NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He wat jammer Bloempjuh.. up naar de volgende ronde dan.

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    bannercheck

3. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Wat een rare verhalen over HA en gyn. Snap je ook niks van.
    Hier alls redelijk rustig, nog wel pijn in mijn rug ( gaat wel iets beter) en snel moe, ik ben ook gaan tempen en ik had gister en vandaag 37.6 ook zo raar want normaal heb ik 37.0 misschien een goed teken? Zou leuk zijn!
    Mijn boobs beginnen ook weer zeer te doen, maar daar trek ik me niet zoveel van aan want de afgelopen keer deden ze ook zeer en ben wel gewoon ongi geworden.

Dames kom op nog even geduld, en we gaan deze maand het record breken.

Het is hier prachtig mooi weer, wordt daar wel weer blij van, kan ik weer een beetje opladen.

Groetjes Janis

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    eyey meiden...

jammer al die slechte berichten:( weet de namen niet meer maar jullie weten zelf wie ik allemaal bedoel ;)

@ die gene over het verhaal van de gyn... balen meid...hopelijk kan de ha toch nog een afspraak voor je maken..want dit is niet leuk meer indd..

@ alle ongi meiden, balen meiden, volgende maand wordt jullie maand...

@ alle wachtende net als ik, suc-7 en hopen op een posi test...

@ eventueel nieuwe zw (hoop t wel) gefeliciteerd

@ alle testers suc-7...

over mezelf:

zometeen werken en daarna WEER bloed prikken...
    word er gek van, maar wat moet dat moet he...
    is nu dag 21 van me cylus als het goed is...dus dan bloed prikken...
    aangezien me cyclus de ene x 28 is en de andere x 30... ga ik maar uit van 30...
    maar goed ik zei net nog tegen me schoonzus ik raak nog verslaafd aan bloed prikken zo haha...2 gesprekken bij de gyn gehad en nu al 4x bloed laten prikken dit word de 5e...
    (we hadden t toevallig over verslaafd zijn aan pinball haha)

5. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik heb vandaag niet meer getest. die van gistermiddag was negatief, maar dat wist je al... ik wilde eigenlijk nu vanochtend naar de kv gaan om daar een andere test te halen, heb zelf nog en van matcare, maar ik voel me totaal niet fit, ben erg verkouden, en zo'n grieperig gevoel.

6. Diana24

Diana24 Lid

8 mrt 2008
    70
    0
    0
    Nou Yootje net even verloskundige gebeld en die zei ook al van dat het zo dubbel is allemaal... ook omdat ik niet zeker weet hoe ver ik heen zou zijn. Volgens haar dat roze/witte slijm wat ik had is wel een rest van innesteling geweest maar ze zei van anders toch afwachten tot volgende week met de test.. maar ja ze zei ook van ze hoort vaak bij vrouwen dat ze steeds negatief testen en toch zwanger zijn ze zei is hij volgende week nog nega dan gewoon aandringen voor echo of bloedtest... Pfff denk dat ik zelf maar testen haal en misschien maandag ga testen.. als de duivels er dan nog steeds niet zijn.. maare sinds mijn laatste pil ook niet ongi geweest terwijl ik dat wel had verwacht moest tussendoor gelijk stoppen van de arts omdat de symtomen er dus waren... dus heb nu sinds 16 feb geen menstr gehad en op 6 mrt met de pil gestopt.. dus ben ik dan wel 5 dagen overtijd en niet langer?

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    even ego berichie...

ik heb last van me onderbuik...een zeurende pijn...
    en ben misselijk...
    maar ik denk niet zw te zijn aangezien me temp erg schommelt...
    zal m ff meesturen...

ik weet niet precies wanneer me eisprong was...
    of hij moet nog komen...
    maar de 12e had ik steekjes in me onderbuik en de 13e was me temp omhoog...dus denk dat toen me eisprong was...maar weet t dus niet zeker...

