NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & son78 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 13 maart: * Mamatje77 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 190 Dames voor de Roze Villa 30 Zwanger , 69 Ongesteld , 6 Negatieve test , 0Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ Susan71 Veel succes in april. @ Yootje en Sweetcandie en Mommysofii jullie staan op groen. Hopelijk mogen jullie snel op roze.
Dank je wel Moosje.. Ik zit te denken om morgen te testen. Wat denken jullie dames. Ik vind het echt spannend. Mijn temp is nog steeds 37.0
ja waarom test je vanaaf niet al? je hebt steeds een cyclus van 26/27 gehad, dus dan vind ik dat je al wel mag testen hoor! spannend spannend! @alle anderen die twijfelen of ze zullen testen: GEWOON DOEN!
he he dametjes! heb alles ff bijgelezen... @ surf ik ben eens gaan kijken op die duitse site maar ik kan echt geen woord duits... wat best een grappig effect geeft @ de in spanning wachtende dames *een hart onder de riem* ik laat me ondertussen ff lekker masseren door onze huisman hier... *geniet* en heb verder niet zoveel te melden! liefs!
Voor degenen die niet zo goed zijn in duits en toch willen weten wanneer hun kosmobiologische eisprong is. Je kan je geboortedatum invullen en om hoe laat je ongeveer geboren bent (ivm de stand van de maan toen). dan krijg je te zien wanneer je vruchtbare periode is volgens deze maanfases. Natuurlijk is het ook belangrijk (zo niet belangrijker) te weten wanneer je vruchtbare periode is volgens je menstruele cyclus. Volgens deze wetenschappers is de kans op een zwangerschap het grootst als je menstruele cyclus en je maancyclus samenvallen... vertaling: Mondphasen Empfängniszeitpunkt maanfasen vruchtbare periode Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode einde van de vruchtbare periode Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode begin van de vruchtbare periode hopelijk heb ik weet wat mensjes geholpen
he surf! bedankt , wilde het wel eens testen uit nieuwsgierigheid maar was dus het deeltje over geboorte-uur dat ik helemaal niet begreep! ga zo weer ff kijken liefs!
graag gedaan! heb trouwens even terug gekeken naar de maand waarop ik zwanger werd van onze eerste, maar toen viel het niet samen, dus het hoeft dus niet zo te zijn! maar het is natuurlijk wel leuk om te kijken, net als je chinese geslachtskalender...
ok volgens de duitsers dus 3 daagjes later dan normaal... valt niet helemaal samen maar toch in de buurt he! hihi vraag me af hoe ze zo'n dingen berekenen! ga dan bijna slapen, het is morgen weer een vroege dag..bah! liefs
een maanfase duurt iets van 29,567 ofzo dagen. dus ze tellen dan vanaf je geboorte elke keer zoveel dagen verder en dan in het midden zal wel je eisprong zitten. en zo kunnen ze 'voorspellen' wanneer jou eisprong is... denk ik dan... ik ga slapen! ben moe, en vriendje is er niet en de kleine ligt heerlijk te maffen! tot morgen allemaal!
