@ nadeke , dank je wel! @loontje, heb ik ook, zo van, ben ik mezelf nu gek aan het maken of niet? maar ben wel overtuigd van wat ik vandaag gezien heb alleen twijfel ik over het feit of het wijst op een zwangerschap of niet. @luukske... wihooo... dat zou heerlijk voor je zijn!
Ik zie idd toch duidelijk een tweede streepje, alvast voorzichtig gefeliciteerd. By the way, zeg niet dat jij toevallig ook in S. of in de buurt daarvan woont! Wel grappig, dat zou al de tweede hier op het forum zijn die vlak bij mij woont.
By the way, zeg niet dat jij toevallig ook in S. of in de buurt daarvan woont! Wel grappig, dat zou al de tweede hier op het forum zijn die vlak bij mij woont.[/quote] idd woon in S.
Dames, Ik ga zo lekker onder de douche en duik vroeg mijn bed in. Voor iedereen prettige avond en geniet er van. Groetjes Janis
@ iedereen: kan je met een ovutest vroeger testen dan met een zwangerschapstest misschien? en zijn die duur? en kan je die in het kv ook kopen ofzo? anders zou ik dat ook wel eens willen proberen hoor
@Luuske, ik zie ook een licht streepje hoor! Dat je durft te testen voor je NOD, zeker gezien je eerdere vmk... Wel spannend weer hoor, heb je al zwangerschapssymptomen? Hopelijk binnenkort een knalpositieve test voor je! @Lady, woeiiii spannennnnndd! Dikke aderen had ik ook bij mijn zwangerschappen... Maar volgens mij nog niet zo vroeg, heb ik eigenlijk nooit op gelet. Haha, je wilt streepjes turen he, ik zou geen ovutest proberen. Gewoon nog een paar daagjes in spanning leven, later kijk je erop terug met weemoed... Ik hoop het zo voor je!
@sweetcandie, nog een dag of 4, heb m'n ei vroeger gehad denk ik. voelde het @ nienke.. ja he, dat zou heel vroeg zijn he, daarom dat ik het ook zo gek vind...
Wij vrouwen zijn ook gekke wezens hihi! Talalala, ik ben ook helemaal hyper voor je haha! Wanneer ga je officieel testen met een normale zwtest?
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 & 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 190 Dames voor de Roze Villa 33 Zwanger , 72 Ongesteld , 6 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ Gerda72 Veel succes in april. @ Luukske ik zie ook een streepje. Vlogens mij mag je binnenkort idd op roze. je staat nu op twijfel
@ nienke ik heb nog geen vaste datum gezet! Ook omdat ik geen zwangerschapstesten opvoorhand in huis haal anders had ik er al lang één gedaan... domme koe als ik hahah Wil eigenlijk pas testen een week overtijd aangezien mijn rare cyclussen... TENZIJ ik natuurlijk heel erg rare symptomen begin te krijgen. Lief van je dat je met mij hyperd x
Ik vind dat Luuske dan nu al wel op twijfeltest mag alvast... Trouwens ik zie hier een reclame voor softcup die je kunt gebruiken ipv een tampon, heeft iemand daar al ervaring mee? Lijkt me zo'n geklieder als je 'm per ongeluk verkeerd verwijderd... http://www.softcup.nl/index2.htm
eh bah! het idee van dat zakje bloed en slijm dat aan je baarmoeder hangt te bengelen vind ik maar niks. 12 u lang? vind ik vies... heb toch liever dat het er gewoon uitkomt hoor... wat als je cupje vol is? dan begint je baarmoeder zichzelf te vullen 8) nou, nee dank je
Hoi The Lady, Toen ik eind december zwanger kon zijn, heb ik ook een ovutest gebruikt in eerste instantie. Die was toen positief. Toen ben ik in de stad een zwangerschapstest gaan halen. Die was ook positief. Zie mijn album voor ovutesten december + ovutest NOD. (Helaas kreeg ik later een miskraam.) Als ik volgende week nog niet ongi ben rond / op mijn NOD, zou ik het weer op dezelfde manier aanpakken. Eerste indicatie via ovutest en indien die positief is nog een serieuze zwangerschaptest gaan kopen. Zie ook: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 of een van de andere onderwerpen in deze afdeling van deze site. Succes!
O ja, ik heb dus ovutesten van babyboomshop, via internet, neutrale envelop, betalen via ideal, heel makkelijk. Kosten ongeveer 80 cent per stuk zo'n beetje dacht ik.... Klusser1980
@ luukske: ik zeg 2 strepen meid, gefeliciteerd! Nu even duimen dat het goed blijft gaan want je bent nog wel erg vroeg!