Meiden! nog 1 dag tot testen! Ik hou het niet meeer! AAH! Nog geen teken van de duivels te bekennen had gister weer veel wit slijm Me vriend had ff gekeken die zei dat het wel aardig wat was. Goed teken? kan niet wachten ! zou mooi wezen zo in het voorjaar zwanger raken Liefs
Hoi yootje, ga ik ook maar doen...weet niet alleen welke test ik ga kopen....word niet goed van die vage streepjes
Goedemorgen dames, Nou ik ben vanmorgen bij de HA geweest en de test wees weer negatief. De afspraak was dat ik zo snel mogelijk naar de gyneacoloog zou dus daar heeft hij achteraan gebeld en die zeggen dat ik doodleuk over een week nog maar eens moet gaan testen en dat ze met een echo toch niet veel uit kunnen halen. Als ik nu zwanger ben zou ik 4 of bijna 8 weken heen zijn. Ik word echt knettergek van de symtomen en mijn temperatuur verschild ook heel erg heb de laatste 3 dagen gemeten en het zit steeds tussen de 36,2 en 37,7.. Dit heeft de huisarts ook aan de dienstdoende gyn verteld maar ja ik heb dus geen afspraak ik moet gewoon nog een week in spanning zitten. Dit is echt slopend voor mij want ik wil wel eens zekerheid hebben. Ik hoop dat de andere dames meer geluk hebben vandaag. Liefs,Diana
PS de dokter heeft nog naar me buik gevoeld en de darmen zijn wel omhoog geklommen dus voor hem en mij heel appart allemaal.
@diana,jeetje dat is ook krom zeg. werkt de HA mee, zit de gyn weer tegen. moet je dan volgende week weer naar de HA om te testen?
ja volgende week moet ik weer naar de huisarts toe maar weet niet of ik dat wel zo lang vol hou.. zit al 2 weken zowat in onzekerheid en heb al bijna een maand alle verschijnselen.. zolang ao al die ongesteldheidsdruk op de buik :S:S Ik leidt ook aan migraine normaal gebruik ik daar zet pillen tegen maar ja die mag ik nu niet nemen als ik een aanval krijg. of medicatie voor me rug mag ik nu ook niet nemen :S:S (met oog op misschien zwanger)
ja dan zou ik denk ik zelf een verloskundige moeten bellen.. Of naar een andere gyneacoloog maar mijn huisarts had nu een dienstdoende aan de telefoon... Word een beetje moedeloos zo
dat kan ik me heel goed voorstellen. ik zou me iig niet zomaar laten afschepen, en zelf rond gaan bellen.
volgens mij hoeft dat niet voor een verloskundige. ik zou het gewoon proberen. nee heb je , ja kun je krijgen, toch?
Goedemorgen dames, Ik heb niet alles gelezen. Ga het zometeen doen. Maar ik heb vandaag weer een test gedaan en die was negatief.
Ik zal het even proberen yootje... Net zelf gyneacoloog gebeld maar ja ze willen niet helpen :S vaag hoor. toen ik eerst zwanger was kon ik eigenlijk gelijk terecht en toen was ik 7 week heen ook 2 negatieve testen gehad maar toch miskraam met 9 weken en daarom word ik nu zo onzeker:S
Hoi Diana, Nou ik zit precies met hetzelfde, ben alleen niet nog naar de huisarts geweest. Ik heb alle symptonen maar de test is weer negatief. En jij bent al 5 dagen overtijd. Ik nog maar 1 en word al gek. En jij Yootje nog niets.Geen test meer gedaan.
NOu ik heb steeds dat ongi gevoel. en moet nog veel boeren. En mijn aders zijn heel erg zichtbaar. Maar ik weet het niet. Misschien heeft het te maken met ontpillen denk ik. Ik dacht ik weet zeker dat ik zwanger ben.. maar nu weer teleurgesteld. En mijn temp is 36.7