hoi meiden, Ik kom hier laat op de avond nog snel even spieken! Vandergijs en Suzanne, klinkt hoopvol! maken jullie maar een goede start met een roze dag morgen! hier vandaag weer helemaal geen goed gevoel bij deze ronde (terwijl ik dat de afgelopen dagen wel had!)... Mijn temp kaartje laat zien waarom... heb een nieuwe thermometer besteld op matcare, speciale basale en nu maar voortaan iedere ochtend rectaal meten. Ik deed het altijd onder mijn tong met een thermometer van de kruidvat, maar ik vertrouw het ding vanaf vanochtend NIET meer! Eind ego...
Kon je die van het kruidvat dan niet rectaal gebruiken? Ik had er ook 1 en die deed het perfect! Ik moet nog even naar je kaartje kijken hoor.
Mocht die daling betekenen dat je menstruatie eraan komt, dan is het wel heel erg vroeg toch? Je gaat neem ik aan uit van 26 dagen?
ow jawel, tuurlijk kon die rectaal, alleen als ik mijn temp vanochtend nam, net wakker 36,3, minuutje later 36,4 en kwartier later met een beetjes slapen 36,7... dat is toch niet nauwkeurig... Ik dacht voorheen dat het oraal best goed ging en ik vind dat een stuk handiger, maar blijkbaar is het niet echt de beste manier ofzo...
ja, ik weet heel zeker dat ik niet nu al ongesteld word... veel te vroeg.. ei op dag 14 gevoeld (denk ik dan he! haha) Dus ik ga deze maand weer uit van 28
Je zou eens moeten uitrekenen en bijhouden wanneer je ei voelt en wanneer je menstruatie komt. Dan weet je voortaan je lf. Ik weet dat oraal niet het beste is. Als je met je mond openslaapt, dan kan hij al een hele andere temp aangeven. Het is wel de makkelijkste manier. Ik vind die stijging ook niet echt vreemd. Je doet toch bepaalde handelingen en je temp kan snel stijgen daardoor.
ik weet dat mijn lf 14 dagen is, tenminste als ik mijn ovutestjes en temp en beetje mag geloven. En inderdaad die temp stijgt heel snel! Daarom ga ik maar voor de rectale manier, in de hoop wat meer inzicht te krijgen in mijn temp tijdens mijn lf... lief dat je even mee hebt gekeken ! Ik ga nu lekker slapen, en jij zult ook wel moe zijn nu of niet?! Slaap lekker en annie's-frummeltje, groei maar goed! Trusten!
Ja ik ga ook. Heb ook last van hooikoorts, maar krijg niets van de dokter, dus ook extra vermoeiend. Weltrusten!
He Suuskebab, laat morgen nog even weten wat dan je temp is. Ik zou het nu wel een erg korte cyclus vinden voor jou. 't Zou kunnen, maar wel een beetje vreemd. Ik weet nog een andere mogelijkheid, maar wil je ook niet (eventueel onterecht) hoop geven. Zit dus een beetje te dubben om dit te schrijven, maar je bent nu denk ik al naar bed. Maar wat ik bedoel; als je temp morgen weer hoog is, zou 't kunnen dat je vandaag een temp-dipje had wat kan wijzen op innesteling. Dus spannend wat je morgen meet! O ja, stel dat je temp op moment A 36,34 is, dan geeft je thermometer 36,3 aan. En dan op moment B 36,35, dan geeft je thermometer 36,4 aan. Dus ik denk altijd maar: 'Een tiende graad verschil zegt echt helemaal niks, je thermometer kan dit al aangeven als er in werkelijkheid maar een honderdste graad verschil is! Bij mij werkt uitslapen of nog effe omdraaien ook direct temp-verhogend. Ergens ben je dan toch al even wakker geweest en start je lichaam het motortje op, denk ik dan maar. Nu ga ik zelf naar bed. Morgen komt mijn kleine schattige neefje spelen en logeren bij ons. Hoop op mooi weer, lekker buiten. Ik laat de wekker maar gewoon gaan morgenochtend, wil toch mijn eigen temp effe goed in de gaten houden these days.... Weltrusten, Klusser 1980
Joehoe! Ik mag op ROZE!... Gister 3 heeeeeeeel licht positieve babyboomtesten gehad en vanochtend een duidelijke kruidvattest... Ik denk dat we er nu niet meer omheen kunnen . De lente begint goed in huize vandergijs
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 & 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & Dees85 & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Datumloos:Susan27& Kris & Rosa84 & Senna04 & Suzan27 TESTMARATHON 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 190 Dames voor de Roze Villa 34 Zwanger , 76 Ongesteld , 7 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 7 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ Vandergijs je staat erop. @ Nadeke ik heb het veranderd voor je.
