Ik snap echt helemaal niks van FF. Behalve dan de temp-lijsten maar goed dat is niet zo moeilijk te begrijpen.. Ja, ik schrijf het nu 3 maanden op in een speciale agenda. En ik zie idd ook overeenkomsten met de maanden ervoor. Wel handig om het een beetje te peilen. Mijn (.)(.) voel ik eigenlijk nooit verschil in. Ik wil gewoon klepje op mijn buik dat ik zo naar binnen kan kijken haha zijn we van al die narigheid af! Voor de MMM is het idd wel handig dat je het al een beetje in kaart heb gebracht..
maar voor de MMM doen we het natuurlijk niet! Idd, in het geval van djaar, komt dat heeeeel goed uit, maar dat zou eigenlijk iedereen bespaart moeten blijven...
Goed gezegd! Ik wilde in eerste instantie ook gewoon bijhouden wat mijn lichaam deed. Alles heb ik opgeschreven (ben nogal controlfreak) en bijgehouden. Het heeft mij rust gebracht op sommige momenten maar ook veel stress. Dus dames bepaald zelf wat je wilt en wellicht is het beter om het allemaal op je af te laten komen. Zoals ik al eerder heb gemeld is het heel heftig voor jezelf en voor je relatie als je er erg intensief mee bezig bent. Dus doe waar je je goed bij voeld en overdrijf niet. Meiden ik ga huiswaarst en ik ben er morgen weer !
Alleen op mijnkalender.net en in agenda alleen nummertjes van dag en x je als ik au in buik had.. toevallig bij de mij xx 14 dagen voor de dus....
Ow maar daarom schrijf ik juist alles op. En laat ik mijn man gewoon in het ongewisse. Daarom ben ik ook zo blij met dit forum! Als ik alles vertel wat ik hier schrijf zou hij gek van me worden! Hij merkt vanzelf wel wanneer ik op mijn 'vruchtbaarst' ben haha maar sowieso deden wij het al 4 a 5 keer in de week dus het is niet heel vreemd zeg maar als ik ineens meer wil haha Meiden ik ga ook opruimen en naar huis! Tot morgen.. En veel plezier vanavond.. Offe vanmiddag al
Zo, ben er ook weer.. Bewust even een aantal dagen weggebleven hier.. was mezelf helemaal gek aan het maken en dat terwijl we het nog spontaan willen houden.. Ik (we) had namelijk voor mezelf zoiets van als het nu is, is het prima maar als het pas over een paar maanden is, is het ook goed.. Ik (we) wilde dan ook niet perse op bepaalde dagen klussen of me daarmee bezig houden.. Maar toen kwam ik dus op deze site en was ik er toch steeds meer mee bezig... Vooral nadat ik de laatste keer ongesteld was geworden en toch wel erg teleurgesteld was.. Wie zien nu dus wel wat er gaat gebeuren.. Liefs moederK
hmm ik zal ook eens bijhouden wat ik voel ja, misschien dat er toch regelmaat inzit. haha. ik denk dat ik mn ei vrij laat in de cyclus heb, ben benieuwd. mn man en ik vrijen alleen niet zo vaak, eerst 1x in de week en nu we bezig zijn met zwanger worden zo ongeveer 2x in de week. soms dus ook 2dagen na elkaar en dan een week niet. is natuurlijk niet bevorderlijk maarja. allebei druk, moe of geen zin. en vaak komt hij ook niet in mij klaar zeg maar. we kijken het nog even aan, als we over 2 maanden nog niet zwanger zijn dan gaan we wat meer bewust klussen. haha
hallo meiden, ik kom me hier ook melden.. Heb vandaag een mk gehad.. het moet nog allemaal uit mijn lichaam, dus weet mijn NOD nog niet.. voor de zwangerschap had ik een relatief korte cyclus van 25 dagen... Ben benieuwd wat het nu gaat worden... Allemaal heel veel succes op het wachtbankje
och meis, wat is dat nou toch! verdomme zeg! Ik leef met je mee, wat balen zeg! Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en je kunt hier altijd alles kwijt! Heel veel sterkte!