pff nog even voor de geinteresseerden onder ons: uitleg over de berekening, ik snap m niet, maar goed, iemand anders mssn wel In de astrologie is het bekend dat de vrouw naast haar ovulatieperiode nog een ontvankelijke periode heeft. Het betreft de periode dat de zon en de maan in de zelfde hoek staan als op het tijdstip van haar geboorte. Aannemelijk vind ik, daar je geboortemoment je eerste scheppende moment is. Deze hoek, welke we kunnen vertalen naar een maanfase, komt elke maand terug en kan zowel binnen als buiten de ovulatieperiode vallen. Dit gegeven zou kunnen verklaren waarom er wel eens vrouwen zwanger zijn geworden van gemeenschap tijdens de menstruatie. Dr. Jonas heeft enkele decennia geleden uitgebreid onderzoek gedaan naar dit fenomeen en gebruikte het voornamelijk om de kansen op zwangerschap bij vrouwen te vergroten. Deze kennis kan ook gebruikt worden om je kansen op zwangerschap te verkleinen. Als reguliere anticonceptie voor jou beslist geen optie is zou je de maanfase naast je ovulatieperiode kunnen gebruiken. Het nadeel van deze methode is dat in het ongunstige geval minder dan de helft van je cyclusdagen echt veilig zijn. Op de dag van je geboortemaanfase is er kans op een extra eisprong. Om zwangerschap te vermijden is het raadzaam om die dag, de dag ervoor en erna (i.v.m. de levensduur van het sperma) maatregelen te nemen. Je kunt, als je een uitdraai van je horoscoop hebt, gemakkelijk de maanfase van je geboorte berekenen. Tel eerst vanaf de zon tegen de klok in hoeveel hele tekens er tussen zitten. Elk teken is 30 graden. Schrijf op een kladpapiertje het aantal tekens maal 30. Kijk nu op welke graad de zon staat. (de minuten en seconden kun je negeren) trek dat getal af van 30. De uitkomst tel je op bij het gevonden getal wat op je kladpapiertje staat. Kijk nu op welke graad de maan staat tel dit getal er ook bij op. Je weet nu hoeveel graden de maan verwijderd is van de zon. Bijvoorbeeld: Zon in vissen. Maan in leeuw. Tegen de klok in tellend zitten er 4 hele tekens tussen. Zon op 26 graden. 30 min 26 is 4. Maan op 16 graden. 120 + 4 +16 = 140. In dit geval staat de maan dus 140 graden verwijderd van de zon. Je hebt een getal gevonden tussen de 0 en 360 graden. 0 graden is nieuwe maan. 45 graden is wassende maan. 90 graden is eerste kwartier. 135 graden is gibbous maan. 180 graden is volle maan. 225 graden is afnemende maan. 270 graden is laatste kwartier. 315 graden is balsamic maan. 360 graden is weer nieuwe maan. De maan verplaatst zich gemiddeld 12,2 graden per dag. Dit getal kun je gebruiken om de leeftijd van de maan te bepalen. Deel dit getal door het aantal graden wat je hebt gevonden. Bijvoorbeeld: De maan staat 225 graden verwijderd van de zon. Gedeeld door 12,2 vind je afgerond 18,5 dag. De geboorte maanfase valt dus 18.5 dagen na nieuwe maan.
hihi heb nog wat grappigs gevonden over de maanstanden je kan op deze amerikaanse site: http://tycho.usno.navy.mil/vphase.html de stand van de maan bekijken bij je geboorte. Elke keer dat de maan die stand heeft (kan je dus zelf bekijken buiten of op deze site bekijken) heb je je kosmo-ei! GRAPPIG! nu kunnen we naast slijm, temperatuur, ovu-testen etc, ook de maan bekijken!
Hoi meiden, Ik kom net thuis en had beloofd dat ik nog even zou gluren. Hoe is het hier? Nog nieuwe zwangeren? Ik ben kapot! Lange dag gehad, moet al veel plassen en mijn buik is onwijs opgezet.
son is roze! maar denk dat je dat al wist? euh... voor de rest geen roze maar wel rood hier en daar wat een lange dag annie, bah! wel leuk dat je die beginnende kwaaltjes hebt.. hihi liefs
Ja Son wist ik gister al volgens mij of kan dat niet? Meiden die ongi zijn geworden, balen! Op naar een kerstkindje dan maar. Jaja de kwaaltjes beginnen echt al. Ongelooflijk, voel me nu al anders dan vorige keer. En jij Lady? Heb je nog steeds een goed gevoel? Wanneer ga jij nou testen?
He annie meid hoe is het. Ik ben van plan om morgen te gaan testen.. Kan niet wachten tot donderdag. Heb nog een kruidvat test thuis liggen. dus. waarom niet.