Dank jullie alvast voor alle reactie's maar willen jullie mijn verhaal ook een beetje weten? wat mijn klachten zijn enzo?
hey knip en lies: ik begin me langzaam wat beter te voelen. alleen heb ik echt geen energie meer. was zondag jarig en had de hele dag visite en moest maandag nog zelf langs familie en gister heb ik daarom het grootste deel van de dag geslapen. Maar met het kindje gaat het helemaal prima! het is al een echte danser zoals we op de echo konden zien. nu wacht ik erop dat anderen ook kunnen zien dat ik zwanger ben, me buikje wil nog niet echt groeien. knip wanneer ga je testen?
Nou ik heb me hier dus een jaar geleden al aangemeld, toen zat ik aan de pil en heb ik een miskraam gehad bij de gyneacoloog.. nou ja 3 weken geleden kreeg ik dus last van buikpijn naja niet echt pijn maar meer zeurderige ongesteldheids pijn en veel hoofdpijn en ook behoorlijk misselijk maar meer bij vlagen:S 13 dagen geleden naar de huisarts gegaan omdat ik ook last van abnormale vreetbuien kreeg Filet american was ik dol op maar dat lust ik nu dus niet meer en bij een patatje begin ik na 5 stukjes te kokhalzen... 13 dagen geleden zei de HA van direct stoppen met de pil en rond de 23ste gaan we testen... als er wat is kom je maar eerder.. Ik heb nu al een week last van aambeien :S (lekker detail) en gisteren had ik rose/wit slijm niet veel was ook eigenlijk meteen weer weg. dus weer naar de huisarts toe.. Een test gedaan en die was dus negatief maar de huisarts weet dus zeker dat ik zwanger ben vrijdag er dus weer heen is de test dan weer negatief of positief dan ga ik zowiezo naar de gyneacoloog. Mijn klachten nog steeds zeurderige buikpijn misselijk bij vlagen vreetbuien slecht slapen veel plassen en overmatig nachtzweet kan mijn shirtje wel uitwringen en aambeien... Heel verhaal
Spannend dan Diana! Hopelijk ben je lekker zwanger en gaat het gewoon goed. Hoe ver was je vorige zwangerschap toen je een miskraam kreeg ?
Nou ja niet ver maar ze ging toen vaginaal de echo doen en toen kreeg ik ineens hevige bloeding... en ze kon me eierstok ineens niet vinden links.. ik was hooguit een paar dagen toen
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 & 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 13 maart: * Mamatje77 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 190 Dames voor de Roze Villa 30 Zwanger , 69 Ongesteld , 6 Negatieve test , 0Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 7 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
zit er hier eentje trouwens dement te worden. Had 2 bolletjes klaar gemaakt 1 dubbel en op de ander helftje kaas en pindakaas. Loop ff weg van me bordje...zie ik me helftje met kaas niet meer liggen...kan me niet heugen dat ik die al op had gegeten....moet niet gekker worden maar zal het vast al wel op gegeten hebben. Vroeg het helemaal aan me zoontje, die wist van niets die had ik al opgegeten zei hij haha
vergeetachtigheid schijnt er bij te horen ik heb er namelijk ook last van.. gisteren ook net afspraak gemaakt bij de huisarts zou weg lopen en gevraagd ohw hoe laat moest ik ook alweer komen? half 9
Spannend hoor Diana, Mij kun je zowat ook opvegen van de zenuwen...ik heb vaak last van innestelingen die niet goed gaan....en heb in mijn vorige relatie 3 prille miskramen gehad. Dus ik ben als de kweet niet wat bang dat het weer een hele lange tijd gaat duren voordat ik zwanger raak en of het goed zal blijven gaan. Elke maand die telurstellingen.....
Daar had ik nog niet aan gedacht (haha ook vergeetachtigheid), maar ik ben gisteren ook al een afspraak vergeten en ik stond afgelopen zondag een uur te vroeg bij de sportschool, kon me niet meer herrinneren hoe laat de les ook al weer begon. Yeh heb ik toch nog een symtoom verder voel ik namelijk helemaal NIETS!
ik heb eff een vraag ik heb nu al 2 daagsjes witte vloed,kan dit mischien op een zwangerschap duiden?
zou mogelijk zijn....maar ja dat is met vele klachtjes zo heh....alles kan erop duiden....maar het wil nog niet zeggen dat het zo is. Hier zit er ook eentje...vele klachtjes maar nog niets duidelijk...helaas!
Ik weet het niet, ik heb juist bijna geen afscheiding. Eigenlijk gewoon een beetje vochtig van binnen (waterig).
Bij mij is het ook wittig en juist ook wel slijmerig. Meiden ik zeg voor nu even dagdag, morgenochtend ben ik er weer. Doe geen ene moer meer hahha heb ook nergens zin in en wil alleen maar slapen en.....dat het vrijdag is. Liefs mamatje