Knip en Annie, hebben jullie al kwaaltjes? ben wel nieuwsgierig naar het eerste gevoel dat je krijgt als je ziet/hoort/beseft dat je zwanger bent.
Kwaaltjes genoeg! Ik vind het zo bizar dat ik me nu al zo voel. Voel me anders dan tijdens de vorige zwangerschap. Steekjes in baarmoeder, opgezette buik, moe, 's morgens misselijk met vlagen, maar na eten wel over. De broek staat 's avonds op de vreethaak. Raar, maar waar! Buik voelt ook hard aan. Misschien de darmen?!
ik heb ergens gelezen dat obstipatie ook een symptoom kan zijn. voelde je die kwaaltjes al voordat je wist dat je zwanger was, of daarna pas?
Ach, knippy had ook het gevoel dat haar ongie kwam, ze had zelfs enorme krampen en zie het resultaat!
ik moet echt naar bed nu.... afgelopen nacht heel slecht geslapen! gelukkig hoef ik morgen wel pas om 15.00 te beginnen. en dan heb ik 's avonds om 22.00 3 dagen weekend!
Een opgezette buik had ik elke avond nadat mijn eisprong was geweest. Nu de hele dag door. Zo'n 5 dagen na mijn ei begon ik steekjes te voelen in mijn baarmoeder. Dit voelde ik vorige keer ook. Misschien wel innesteling kunnen voelen? Moe, ach dat ben ik al snel. Misselijk met vlagen sinds zaterdag (3 dagen voor nod), dit was ook de reden waarom ik ging testen. Obstipatie heb ik denk ik geen last van. Tenminste, tot nu toe nog niet.
dat klopt inderdaad. gisterochtend had ik ook ineens ongikrampen. alleen 's ochtends daarna was het weg. nu heb ik echt zo'n zeurend gevoel. best vervelend eigenlijk omdat ik het toch al 2 weken ongeveer heb. ik begrijp er ook niets van!
Ik had deze keer juist weer niet de ongipijn. Vorige zwangerschap heb ik echt de week dat ik normaal ongi had moeten zijn last gehad van ruspijn en buikpijn.
ik heb in ieder geval nu voor mezelf besloten dat wanneer ik mrgenavond nog niet ongi ben, ik vrijdagmorgen ga testen. wie doet ermee?
Wel knap van je! Probeer het vol te houden. Ik doe niet mee, haha! Ik ga nu lekker slapen. Tot morgen allemaal!
haha, ik wil wel meedoen, maar dan ben ik toch echt nog een beetje te vroeg! Ik heb ook vanaf mijn eisprong telkens met vlagen heel licht ongieachtige krampen... wat dat kan zijn? iemand opperde al endometriose... maar dat zal toch niet? Pfoe, ik heb dit x ook wel een goed gevoel over het klussen en mijn eisprong, hopen dat mijn gevoel goed is!
We hebben gister knallende ruzie gehad...en waarom? geen idee En ik had me spullen al klaar staan...dus we hebben ff goed gepraat En daar baalde ik echt van..mar het is nou gelukkig weer goed Ben heel benieuwd hoe deze ronde verloopt..al doen we het deze ronde wel rustiger aan om te zien hoe alles gaat met mijn cyclus
oef senna, dat is niet niks... maar af en toe flink ruzien is gezond zeggen ze! En je hebt in je relatie ook wel wat extra druk nu met het zwanger willen worden denk ik... tenminste, ik merk dat af en toe wel eens...
Het was weer de eerste keer sinds een paar maanden...maar dat merk ik ook hoor...zal ook wel komen omdat ik een paar dagen geleden weer ongesteld was geworden...en dat kwam hard aan Dus dat zal ook wel meegeteld hebben...net zoals het zwanger worden Ben allang al weer blij dat het weer goed is