1. 36.4 Ongi
    2. 36.7 Ongi
    3. 36.4 Ongi
    4. 36.4 Ongi
    5. 37.0 Ongi
    6. 36.2 Ongi
    7. 36.2
    8. 36.4
    9. 36.6
    10. 36.3
    11. 36.2
    12. 36.4
    13. 36.8
    14. 36.5
    15. 36.2
    16. 36.3
    17. 36.7
    18. 36.5

8. Waarom vul je dit niet in bij Fertilityfriend?
    Zie de link onderin mijn berichtje.

Eisprong kan de 11 of 12e geweest zijn.

9. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    heb ik geprobeert maar kom er niet uit...
    snap niet hoe t werkt :oops: :oops:
    anders had ik t graag gedaan ;)

10. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @diana dan lijkt mij dat je wel al langer overtijd bent.. maar ja, wie ben ik om dat te zeggen. ben wel benieuwd dat wanneer je zelf test, wat er dan uitkomt. is die dan nog nega dan idd, zoals de vk zei, toch aandringen voor een echo, ik sluit me daar helemaal bij aan. het is toch niet normaal om jou zo in die onzekerheid te laten zitten. meid, ik leef helemaal met je mee! succes ermee, en hopen maar dat je snel uitsluitsel krijgt.

11. Ik wil je wel even helpen via PB, stuur me maar een PB

12. [​IMG]

NOD LIJST MAART

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet
    7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia
    9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje
    10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna
    12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 &
    13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1
    14: Jazy & Krokodieltje & PSje
    15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 &
    16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72
    18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke &
    19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 &
    20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS
    21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23
    22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas
    23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar
    24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis
    25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83
    26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje
    27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980
    28: Surf & Jada1984 & Einneh &
    29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab
    30: Naliey & Eefje09
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 &
    Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27

TESTMARATHON

20 maart:
    * Sweetcandie
    * Mamatje77

21maart:
    * Carien23

25 maart:
    * Luukske

27 maart:
    * PamPapilio

30 maart:
    * Janis

190 Dames voor de Roze Villa
    33 Zwanger , 73 Ongesteld , 6 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 7 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

13. Iza88

Iza88 Lid

3 feb 2009
    66
    0
    0
    Zeeland
    Jaaaa :D weer een dag overleefd!

Wordt met de dag zenuwachtiger en ik niet alleen....volgens mij is mijn verloofde nog zenuwachtiger ( gelukkig ;) )

Zijn er nog mensen die vandaag testen of getest hebben? Succes en zet um op!

14. Balen Bloempjuh op naar de volgende ronde

15. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heb je zelf al getest?

16. @Jada84, ben nog niet rood op de lijst. Er staat volor=red ipv color=red. Jij kunt hem nu nog wijzigen zonder opnieuw te plaatsen. Zou je dat willen doen? Thanks

17. Heb het voor je aangepast ;)

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    meiden ik ben werken...kom strakkies weer even bijlezen ;)

succes allemaal...

knuf naliey

19. Iza88

Iza88 Lid

3 feb 2009
    66
    0
    0
    Zeeland
    Nee heb nog niet getest, we hebben afgesproken om dit zondag te doen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben

20. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @ sweetcandie nou meid hopelijk komt er toch gauw een positieve test sommige mensen testen later positief.. ik zou voor je duimen meid!
    @ Bloempje balen zeg! hopelijk is het in de volgende ronde raak!

Nou ik kan zelf hier de symptomen vrij goed merken nu weet niet als ik er nu extra op led.
    gisteren was ik met vriedinnen aan het shoppen en was s'middags helemaal gesloopt dit heb ik normaal nooit.
    Mijn buik was ook vlink aan het rommelen en mijn borsten die deden gewoon echt zeer en erg gespannen. gisteren gingen we ook uit eten en na een paar happen zat ik vol ik dacht echt tjonge normaal eet ik het helemaal leeg en neem dan nog een toetje na maar dat zat er niet in.
    Cola vind ik normaal heerlijk en had gisteren een glas besteld en nam een slok gatver! dat was echt smerig.

Ik ben vandaag vrij en normaal slaap ik tot een uur of 11 uit. maar vandaag was ik om kwart voor 8 klaar wakker en kon niet meer slapen.

Deel Deze Pagina