NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    oke, dat zijn gelukkig nog maar 2 nachtjes slapen. vandaar ook dat je zei dat je weer een dag hebt overleeft. succes ermee! en laat snel iets weten zodra je zondag getest hebt....

2. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dat klinkt idd echt gezond zwanger. heb je het je vriendinnen verteld? of heb je het voor je kunnen houden gisteren?

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    oeps foutje

4. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

@ Luukske: mij lijkt het toch ook een posi test. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd.
    @ Hanneke: nou zeker gefeliciteerd.
    @ Yootje: balen joh dat je nog niet positief test.
    @ Diana: balen dat de gyn nog niet wil kijken. Nou succes met wachten!
    @ Sweetcandie: ook balen dat je nog niet poso test.
    @ Iza 88: wanneer ga je testen? O zondag lees ik.

Geduld blijft toch een schone zaak en we hebben er zo weinig van.

@ alle ongi's: succes in de volgende ronde
    @ alle zwangere: gefeliciteerd!
    @ alle wachtenden: alle geduld van de wereld toegewenst! Zit zelf ook op de wachtbank. Ben benieuwd. Voel weinig: af en toe een steekje in mijn buik en pijnlijke borsten. Verer niks. Ik sta wel weer helemaal onder de puistjes. Ben benieuwd of dat een slecht voorteken is, ben bang van wel. Nou ja, nog een paar dagen en dan weten we het. :(

5. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Proficiat aan alle zwangeren .
    Aan alle klussers klus zenne
    Aan de wachters ik kom lekker bij je zitten op het wachtbankje en hopelijk mogen we met z'n allen positief testen.

Sinds paar dagen heb ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
    Voel me ook bij vlagen misselijk heb honger en als het eten voor mijn neus staat moet ik bijna van de geur kotsen .
    Is de eerste maand dat ik mijn eisprong nie gevoeld heb anders voel ik die altijd héél duidelijk rond de 13 de dag van mijn nod .Zullen zien wat de toekomst brengt

6. Diana24

Diana24 Lid

8 mrt 2008
    70
    0
    0
    Voor de belangstellenden heb ik een foto gemaakt voor op het fotoalbum forum.. jullie kunnen gaan kijken naar de titel 2 neg testen en dit is me buik.. laat het me even weten wat jullie zeggen mijn moeder zegt daar zit een kleine in ;)

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi dames,

Diana, wat vervelend dat je niet door die gyn geholpen word! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Waarom laat die huisarts je niet op je bloed prikken? Hij wil je zelf doorsturen naar de gyn? Zou het gewoon zo vragen aan hem....

Ik word helemaal gek hierzo. Weer met die van de Da getest vandaag....weer een vaag streepje. Het streepje is wel breed....ziet er niet uit als een penstreepje...
    Ook heb ik een nieuwe thermometer gekocht en even met beiden gemeten. Die nieuwe is 0,2 hoger dan de oude. En de oude had af en toe kuren. Ga voorlopig even met 2 meten en dan overstappen naar de nieuwe.

Liefs van mamatje

8. Diana24

Diana24 Lid

8 mrt 2008
    70
    0
    0
    @mamatje.
    Naja de huisarts wou het dus via de gyn doen en die zei dat ik nog maar een week moest wachten..
    Maar goed de huisarts wist er verder ook geen raad mee en heeft niet meer doorgezeurd :S

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Diana, Ik zie nog niets in je album staan...wilde ff kijken...

10. Diana24

Diana24 Lid

8 mrt 2008
    70
    0
    0
    Gewoon bij fotoalbum algemeen en dan dikke buiken hihi

11. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    he diana, ik heb ff gekeken, ik weet natuurlijk niet hoe jou buik er normaal uitziet, dat weet jou moeder beter. maar het lijkt er idd op dat er een beebje in kan zitten.

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ik zie het al..je hebt de foto in de algemene album gezet. Heb je normaal gesproken een heel plat buikje dan?

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Maar je kunt een zwangerschap toch gaan zien aan iemands buik als die ong pas 3 maanden is.......

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hey bloempje....Balen meid! Dat was opeens wel een krote cyclus dan?

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Anders denk ik toch ook echt dat ik zwanger ben met me vage testen en me buik die ook opgezet is....ik zit helemaal knettergek ook te worden hier....van die stomme testen. whaaaaaaa

16. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    waarom doe je geen cb test?

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Leef helemaal met je mee Diana......Gaan we samen en met de anderen voor een vette dikke megastreep!

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    die digitale bedoel je?

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ja, die bedoel ik. heb jij trouwens foto's van je vage testen?

20. Diana24

Diana24 Lid

8 mrt 2008
    70
    0
    0
    naja normaal is mijn buik wel platter als dit klein zwembandje meer ook niet zelf de dokter zei dat ik een buikje kreeg en die heeft me 1,5 maand geleden nog gezien omdat ik 2 maanden geleden een spastische darm had, Bij sommige mensen zie je heel snel dat ze zwanger zijn bij anderen weer niet.
    Vriendin van me was 27 week en toen kwam ze er pas achter dat ze zwanger was.. die had ook geen buikje

Deel Deze Pagina