 dagen vind ik het echt goed.. mijn lichaam doet het iig nog nu maar hopen op een kerstkindje XD ( wat me stiekem ook niet leuk lijkt) maar ja om een maand over te slaan vind ik net te ver gaan, heb er wel overnagedacht.. Meiden ik wens jullie echt super super veel succes en ik hoop dat ik jullie allemaal niet meer terugzie! of het is om hcg te strooien! ( kom wel nog stiekem meekijken) Voor diegene die het niet vergeten zijn. vanavond ligt er voor iedereen een envelopje met hcg onder het kussen.. ik heb ze eindelijk allemaal tevoorschijn gehaald toch nog ergens goed voor geweest he *elegance blows a kiss into the wind!*
kattja thankssss elegance fijn dat het zo snel is nu en ach dan maar kerstkindje niks aan te doen toch hopelijk werkt je eneloppe met HCG
Hoi hoi, Ik breek even in, even kijken of er nog veel nieuwe mama's ons komen vergezellen bij de november 2009 mama's. Volgens mij wel als ik dit hier zo lees. Ik ga duimen voor jullie, want hoe meer zielen hoe meer vreugd!
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20ebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 11 maart: * Miss Moneypenny 12 maart: * Sweetest Angel 13 maart: * Mamatje77 * Tata 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 190 Dames voor de Roze Villa 30 Zwanger , 68 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 3 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties) *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Dag mooie huisje, bedankt voor je gezelligheid! Ik ga de masseur wel missen overigens.. en wil iemand wel de bloemen blijven watergeven? er zit nog steeds hcg in de stampertjes Succes iedereen!
De zon die schijnt in m'n gezicht ik dacht ineens, hé een gedicht! Hei elei wat ben ik blij want ik heb vandaag m'n ei sorry dames...meligheid slaat toe....
Nou ik ben pas 1 maand gestopt met de pil en vorige maand was mijn cyclus 29 dagen. Ik was op 19 februari netjes ongesteld geworden. En ben toen 6 dagen ongesteld geweest. Ik had harstikke veel bloedverlies. En dat wordt ook meegeteld.
ff bijlezen... zijn er nog zwangeren bij? Hoop dat er nog wat meekomen naar de novemberbeebjes... @ Elegance, thnx en veel succes in de volgende ronde... ik vind een kerstkindje wel heel mooi hoor, echt een wonder @ zonnestraaltjes, jij ook gefeliciteerd meid, geniet er lekker van @ Suuskebab, thnx voor de felicitaties.. ik snap ook niet zoveel van tempkaartjes, weet alleen dat de week voor m'n NOD m'n temp opeens omhoog schoot.. maar nu is het volgens mij weer normaal @ yootje, heb je al nieuws? spannnend meid, duim voor je Alle ongi meiden succes in de volgende ronde, knuf Son *strooit rijkelijk met hcg*
hallo meiden! @son: GEFELICITEERD! wat een goed nieuws! @elegance: vind het heeeeel gezellig dat je naar april komt! We gaan voor een mooie december baby! Zeg, is het als ex- bewoonster mogelijk om nog van de faciliteiten gebruik te maken? mijn schouders zitten nogal vast! Mis dit huisje en bewoonsters best wel!
Het is onmogelijk om terug te lezen, nog roze vandaag? zelf hier nog niet op rood was alleen wat roze te vegen gisteravond, wel krampen, dus de duivels komen eraan. dan valt de langt van de cyclus na de curretage nog mee...
Al heb ik zelf nog niet zoveel in bezit, alle beetjes helpen! ***************HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG************************