ja zo'n grote ik schrok me zonet dood toen ik voor de spiegel stond (half uur na douchen), er loopt een heel dikke ader over elke borst! Vanonder m'n tepel naar boventoe... ze staan zelfs zo dik dat ik ze voel als ik er met mijn vinger overheen ga! Dit heb ik echt NOOIT eerder gezien... en rond m'n tepel merk ik nu opeens zo een kringetje van witte stipjes... arrghh nu verlies ik wel mijn kalmte!
aahh jongens, sorry dat ik hier ff gek kom doen... maar ben opeens zo hyper... ik ga nog ff naar m'n borsten staren... kan het ook van iets anders komen? zo dikke aders?
onder de douche kan het ook komen van de hitte van het water, daardoor worden je aders wijder en dus beter zichtbaar
Ja dat dacht ik dus ook, maar ik heb ondertussen al zeker een half uur beneden gezeten in m'n badjas en had het al lang niet meer warm... integendeel, eerder frisjes! edit; nou ik stop NU echt met mezelf gek te maken... maar die dingen zitten er wel en ik ben niet scheel!
pff wat een werk dat schoonmaken... heb afgewassen, gestoft... me ventje heeft gestofzuigt en was aant dweilen maar gleed uit dus heel t water over de vloer heen en de emmer stuk dus probeer dan nog maar te dweilen haha.... alles is nu opgeruimd gelukkig... zometeen nog de papieren uitzoeken en dan eten...
Hoi Lady dat is een goede teken.. Ik heb dat nu ook dat mijn aders zichtbaar zijn. En ook de pukkels rond mijn tepels zijn groter geworden..
Ik heb het gevoel dat ik elke keer ongesteld moet worden.. Maar heb geen ongi krampjes of zo.. En ben humeurig vooral vandaag.. Maar had afgelopen dagen last van steekjes in mijn buik. en ook mijn borsten. En mijn temp. blijft hetzelfde. dus.. we zullen afwachten tot morgen.. IK denk dat ik zaterdag ga testen.
Nou ik heb geen temp kaartje bij gehouden en zwangerschaskalender.net. Ik weet niet of je dat kunt laten zien.
Zo, weer terug van de jaarmarkt, lekker geshopt en even de zinnen verzet. Ik zag nog een nega tester: yootje, hopelijk mag jij over een paar dagen wel lekker op roze!
Spannend lady. Ik zie bij mezelf ook allemaal dat soort dingen maar denk dan, ach ik verbeeld het me maar. En nu lees ik regelmatig wat dingen terug terwijl ik er juist geen aandacht aan probeerde te besteden en ook niet wist dat het vaker voorkwam. Wie weet....Nog effe geduld
Ik kan op rood, ik ben net ongesteld geworden, ik had vanmorgen ook getest en die was negatief, ik ga naar april. Succes dames die nog aan het wachten zijn
hier idd nog eentje die naar de jaarmarkt is geweest vandaag..... dacht bij thuiskomst trouwens.....waag eens een testje....... meiden zie mijn album.....mag volgens mij binnenkort op roze.....zit nog 4 dagen voor NOD (banner klopt niet helemaal)