hallo meiden, Ik heb niet zoveel meegekletst hier, maar ik wil even zeggen dat ik op roze mag. Heb vandaag positief getest.
Lautjuh gefeliciteerd! Wat een roze dag vandaag. Krijg spontaan zin om te testen. Wie houd me tegen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Lautjuh85: gefeliciteerd! Wie wil mij op de 31e zetten van de maand maart, mijn ei was wat verlaat. Sta nu nog op 27 maart...
he knip, hier blijven de nog steeds weg. ik voel wel alweer vanalles onder in mijn buik, maar eigenlijk heb ik dat al vanaf mijn ei. ik probeer toch te wachten met testen. meestal wordt ik ook 's avonds ongi, dus mischien vanavond wel.
O spannend, Yootje. Als je vanvond niet ongi wordt, ga je dan morgenvroeg testen? @ Lautjuh85 gefeliciteerd!
Lautjuh, gefeliciteerd meid! Woehoe, toch lekker roze vandaag! Nu knip nog met de bevestiging op de gevoelige plaat
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 & 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 13 maart: * Mamatje77 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 190 Dames voor de Roze Villa 31 Zwanger , 70 Ongesteld , 6 Negatieve test , 1Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 7 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Gefeliciteerd Lautjuh Knippie ik heb je maar even op twijfeltest gezet, je kan vast en zeker naar roze binnenkort
ik wil eigenlijk wachten tot na het weekend, ook omdat ik mijn cuclus nog niet precies weet. ik vind het wel erg moeilijk hoor!
Yes Aan de nieuwe zwangeren dikke proficiat .Al 31 op roze kan beter hé meiden kom op we gaan da hier nog verdubbelen of meer wie doet mee ?
zozo dames, dat ziet er goed uit al 31 zw wij zitten nu op t wachtbankje...pff... hoe is het verder hier? bij ons goed.. gister met me neefje (2Jaar) en nichtje (6 Mnd) onder de douche geweest, vonden ze helemaal geweldig... en woensdag lekker zwemmen met me nichie...
hee ik heb nog aan je gedacht.... hoe gaat het ne met slapen? doet het homeopatisch middeltje zijn werk?
Ik voel me nu echt een beetje klote... een erg onduidelijke lijn en mensen die me feliciteren mijn man opgebeld op zijn werk hij had vanmiddag vrij genomen.. hij was helemaal blij.. en hij had de test in zijn handen en hij zei ik zie ook echt een lijn! maar straks is het niet zo is het een valse test. Ik heb nu helemaal geen gedult meer. Heb al zoveel testen deze maanden gedaan en geen 1 had een streep en nu denk ik als deze nou fout is gemaakt. Heb wel kenmerken veel hoofdpijn s'avonds misselijk en geen zin in eten. en erg moe. als ik even lig val ik in slaap maar ik heb ook pijn onder in mijn buik aan de linker zij..
he meid, wat vervelend zeg dat je nu zo'n negatief gevoel hebt... heb je niet nog een test, zodat je vanavond of morgenvroeg nog eens kan testen?
Nee ik heb niet nog een test mischien zo eens langs de apotheek maar zijn die testen wel het zelfde.. als de kruitvat.. morgen vroeg moet ik ok 8 uur al op het station zijn ga met vriedinnen op pad..
hallo hanneke88 zoals ik in je album zie zijn de testen wel positief ik zie ook duidelijk een 2de lijn