@ Elegance: wat een vervelend nieuws. Sterkte meis! @ all: ik houd helemaal niks bij, alleen dus hoe lang mijn cyclus is. Ik moet ook zeggen dat ik heel goed mijn eisprong voel, dus weet precies wanneer ie is. Verder wil ik nog even klagen over mijn verschrikkelijk saaie dag op t werk. 2 weken geleden had ik stapels dossiers op mijn bureau en kon ik me er amper doorheen worstelen en nu is t echt zo rustig, bah! Zo, uitgeklaagd
@ elegance: Ojee, wat erg voor je meid. Veel sterkte @ valentijnsdag: Ik maak ieder jaar een kaartje voor mijn vriend. Verder doen weniet veel. @ ik weet niet meer wie het was maar een luikje in je buik is zeer handig hoor. Ik zou dan wel ff die cystes weg kunnen halen @ hier: ben vandaag naar de arbo-arts geweest. Hij heeft dezelfde opvatting als ik wat betreft werkhervatting Vanaf volgende week ga ik 2 daagjes van 1 uur werken. En dat langzaam opbouwen. Over 3 weken heb ik al weer een nieuwe afspraak met hem! Ik denk dat ik de carnavals week ook nog maar 2 dagen ga werken en de week erna 3 (moet 2-3 dagen gaan werken) Ben verder de hele dag op pad geweest. Heb na arbo ook nog een gesprek met mijn teamleider gehad. Thuis gekomen (op de valreep mijn vriend nog gezien) Gaan sporten. En daarna nog wat boodschappen gehaald. Gekookt, gegeten en me op internet gemengd.
ELEGANCE: veel sterkte meid. VALENTIJN: Elk jaar weer is het weer het zelfde. gaan we nu wel of niet iets kopen voor elkaar. Ik weet in ieder geval wel dat die roze wolk het mooiste cadeau is wat hij mij kan geven.
@Elegance: Och meid toch, wat een ontzettend slecht nieuws . Wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je toch snel weer zwanger mag zijn. *Hele dikke knuffel*. @Zethu: fijn dat de arbo-arts en jij er hetzelfde over denken. Hoop dat je gauw weer de oude bent. (en duidelijkheid hebt!) @MoederK: ja het forum kan helaas er ook toe leiden dat je er alleen maar meer bezig gaat zijn, zeker voor de meiden die het uit zichzelf eigenlijk lekker rustig aan deden. Probeer je toch niet teveel te laten beinvloeden, want als je het rustig aan kunt doen - zonder dat tempen en testen en wachten is dat natuurlijk alleen maar beter (helaas kan ik het zelf niet ). Maar ja, het is natuurlijk wel gezellig hier .
@ Elegance. Vreselijk dat je dit overkomen is. Heel veel sterkte en ik hoop dat je vol goede moed weer de volgende ronde in kunt gaan...
Bloempje: (dacht ik haha) ik heb ook Sultana bites bij de supermarkt gekregen! Deen zeker? Zethu: je klinkt lekker positief over het weer gaan werken! Mooi Hoop dat het je heel goed weer bevalt en dat je het lekker uit kan breiden tot je zelf helemaal weer happy bent. Moederk: Heel herkenbaar hoor wat je schrijft. Bij mij is er ook niet echt haast bij maar doordat je hier veel aanwezig bent krijg je nóg meer roze kriebels (áls er al meer bij konden) en dan lijkt er opeens niets anders meer belangrijk. En dat terwijl je er juist de tijd voor wilt nemen. Maar ik wil niet minder op de site zijn hier, vind het veeel te gezellig en kan het aardig doseren denk ik...
het is extreem rustig hier vanavond of niet? ik heb languit op de bank gehangen en was nu weer even into ZP... maar aangezien ik maar 4 berichtjes hoef bij te lezen denk ik dat ik weer heel snel terug op die bank hang straks! haha, is er iemand?
@ nana en heitjekarweitje: bedankt. Ik heb er ook echt zin in. En ik ben ook wel toe aan die afleiding. Niet meer zo bezig zijn met zwanger zijn. Iig niet meer iedere dag de hele dag.