Ik wil niet veel zeggen, maar je temp is hoog meid! Ik voelde mijn borsten ook niet, gaat nu pas komen. Je gaat nu voor een 38 daagse cyclus volgens banner? Ik vind het echt erg hoopvol allemaal klinken. Wanneer ga je testen?
WHAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA ik ben zwanger jippie dus meiden ik kan ook om roze oja foto zet ik vanmiddag in mijn album!
Gefeliciteerd Fempje! Super. Kom vanmiddag weer even langs om de foto te bekijken, ga nu zo sporten. Ga er lekker van genieten zou ik zeggen!
ik heb de foto in mijn album geplaatst,maar in hetect is hij duidelijker,ik vind hem een beetje wazig op de foto
@ fempje; Gefeliciteerd meid! En nu maar lekker genieten Dames, zou 1 van jullie mijn NOD willen veranderen naar 31mrt ipv 27mrt? Mijn ei was wat verlaat en zit nu iets langer op het wachtbankje
Meiden! vandaag 2 dagen overtijd gister ochtend nog een test gedaan van kruidvat 2v5 was negatief. Maar nog steeds geen spoor van de duivels te bekennen! En nog steeds wit slijm. Morgen weer testen liefs
@fempje, VAN HARTE GEFELICITEERD! @ hier, ook nog steeds geen duiveltjes, maar mijn griepje is nu echt aan het doorzetten. ik test ook niet meer denk ik totdat ik weer fit ben. kan het zijn dat griep invloed heeft op het uitblijven van de ongi?
Haai Yootje.. Mijn cyclus zijn de afgelopen 2 rondes ook 24 dagen geweest Dus regelmatig En bij jou dan? liefs
zie onderschrift banner, eerste 26, tweede 29. weet dus absoluut niet wat mijn lichaam nu van plan is.
@ Yootje Hea gedsie.. dat is niet fijn om dan elke maand in onzekerheid te zitten of je lichaam je nou voor de gek houdt of niet . Voor ons is het gewoon afwachten had gister wel regelmatig wat buik en rugpijn. maar zet niet door. Dus we houden de goede hoop erin Zal voor je duimen meid komt vast en zeker wel goed (Y)
oh dat geloof ik ook wel zeker. ik ga er op het moment neit vanuit dat ik zwanger ben. ik heb mezelf nu zover dat ik dat pas ga geloven als ik een positieve test in handen heb. maar wat meer duidelijkheid in de cyclus mag wel. ik zal ook vor jou duimen! x
nieuwe zwangere! Jippiiieee! gefeliciteerd hoor! En ook weer wat rood zag ik.. balen! maar t record zwanere gaat lekker! Hier nog niets bijzonders eigenlijk.. ja begin in mn hoofd te houden dat ik misschien ongi ga worden dus dat ik iets in mn tas moet hebben en toch is mn NOD nu 27 of 26 door een "vroeg" ei.. maar ik weet dus niet hoe mn LF is.. met een LF van 14 zou mn cyclus nu 28 zijn.. kan.. maar kan dus ook iets langer anyhow test ik de 27ste.. misschien 26ste al.. en ergens hoop ik t echt heel erg dit keer! zou een perfect verjaardagskadootje voor mn vriend zijn..
YES weer een zwanger! Fempie Gefeliciteerd! Hier, Nog een week en dan hopen dat ik ook een poritieve test in handen heb Sinds vrijdag doen mijn boobs weer erg zeer, maar dat had ik twee maanden geleden ook dus daar trek ik me niet zoveel van aan. Mijn rug gaat weer een stuk beter, kan mijn kin nog niet helemaal naar beneden krijgen, maar gaat gelukkig wel een stuk beter. Verder hier niet zoveel nieuws, wel dat het weer mooi weer is. Fijne dag allemaal, en ik kom vanmiddag wel weer even aanwaaien. Groetjes Janis
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 & 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26&carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Dees85 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & TESTMARATHON 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 189 Dames voor de Roze Villa 37 Zwanger , 81 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 6 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!