een oorthermometer is idd te onnauwkeurig. als je een hele nacht op je rechter zij geslapen hebt is de temperatuur daar bijvoorbeeld veel hoger. ik zelf heb het onder de tong gedaan omdat ik rectaal echt nooit zou doen. maar je kan het ook vaginaal doen. verder is het sowieso beter om een speciaal thermometer te gebruiken voor basale lichaamstemperatuur en niet een koortsthermometer. allen maar als tips hoor
Morgen allemaal! *schuift lekker bij voor tasje koffie* @vandergijs: hartelijk gefeliciteerd meid! geniet ervan! t Gaat goed zo, hier in maart Ik denk dat ongi eraan komt. Gisteren (domkop die ik ben) een testje gedaanen heeeeeeel licht streepje, maar vanmorgen beetje lichtbruine afscheiding... Terug met de voetjes op de grond Als nu vandaag of morgen ongi doorkomt, zit ik wel weer op een cyclus van 25/26 dagen...Vreemd... Naja, ik ga koffie drinken!
vandergijs! joehoe! gefeliciteerd! @carien: heb je getempt nadat je was opgestaan? want dan kan je temp al gestegen zijn door het bewegen? en bruin en bloed? hmm kan twee kanten op volgens mij, spannend hoor, ik duim voor je! zouden er niet nog meer testers zijn vandaag? hopelijk komt er vandaag nog meer roze bij! we gaan zeker voor een record deze maand! wij gaan weekendje weg, dus heb maandag vast weer een hoop bij te lezen... hopelijk veel roze nieuws in ieder geval!
Haai Surf. Heb vannochtend rond half 10 getest. Jaa heb een test gedaan zonet... en negatief. maar het bruine slijm is alweer verdwenen :S is nu weer helder wit. Zucht..
toen ik zwanger was van onze eerste, had ik ook bruinige afscheiding 3 dagen voor nod... en omdat je ook al een licht streepje hebt gehad, denk ik dat je nog niet hoeft op te geven deze maand hoor! SPANNEND!
hmm balen joh, maar geen ongi nog, dus kan nog steeds! ik duim voor je *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*
ik ben echt benieuwd wat mn cyclus is deze maand... kan 29 zijn of 33, afhankelijk van wanneer mn ei nou echt is geweest, naar mijn idee heb ik m twee x gevoeld... we wachten af...
van der grijs gefeliciteerd alle andere succes met wachten testen of heel veel succes in de volgende ronde
Ik voel me super nu had in het begin hele erge buik krampen maar nu niet meer het geen waar ik alleen super last vam heb zijn me tepels die doen zeer hoeist met jou?
ja gaat prima! nu ik weet wanneer we ervoor gaan, voel ik me echt beter! die onzekerheid steeds was killing! verder gewoon in afwachting van mn ongie! fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft dat zo! en je tepels gaan vanzelf wel beter hoor, bij mij duurde het maar een week of 2, toen had ik daar geen last meer van... fijn weekend!
oh lies ik vind het echt spannend voor jou. ik hoop dat het niet doorzet maar de streep wel heel vet wordt!
Stiekem hoop ik natuurlijk ook nog, maar mijn gezond verstand zegt van nee. Heb ook precies wat ongikrmapjes, dus ja...afwachten maar weer
ja de eerste echo was bij de gyn die wilde kijken of een kindje te zien was, de tweede om te bepalen hoe ver ik ben en de derde bij de intake van de vk. de volgende krijg ik met 20 weken pas weer ^^ ik begin me nu wel wat beter te voelen. niet meer zo misselijk alleen krijg ik nu last van hoofdpijn. de klachten wisselen elkaar mooi af dus.
ok nu dus een tijdje wachten weer voor een echo... maar gelukkig was alles tot nu toe goed! klachtjes blijven vervelend, maar fijn dat je neit alles tegelijk hebt! en het is tenslotte voor een prachtig doel!
ja nu idd even wachten! ja die klachten overleef ik wel en als ik mij heel slecht voel denk ik er gewoon aan dat ik over een half jaar een klein kindje in mijn armen heb!
@hanneke, eindelijk een posi test! Gefeliciteerd, geniet ervan! @vandergijs, jaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meis! @lieselke en alle andere meiden met vage streepjes, heeeeeeel veel succes met deze spannende wachtdagen. Hopelijk binnenkort mooie positesten voor jullie. En lieselke, ongikrampjes voelde ik ook bij mijn zwangerschappen hoor! Ook heb ik 3x rozige/bruinige afscheiding gehad waardoor ik dacht ongi te worden maar wel zwanger bleek. Een vrouwenlijf zit gek in elkaar, er had een klein loerluikje in moeten zitten of een ingebouwde zwangerschapstest ofzo haha!
Hehe Nienke dank je wel. Maar zet men zelfbehoudmuts weer op en ga uit van ongi vandaag of morgen (wel vroeger dan anders, maarja)... Toch bedankt voor de bemoedigende woorden Hoe is het voor de rest met jou?
Ik ga er morgen nog even een CB digital tegenaan gooien,maar sensitest zegt zo 3 dagen voor NOD dat we erg zwanger zijn http://img5.imageshack.us/img5/8703/test21maart.jpg