Goedenmorgen allemaal nou het is vandaag mijn nod! en geen spoor van de duivels te bekennen Vind het zoo spannend mag vandaag officieel testen maar wacht toch tot maandag af Liefs en meiden die vandaag ook mogen testen SUCCESS!
Wow van der Gijs Van Harte Gefeliciteerd! Deze maand gaan we echt alle records breken @ suuskebab, als je nu al ongi voelt aankomen dan is dat toch een week te vroeg Hoop voor je dat je het mis hebt @hier: Nog steeds pijn in mijn rug :x vind het nu eigenlijk wel genoeg geweest. Sinds gister enorm pijn in mijn boobs En ze jeuken ernom. Verder vlagen van misselijkheid. Ben ook nu mijn temp aan het meten, maar ik denk dat het voor mij nu niet op gaat, want volgens mij heb ik afgelopen week verhoging gehad omdat ik zoveel pijn in mijn rug heb gehad. Vanmorgen was mijn temp weer normaal 37.3 dus ik denk dat ik die maar in de gaten ga houden, als hij nu nog verder daalt weet ik dat ik ongi ga worden. Heb trouwens een oorthermometer gehaald. En dan een aantal keren achterelkaar gemeten en het komt iedere keer op het zelfde uit dus dat ding vertrouw ik wel. Vanmiddag ga ik met een vreindin even shoppen, bij een babyzaak, ze heeft nog een aantal dingen nodig, kan ik ook gelijk alles bewonderen Het is wel redelijk rustig hier op het forum, sinds gister middag tot nu heb maar drie pagina's hoeven bijlezen Nou dames ik ben er tot ongeveer 12.00. Ga nu eerst een kopje koffie zetten, meer zin in koffie? Groetjes Janis
@vandergrijs dikke proficiat meid kan iemand mij op de lijst veranderen heb de 18de testje gedaan en neg... zou iemand me op de 23e willen zetten dan ga ik nog een testje wagen als de nog niet gekomen zijn... alvast bedankt
Meiden heb net even getempt. en was 37.5 had net een gele klodder slijm en daar zat een klein veegje bruin en beetje bloed bij. Is dat normaal? groetjes
@ Carien ik weet niet of dit goed is. Meestal is bij mij bruine afscheiding een teken van mn ongi, maar bij andere meiden weer niet. Je kunt ook bruine afscheiding hebben en toch zwanger zijn. @Nadeke ik heb je op bovenstaande lijst veranderd. Hopelijk brengt de 23e meer geluk. @ Janis, Heb je voor mij een thee? Dan zorg ik voor een lekker stukje cake. Ik heb trouwens wel altijd gehoord dat temperaturen met een oorthermometer niet precies genoeg is. Oraal onder de tong of rectaal is het beste. Via Fertility Friend kun je ook alleen maar een van die 2 methoden invoeren. Een oorthermometer schijnt teveel af te wijken. Hopelijk heb je er wat aan.
Humm grrr, heb ik net dat ding gekocht omdat ik dacht dat deze wel goed waren! Nah jah ik zie het volgende week wel, hoop dat ik zolang kan wachten deze keer, want ik heb volgende week zondag mijn NOD en ik was van plan om dan de maandags te gaan testen. Ik was wel benieuwd wat mijn temp zou gaan doen vandaar dat ik ben gaan tempen. Ik blijf het wel doordoen met de oorthermometer en dan zie ik het verder wel. Maar eh bakje thee mag natuurlijk ook zal gelijk even zetten, wat voor cake neem je mee?