ik wacht nog een aantal dagen. met sweet candie afgesproken dat we dinsdag beide testen, mits de duiveltjes er zijn natuurlijk. maar heb er niet veel vertrouwen in, denk dat mijn cyclus gewoon nog niet weet hoe lang die moet zijn, zit immers ook aps in de 3de ronde.
Dan ben ik dinsdag vanuit mijn werk hier direct te vinden voor de uitslag! En nu heb je de griep? Oh balen meid met dat lekkere weer. Ik zit thuis en kan echt de deur niet uit. Heb zo'n last van mijn hooikoorts, maar krijg niets van de dokter. Ik heb het allemaal voor beeb over hoor!
Allereerst welkom hier! Vanavond testen? Oh leuk, vorige week was ik van de live test en nu jij! Spannend!
Maar Sandra, jij bent 29 dagen overtijd? Wanneer ben jij gestopt met de pil? En hoelang zijn jouw cyclussen normaal?
Ik moet alleen nog even een test halen, zag bij de etos 2 voor 13 euro, weet alleen niet als dat wel goeie zijn. Heeft iemand misschien ervaring?
Haal de goedkope van kruidvat. 2 voor 5 euro. Bij mij al 2 keer drie dagen voor nod positief aangegeven en lekker goedkoop. Echt een aanrader!
Hey Annie, Mijn banner klopt niet Ik ben in Oktober 2008 gestop met de pil en normaal heb ik een cyclus van 28 dagen als ik het goed heb. Ik werd ook altijd op zaterdag ongi, alleen vorige maand op een Vrijdag.
ben inderdaad grieperig, maar heb net evengoed even buiten gezeten, lekker i het zonnetje, met een dikke trui en sjaal. hooikoorts heb ik ook altijd last van, bij mij begint het meestal wel pas later. heb je niets homeopatisch van dr vogel of zo? he sandra, welkom hier! en laat maar snel weten wat de uitslag is...
Das een koopje 5 euro, dan moet ik zo nog maar even naar de Kruitvat toe Maar stel dat ik vanavond positief test, kan ik dan morgen als nog ongi worden? Want dan durf ik helmaal niet te testen
Huh? Als je positief test, dan ben je zwanger. Er komt dan geen menstruatie tenzij de innesteling niet goed is gegaan. Helaas kan je altijd een miskraam krijgen. Dat is natuurlijk niet uitgesloten.
Yootje nog bedankt voor het doorwijzen naar nod Maart, leuk nu kan ik met meiden klesten die in hetzelfde schuitje zitten. Ik neem trouwens aan dat je wel iets homepatisch kunt krijgen voor hooikoorst. In ieder geval beterschap.
@Yootje: Helaas werken maar weinig medicijnen tegen mijn hooikoorts. Ik zal er nooit vanaf komen helaas, maar wie weet kan een zwangerschap daar verandering in brengen. Mijn huisarts heeft ooit geroepen om mij een jaar lang medicijnen te laten slikken. Met die medicijnen zou het dan voorgoed voorbij zijn. Maar het was iets nieuws en het resultaat was nog niet bekend en ik heb geen zin om een jaar lang troep te slikken voor misschien wel geen resultaat.
ik heb zelf idd van dr vogel voor de hooikoorts, was meer als aanwijzing bedoeld voor Annie, omdat ze niets van de huisarts krijgt. had het ook een beetje verkeerd geformuleerd.
daar zou ik ook niet aan beginnen, er is ook iets met infra-rood licht. maar weet niet meer precies wat dat was. ik heb zelf ook al jaren hooikoorts, ook zelfs met medicatie blijf ik er last van hebben. dus ik snotter de hele zomer door...
Ach, wat ik al zei; ik heb het voor beeb over. Bij mij is het altijd echt in het vroege voorjaar, maar in de zomer is het weg. In de herfst kan ik er soms ook een beetje last van hebben.
hé ladies! Wat ziet mijn lodderoog? 3 nieuwe ROZE dametjes! Dat is me wel een dansje waard! gefeliciteerd VanderGijs gefeliciteerd Suzanne! gefeliciteerd Izaaaah! Wat heerlijk voor jullie dames... volgens mij heeft de lente een gunstig effect op onze vruchtbaarheid! Ben helemaal hyper en blij voor deze geweldige maand al! Ff ego... deze ochtend nog steeds 2 dikke aderen op elke borst één... aargh.. ik heb dit nooit eerder gezien maar misschien heb ik er ook nog nooit op gelet, dat kan je dus niet weten Ze staan echt in reliëf, als jullie snappen wat ik hiermee bedoel? ben zoooooooo nieuwsgierig maar nog steeds geen testen gekocht, ik koop ze pas woensdag 25 maart... en miss wacht ik dan wel met testen tot in het weekend ofzo... liefs!