hey zethu! jij bent er Ik ben het weer even een beetje vergeten, maar wanneer ging je weer voorzichtig aan de slag?
ik heb het alweer gevonden, het stond gewoon op deze pagina bovenaan! haha! fijn iig dat je inderdaad wat om handen hebt!
Ja ben er ff. Was wel op ZP, maar dan bij onderdeel vruchtbaarheidsbehandelingen. Was bij een topic zo'n lange verhalen geschreven en ik werd steeds op msn aangesproken en mijn moeder belde dat het ff duurde voor ik weer hier kon komen kijken. Ik ga dinsdag een uurtje proberen te werken.
Ow, geen zorgen, alles op zijn tijd he! Dat heb je soms dat alles tegelijk komt.. Fijn dat je dinsdag een uurtje kan gaan werken
Karweitje? Ik ga lekker in mijn hangmat hangen met de bloemetjes die niet verwelken. Komen jullie er gezellig bij zitten?
tja ik dacht heitjekarweitje zal wel af en toe wat 'klusjes' doen in onze villa... Maar inderdaad, als je het mij vraagt ga ik toch ook mee in een grote roze hangmat hoor! Lekker ontspannen!
Hey suus! Hahaha we kunnen ook gewoon lekker kebab gaan eten! (Sjonge, zit ik de hele tijd de pagina te vernieuwen of jullie alweer wat hebben gepost, is er alweer een nieuwe pagina! Pff hoezo blond)
Goed idee! En de klusjes komen wel weer als een ei zich aandient Want een huishouden bestaat niet in de villa, heerlijk! Het gaat daar net als in Belle en het beest, de vaat wast zichzelf af!
hihi. Helaas is de kebabkraam hier in de wijk net een half uur weg. (staat op donderdag hier altijd een kebabkraam) Mooi blond is ook niet erg hoor heitjekarweitje.
hihihi, was dat maar, dan vernielde hij niet al mijn bh's. Maar hij knabbelt overal aan. papier, de bank, mijn bril.
poeh het gaat ineens snel hier met de hoeveelheid berichtjes... Wil iemand die zin heeft mij toevoegen op het lijstje... Princi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 (tenminste...dit is de derde ronde dat we ons best doen..) en 10 november is mijn verjaardag. Ja ik was ook erg graag jonger moeder geworden maar ex wilde geen kinderen en mijn lieve mannetje nu ken ik pas 1,5 jaar dussss. Er waren nog wat dingetjes waar ik op wilde reageren maar weet ze dus niet meerrrrr. Ja donderdagavond dan heb ik dat wel vaker. Ik heb nu weekend maar ben kei kapot van afgelopen werkweek. Ik ga morgen op mijn lieve leuke nichtje passen. Dat is heel leuk maar dan wil ik ook zo graag zo lieve kindje...zucht. Gaan bij jullie ook opeens alle boeken en films en dergelijke over zwangere mensen?
Hee Princi! Ik had je 'biografietje' ook ergens anders gelezen over dat je ex geen kinderen wilde. Ben blij voor je dat je nu wel de juiste vent hebt gevonden om de 'klus' te klaren! Ik heb ook elke keer als ik de berichtjes lees dat ik op verschillende dingen wil antwoorden. En als het veel pagina's zijn en ik ben bij het eind, weet ik de helft niet meer erg he haha. Maar het zijn ook zoveel berichtjes! Bedoel je de film die nu toevallig op net5 is? Raising Helen zit ik te kijken en een van de zussen is ook zwanger en de hele film gaat over kinderen!
heb vanavond toen ik online kwam ook alleen maar de laatste 3 pagina's gelezen hoor. Was me te veel werk om bijna 10 pagina's te lezen. En ik zou dan ook alles vergeten. Ik zou je wel op de lijst willen zetten, maar weet niet waar de laatste lijst staat. Ik heb idd een echte ja, zie album
Ik zie hem, wat een mooie! Is het een agaponis? Of heet het echt dwergpapegaai? Die lijst staat alweer wat paginaatjes terug maar wil hem best voor je opzoeken hoor Princi