Hier komen denk ik de op bezoek. Ga alvast mijn banner veranderen. Nu al naar ronde 11 na MK ik zou er gek van worden.
Ahh dat is balen meid, heel veel succes in de volgende ronde. Laten we hopen dat dat de laatste ronde voor je is.
ik kom hier even wat hcg strooien hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg iedereen vangen! oja dit vind ik wel eff belangrijk om te zeggen voor de meiden die hier tempen! ik heb het zelf ook bij gehouden vanaf de eisprong maar er is geen peil om op de trekken en dat had ik in mijn vorge zwangerschap ook.mijn temp blijft laag schommelt van s'morgens 36.8 tot s'middags 37.5,maar de eerste temp metting moet je s'morgens doen dus ja je zou dan bij mij zeggen dat ik nog geen eisprong heb gehad terwijl ik die dus wel heb gehad. ik zou persoonlijk dan stoppen met tempen en gewoon voor de ovu testen gaan want die geven je meer duidelijkheid,en dan zit je ook niet in onzekerheid
eyey allemaal... alle nieuwe zw gefeliciteerd... ik heb t al een paar x gevraagd gister maar wil er aub iemand naar me cyclus dinges kijken? ik temp voor de eerste x maar kom er geen wijs uit... ik zou graag uitleg willen over hoe en wat... heb al van iemand gehoord dat hij erg schommelt.. wie heeft er even tijd en is zo lief om te gaan kijken? alvast bedankt knuf naliey
Je hebt je temp van vandaag nog niet ingevuld? Ik vind dat hij gister ineens een heel stuk omhoog is gegaan. Erg positief. Je innesteling zou eventueel op dag 15 of 16 geweest kunnen zijn. Ik ben benieuwd naar je temp van vandaag!
Is dit wat je wilde weten? Hij is nog steeds boven de rode lijn, maar wel vreemd dat hij zo wisselt. Temp je wel op een vast tijdstip?
nee heb problemen met 's nachts in slaap vallen en in de ochtend word ik dus ook elke x op een ander tijdstip wakker... maar wel tussen 10 en 12... hij herkent me ww niet meer op die site...en nu kom ik er niet meer op... heb me ww naar me mail gestuurd maar ik krijg niks binnen:S:S nu kan ik t op die site dus niet meer veranderen...grrr
Oh vreemd! Ik zou het van mezelf ook niet weten, maar hij staat onder favorieten en dan kom ik gelijk bij mijn kalender.
Onee, tuurlijk niet. Dan heb je de oude nodig. Trouwens balen dat je zo slecht slaapt! Kan je toch niet proberen om 's morgens je wekker te zetten zodat je elke dag op een vast tijdstip tempt? Ik zette hem om 7 uur als ik vrij was. Ik merkte als ik later tempte dat hij veel hoger was of soms zelfs lager.
Kan zijn dat je het mailtje later krijgt, staat het ook niet in de ongewenste e-mail? Net zoals Annie zegt het is belangrijk dat je elke ochtend op dezelfde tijd de temperatuur opneemt. Probeer je wekker te zetten. Omdat je nu elke keer op een andere tijd tempt, heb je van die wisselingen in je temperatuur.