NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    meid ik zou zeggen ga dat lekker doen...is weleens goed om 's middags te slapen...ik probeer t altijd vol te houden tot de avond omdat ik 's avonds zoiezo amper kan slapen...
    daarom als ik 's middags moe ben blijf ik toch wakker...

hopelijk is het een teken bij jou ;)

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Moet alleen nog zoveel doen haha. Boodschappen wat huishoudelijke klusjes....ga maar ff bij zoonlief op de bank vertoefen. Heb wel meer klachtjes hoor mocht ik wel zwanger zijn....duizeligheid, erg emo, moe dan weer misselijk dan weer pijnlijke borsten. Heb zelfs op me wangen op me kaaklijn in ene pukkeltjes en ziet er rood uit en nog meer puistjes terwijl het bij een nod altijd maar 2 of 3 grotere puistjes zijn, er lopen zelfs blauwe adertjes bij die kaaklijn haha en me stoelgang is van slag.
    Hoop dat het allemaal op een zwangerschap duidt haha.

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @sweet candie, dat is wel een goed idee, maar zullen we dan wel nu een dag afspreken dat we wel doen testen, mits we beiden niet ongi worden natuurlijk? bijv dinsdag. tot nu toe nog niets te zien hiero. x

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hey, wat zie ik nou? Nog geen duidelijkheid?

5. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    nee, idd nog geen duidelijkheid! heb wel op jou advies, annie, die kv testen gekocht. maar toch nog een paar dagen wachten. als ik dat volhoud natuurlijk.

6. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Grappig, zo zie je maar weer, de wereld is kleiner dan je denkt...

7. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Trouwens, goedenavond allemaal. Geen roze meer vandaag, zag ik. Wel een hoop onzekerheid, helaas, join the club! Hier dus ook nog niets, nada, noppes...

8. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Het is vanmiddag wel erg rustig geweest, zal wel door het mooie weer komen iedereen wil naar buiten, en ik geef iedereen groot gelijk, ik was ook lekker aan het genieten van het weer ;)

9. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Helaas hier niet :cry: , zat binnen en moest werken (al was het wel erg rustig). Ik hoop morgen nog wat van het mooie weer te genieten.
    Lekker in de zon kunnen zitten?

10. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ze hebben het er over dat we morgen nog kunnen genieten en dat het zondag weer minder wordt en volgende week ook :cry:
    Dit weer bevalt me eigenlijk wel.

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hoi hoi dames,

Ik hou het kort want ben kapot! hele zware dag achter de rug ivm stage...
    heb het nu erg koud en ben zoooo moe.

Heb vandaag de hele dag last gehad van kleine mini winderigheidjes :oops: wat was dat vervelend zeg!

verder... geen tijd gehad om aandacht te besteden aan m'n lichaam, ga zometeen maar lekker chillen in m'n ventje z'n armen, oooh ik heb slaap nodig :)

heb alles ff gelezen... jammer geen nieuw roze en idd veel twijfels en onzekerheid. We sleuren elkaar er wel door he

liefs meiden, heb een goede avond en tot morgen!
    x

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat een geklets hier op het eind van de week... weet niet meer wat ik allemaal gelezen heb... sorry!

weer wat roze joehoe! en een aantal in spanning, duim duim duim!

hier alles ok!
    ga zo koken, heb honger...

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi Yootje.. wij kunnen wel toch tot Dinsdag wachten als je wilt. Mocht ik niet ongesteld worden en jij ook niet hopelijk.

Maar ik heb echt gewoon zo,n gevoel dat het raak is. De pukkel rondom de tepels zijn dikker en nu ook witter. En rondom mijn tepels zijn ook donkerder geworden. En de aders op mijn borsten zijn heel goed zichtbaar.

En ik voel nog alsof ik moet plassen of ongesteld moet worden. Maar dan heb ik niets.
    EN ben heel erg moe. Vooral vandaag.

14. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    @ ego berichtje

BAH ik ben nu sinds vanmorgen echt kots misselijk,en al een paar daagjes s'morgenvroeg ook plus kokhalzen bah,maar het raare is ik heb ook al sinds woensdag een ongi gevoel net dat ik ongi moet worden maar nu dus hier nog steeds geen ongi te bekennen.ach ja ik heb met mijn mannetje afgesproken dat ik pas volgende week zaterdag test als ik nog niet ongesteld ben.

maar hoe is het hier? op hoeveel zwanger zitten wij nu deze maand,weet iemand dat? want ik kan de lijst niet meer vinden.

15. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb vanochtend een test gedaan (3 dgn voor NOD) een er was een heeeele lichte steep te zien. Wel met het blote oog te zien (en tegen het licht in niet te missen), maar ik durf nog niet echt blij te zijn... :( Morgenochtend doe ik weer een test, hopelijk is ie dan iets duidelijker. Iemand hier ook ervaring mee?

16. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Oh ja... heb wel aderen over m'n borsten lopen. Nog zo'n goed teken :D

17. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Kan iemand voor mij op de lijst zetten dat ik een twijfeltest heb.
    Gister 5 dagen voor NOD een vaag streepje en nu vanochtend weer een streepje,maar vager dan de 1e.
    Ik had wat verschijnselen...vandaar zo vroeg getest,maar ik ben nog niet overtuigd.

18. [​IMG]

NOD LIJST MAART

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet
    7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia
    9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje
    10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna
    12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 &
    13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1
    14: Jazy & Krokodieltje & PSje
    15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 &
    16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72
    18: Knippy & kattja & Mendie & Nadeke &
    19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 &
    20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS
    21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23
    22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas
    23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar
    24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis
    25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83
    26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje
    27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980
    28: Surf & Jada1984 & Einneh &
    29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab
    30: Naliey & Eefje09
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 &
    Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27

TESTMARATHON

20 maart:
    * Sweetcandie
    * Mamatje77

21maart:
    * Carien23

25 maart:
    * Luukske

27 maart:
    * PamPapilio

30 maart:
    * Janis

190 Dames voor de Roze Villa
    33 Zwanger , 76 Ongesteld , 6 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 7 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

19. Zo het lijstje is weer bijgewerkt, aantal dames ongi geworden die het niet hadden doorgegeven. Er valt idd weinig bij te lezen. Zelf ook de hele dag gewerkt en niet van het mooie weer kunnen genieten. Morgen helaas ook weer werken :cry:

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Een beetje een late reactie, maar kom net thuis. Ik heb het al 2 keer gehad dat ik drie dagen voor nod een licht tweede streepje had. De dag daarna was hij al een stuk duidelijker. Meid, een streep is een streep, dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina