Thelady schreef: Jaa hier precies het zelfde ik heb al een paar dagen last van dat ik het ontzettend koud heb en erg veel moeite heb om warm te worden. Vannochtend weer. ik had het steenkoud dus de kachel weer omhoog geschroeft heb ik anders vrijwel nooit last van. vind het erg spannend want ben vrijwel nooit overtijd. liefs
@Carien... zullen we een dansje doen, miss krijgen we het zo wat warmer... nou, ik ga me ff een grote kom zelfgemaakte heerlijke WARME soep halen, hoop dat dit me opwarmt want ik zit te schudden man...brr + bannercheck
haha is goed! \/ Begin het al wat warmer te krijgen ik maak zometeen een heerlijke warme kruik klaar En dan strx een lekker bakje thee Morgen weer een dag.. (zucht) @ the lady eetsmakelijk! lekker genieten van je warme soeppieej
ja dank je was lekker maar heb het nog steeds koud, wel ietsje beter... denk dat ik zometeen maar met een dekentje op de bank ga... filmpje kijken liefs
meiden jullie mogen me allemaal hard uitlachen of weet ik veel wat nog allemaal maar nu voel ik me misselijk weet het echt niet meer edit: als het deze maand niet raak is na alles wat ik de laatste dagen voel geef ik mezelf echt een pak rammel want dan kan ik echt NOOIT meer vertrouwen op m'n eigen lichaam... *moodswing*
@Lady.. ik zit zo s te lezen en denk.. ja ja ja ja ja ja ja...tzal zo maar s RAAK kunnen zijn.. gelemaal leuk.. ga ik enorm met je mee stuiteren..hihihhi
Spannend hoor met de overtijd dames....ik heb trouwens ook last van me keel en snotterig....maar hier wel zwanger hihi. En ook steenkoud. Zou iemand mij nog op roze willen zetten? Liefs van mamatje
@mamatje77 waaaaaaaaaaaaaaahh gefeliciteerd meid! En dat je testen vaag zijn, who cares? Je tempstaatje is echt een bewijs dat je zwanger bent hoor! Ik had precies eenzelfde bij mijn 2 goedgelopen zwangerschappen. @lady, aaaaaargh ook nog misselijk erbij... Het kan heel goed dat het raak is hoor. Ik herken jouw opmerking ook zo. Als je er bijna van overtuigd bent en je wordt toch ongi, dan heb je helemaal het gevoel dat je niet op je lichaam en de signalen daarvan kan vertrouwen. Je gaat er vanuit dat je niet zwanger bent omdat je het niet durft te hopen, uit zelfbehoud. Ik hoop zo dat je lichaam je niet voor de gek houdt! x @sandra, nieuwe banner maken dan?
Hallo dames, Ik heb nog niet alles gelezen.. Ga het zometeen wel doen. Maar eerst mijn verhaal kwijt. Ik had vandaag een beetje bruin verlies maar echt alleen bij het vegen. Een heel klein beetje telkens. Het lijkt meer op oud bloed. Maar mijn ongesteldheid zet zich niet door. Heb wel nog steeds de ongi gevoel. Dus het kan nog komen. Maar normaal gesproken heb ik dit nooit. Ik krijg altijd meteen bloedverlies of als het een beetje bruinverlies is dan komt het bloed er meteen achter aan... Wat denken jullie zelf. Misschien dat ik toch ongesteld word om mijn testen negatief waren. Hier nog meer dames die overtijd zijn. Maar ga nu lezen.
@sweetcandie, toen ik begon met zwanger proberen te raken, kreeg ik ook ineens 3-4 dagen lang spotting voordat mijn ongi kwam. En dat had ik daarvoor niet en toen was ik ook niet aan de pil. Heel vreemd... Het klinkt alsof je ongi eraan komt, maar als dat na 4-5 dagen nog niet is doorgezet, dan is het best wel lang. Bruinverlies heb ik ook gehad toen ik een mk kreeg, maar toen had ik ook positesten. Ik zou er maar vanuit gaan dat die duiveltjes proberen binnen te dringen.
Zo weer zwangeren erbij. Gefeliciteerd. Ook een beetje rood zag ik. Nou ja op naar de volgende ronde! Ik ben benieuwd of bij mij de wegblijven. Net een heel klein beetje bruin slijm bij het afvegen. Hopen dat het geen voorteken is maar ik ben er bang voor. Morgen de hele dag naar Amsterdam dus maar even wat in mijn tas doen. Je weet maar nooit. Als ik woensdag niet ongi ben, ga ik testen! Ik merk wel dat ik de datum naar steeds vroeger verschuif. Ben ook zo benieuwd. Gezien mijn ei zou ik deze maand een cyclus van 29 dagen moeten hebben en zou ik morgen ongi moeten worden. LF is nl 13 dagen. + ovutest op dag 15 en ei gevoeld op dag 16. Dus kom ik op morgen uit. Ben benieuwd. Ik ga nu naar bedje. Ben moe en moet er morgen weer om 5.45 uur uit. Ik kom morgenavond weer kijken of er nog roze bij is gekomen.
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 & 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 & 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Dees85 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & TESTMARATHON 20 maart: * Sweetcandie * Mamatje77 21maart: * Carien23 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 189 Dames voor de Roze Villa 38 Zwanger , 83 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 6 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Mamatje, gefeliciteerd Iza ook gefeliciteerd Vander Grijs Gefeliciteerd. En alle dames in het roze gefeliciteerd.. Voor alle wachtende succes.
Nienke, Ja ik weet het echt niet. Ik wacht gewoon even af. Ik heb afgesproken met Yootje om dinsdag te testen. Dus kan morgen nog wel zien of de ongi zich doorzet. Maar dat bruine slijm is echt heel weinig. Maar ik heb wel ongi krampen.. Maar dit had ik voorheen ook. Mijn temp is wel gezakt naar 36.5 Maar dat is niet echt veel. Temp schommelt eigenlijk een beetje.