NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Balen Muurtje; succes in de volgende ronde!

Hier weer een collega zwanger....Ben altijd wel super blij voor iedereen, maar wil zelf ook zo graag. Nu zijn we helemaal nog niet zo lang bezig maar ik wil het toch al wel 2 jaar....Eerst de wederhelft nog moeten overtuigen dat we toch wel een beetje op leeftijd aan het raken zijn. Toen de beslissing genomen was om te stoppen met de anticonceptie is mijn geduld al helemaal opgeraakt; al weet ik dat dat de boel niet echt versneld zeg maar....
    Einde ego berichtje....

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dank jullie allemaal!

En hopelijk kom ik maar weinig van jullie in april tegen...
    ;)

En dat is dan heel positief als ik je niet tegen kom!

Liefs Muurtje

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
  4. :confused: woow mooi kaartje mamatje. Mooi strak, mijn temp gaat maar op en neer.

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi bloempje, als ie wisselt zegt het nog niets hoor...bij mijn eerste zwangerschap wisselde hij ook erg en was echt wel zwanger! Hij is nu al 7 jaar! Ja verder hoop ik dat het een goed teken is, mijn eigen schematje.

Liefs van mamatje

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Haai Mare, hoe is het meid! Vordert goed al he, je zwangerschap! Al minder misselijk?

@mamatje: ik ken er neit veel van, maar je temp blijft toch mooi hoog... Ik duim voor je!

Edit: woeehoew, 600 pagina's!

7. @ Mamatje, je kan het ook in je onderschrift zetten, zie links bij profiel ;)

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Jada, ja dank je voor de tip, maar daar heb ik de pendels al staan hihi, en als ik er nog meer bij typ geeft ie aan dat mijn onderschrift te lang is....

9. Je kan de pendels ook iets inkorten dan past het wel ;)

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Zal het ff proberen

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Dan maar zo`n de pendels...

12. Haha, toch de pendels maar weggehaald ;)

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ja maar wel.....hmm begin nu echt benieuwd te worden. Het rare was wel...de kruidvattesten die van 2 voor 5 euro waren negatief...die van de hema was vaag positief maar het was wel een dun lijntje die ik na die minuut wachten kon zien staan. Maar het is wel zo@n dunnen waarvan ze zeggen dat het een pennenstreepje is en dat die niet geldig zijn....word af en toe niet goed van die testen weet je dat! En die van de clearblue zijn weer zo megaduur.

14. Je zit nu 2 dagen voor je NOD toch? Kan zijn dat je nog te vroeg getest hebt en volgens mij las ik ergens dat de Hema testen niet echt betrouwbaar zijn, kan me ook vergissen hoor.

15. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
  16. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Alweer 600 pagina's volgekletst! Mooi hoor :D

17. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    nieuwe zwangere van harte!

18. Diana24

Diana24 Lid

8 mrt 2008
    70
    0
    0
    Hallo,

Mag ik ook in het huis? Ik ben nu 3 dagen overtijd Gisteren een negatieve test gedaan bij de huisarts vrijdag morgen moet ik weer testen omdat ik volgens hem zeker weten zwanger ben aangezien mijn verschijnselen die ik al dik 3 weken heb :)

Groetjes Diana

19. Diana24

Diana24 Lid

8 mrt 2008
    70
    0
    0
    Hallo,

Mag ik ook in het huis? Ik ben nu 3 dagen overtijd Gisteren een negatieve test gedaan bij de huisarts vrijdag morgen moet ik weer testen omdat ik volgens hem zeker weten zwanger ben aangezien mijn verschijnselen die ik al dik 3 weken heb :)

Groetjes Diana

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Welkom Diana! Spannend hoor voor vrijdag! Maar zou je dan niet al bijna 7 weken zijn als je al 3 weken klachten hebt? Heb hier wel al vaker gelezen dat vrouwen pas positief testen na 2maand... Ik hoop het voor jou!

Deel Deze Pagina