hoi hoi, ik heb net getest en denk dat ik zwanger ben had een lichte test was goed zichtbaar zonder draaien enz ben helemaal hyper en ga vanavond nog een test doen als die ook posi is geloof ik het pas echt zie mijn ovutesten in me album test lijkt erg op 24/10 test
hey knippy kun je er ook een foto van maken? een streep is een streep he! dus van harte gefeliciteerd meis!
WHAAAAAAAAAAA ik schrok mijn net dood hahaha valt ook wel mee,maar mijn kleine meid was net lekker aan het spelen,en in eens zag ik in mijn oog hoek dat ze de eigen op trok aan de tafel en ze liep nouja ze rende zo naar mij toe ik was hellemaal onderste boven.ik ben zooo trots op haar super leuk gewoon zo iets om te zien.
ik breek even in hoor .knippy een streep is een streep meid.ik gun het je zo!maak anders even een foto. breek weer uit
Ik heb dat de afgelopen twee maanden ook gewoon gehad en toch ongi geworden, maar ik weet het echt niet snap niks van mijn lichaam Hoop natuurlijk wel voor je dat je zwanger bent
Ik zit hier gewoon met mijn mond open, wat goed dat ik vandaag eens in het huis langs kwam knippy! en idd FOTO FOTO FOTO
Wil ik lekker in de tuin aan de gang met dit mooie weer komt er een enorme wolk voor de zon, nou blijf nog wel even zitten achter de computer. Verder nog nieuwtjes behalve dat we op een foto van Knippy haar test wachten
Jaaaaahhhhoeeeeeeeee Knip! Zo gauw je thuis bent alle details he meid! Ben helemaaaaaaaaaaaal door het dolle heen!
Goedemiddag meiden! Nou zeg het wordt spannend hierrrrr... Mijn duimen draaien overuren. Zodra mijn ongi begint (hoop het niet natuurlijk) gaan wij ook tempen, zal een harde dobber worden want zowel mannetje als ik zijn geen ochtend mensen, doordeweeks scheelt het wel want dan moeten we toch vroeg op maar in de weekenden zal het de wekken zetten worden en maar hopen dat ik dat rot ding niet uitgooi. Weet iemand trouwens of ik de goede thermometer heb? ik heb die van het kruidvat gekocht die in 10 sec meet, is die goed of niet? Nou ik ga maar even een kopje thee zetten, iemand anders ook?
@lieseleentje: ik temp zelf neit, maar ik heb gehoord dat als je een thermometer koopt, je best een digitale kiest die tot op 1/100ste de temperatuur aangeeft... Ik hoop dat je hem neit nodig hebt
O Knippy, spannend! Maar als het een streep is zoals op je ovu test lijkt mij de test hartstikke positief. Dus bij deze gefeliciteerd! Ik sluit me aan bij het theekransje. Ik neem wel wat chocolaatjes mee.
Knippy als er nu een streep te zien is dan zal die vanavond ook wel zichtbaar zijn. Vanuit friesland Alvast gefeliciteerd meis en ik wacht met de anderen af op de foto