Ik heb de laatste 3 dagen een verstopte neus maar voel me niet ziek... zal binnen enkele dagen uitwijzen waar die vandaan komt Ik wens iedereen een dikke verkoudheid toe
Hahaha Lady, jij hebt nu bijna alle kwaaltjes wel he? Duimerdeduim! Enneh, ik was het niet van die duivels hoor, dat was mexicang. Woensdag testen kopen he en daarna live posi testen, zo hoor het! Tralalala!
huh? ok... sorry hoor meid, dan heb ik echt helemaal verkeerd gelezen! OK DUS JOEPIE! ik? alle symptomen? naaah, vind net dat de dingen die ik voel op elk moment kunnen voorkomen he, maar toch meld ik ze, dan lees ik ze zelf af en toe terug en kunnen ze miss ook handig zijn voor de vele andere onzekere meiden he! symptoom of niet? symptoom of niet? eigenlijk zouden we een topic moeten openen met VALSE symptomen; dan kunnen alle meiden die vanalles hadden en toch niet zwanger bleken te zijn een lijstje maken haha... hmm, idee? liefs nienke! wordt een spannende week voor jou dus ook
Hey annie, met mij gaat het wel redelijk. de misselijkheid begint echt minder te worden wat een enorme opluchting is. ik hoop dat de vermoeidheid straks ook over is en als ik dan ook nog van me hoofpijn af ben dan zou het tweede trimester wel leuk kunnen worden ^^ mijn buikje is helaas nog steeds niet zichtbaar voor anderen maar het is erg leuk om de veranderingen zelf te volgen! hoe gaat het nu met jou? heb je vertrouwen in deze zwangerschap?
Hoi dames, Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Alle ongies....balen meiden! Hier geloof ik het nog niet helemaal......maar de clearblue was ook vaag positief binnen de 10 minuten...ben dus zwanger! Zou iemand mij op roze kunnen zetten? Liefs van mamatje
Strooi allemaal HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Geloof het zelf ook nog niet helemaal hoor. Hoop zo erg dat het allemaal goed blijft gaan..... Ik heb onwijs last van vermoeidheid, duizeligheid en had zelfs bij het snuiten van me neus last van een beetje bloed uit me neus...schijnt weleens vaker voor te komen bloedneuzen? Heb ik bij mijn eerste niet gehad. Mijn buik is erg opgezet qua darmen.... Liefs van mamatje
Alle nieuwe zwangere dames;gefeliciteerd!! Super gaaf! Hier nog steeds aan het wachten...Heb al vanaf woensdag bruinverlies. Maar af en toe zelfs helder rood bloed; maar niet echt ongesteld. Alleen eigenlijk maar na het afvegen zeg maar. Ook al de hele week ongesteldheids krampen; weet het echt niet meer. Voel niks anders dan anders, maar toch weer wel snappie?! Nog twee dagen....
Hallooooooooo Mensjes Even weer een berichtje van mij. Nou heb vanmorgen nog een test gedaan, met weer maar 1 streepje. Ik heb wel al vanaf gisteravond het gevoel dat de duivels komen, ik heb vandaag al kilometers gelopen, alleen maar naar de wc. Maar er komt gewoon niks.
@Sandra......balen dat het niet doorzet...of dat je niet wat meer zekerheid hebt over waarom het niet doorzet.
Ja precies, zit nu gewoon te wachten van nou komen jullie nog echt vreemd, heb net ook nog op google gezocht over niet ongesteld en niet zwanger. Las ik een stukje dat ook iemand had getest een dag na de nod en negatief, die is naar de huisarts gegaan bloed laten prikken en nu bleek dat haar lichaam een laag hcg had ofzo. Nouja we wachten maar gewoon af. heb nog nooit zo in spanning zitten wachten, omdat ik normaal altijd een cyclus van 28 dagen heb.
@happy.. ook vaag he?! pfff, dat er maar snel duidelijkheid komt he @sandra... is er wat mis met je banner of ben je al 30 dagen overtijd?
Dames! Ik ga op van de zenuwen! Nog steeds geen duivels te bekennen en gister nog nega getest. Ik ga op van de zenuwen! Groetjes
heej dames, ik zie mijn verkoudheid niet direct als een zwangerschapskwaaltje... en valse hoop geven jullie mij niet. ben allang blij met jullie verhalen en ervaringen. ik geloof pas dat ik zwanger ben, met een positieve test in handen. op het moment ga ik er alleen vanuit dat mijn cyclus dit maal wat langer duurt. ik had trouwens nog bij kv afgelopen week testjes gekocht, die van 2 voor 5. kom ik thuis zit er maar 1 test in en het pipetje was ook verdwenen. in het vervolg kijk ik het doosje dus maar eerst na in de winkel, voordat ik het meeneem. mamatje, van harte harte gefeliciteerd! geniet ervan.
nou carien... iig spannend ja! zijn er dingen waardoor je denkt of merkt dat het wel eens raak zou kunnen zijn? hou je rustig meis
Nou ik had vorige week zat. de hele middag heel veel last van menstruatie krampen in de rug en buik. En gister ook een klein beetje. had afgelopen week ook tamelijk veel last van gevoelige borsten (die ik normaal 2 weken voor me ongi heb) en ook wel last van jeukende tepels. maar goed. Ik loop om de zoveel tijd naar de wc om te kijken of de duivels al aanwezig zijn. maar tot nu toe dus alleen nog maar wit dik slijm. Liefs
nou nou, laten we het hopen heb ook veel witte afscheiding, soms wat licht gelig... en rillen van de kou momenteel, brrrr