NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Thelady schreef:
    Jaa hier precies het zelfde ik heb al een paar dagen last van dat ik het ontzettend koud heb en erg veel moeite heb om warm te worden.
    Vannochtend weer. ik had het steenkoud dus de kachel weer omhoog geschroeft heb ik anders vrijwel nooit last van.

vind het erg spannend want ben vrijwel nooit overtijd. liefs

2. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ooowwww spannend zeg! het overtijdbankje raakt ook vol...

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @Carien... :whistle: zullen we een dansje doen, miss krijgen we het zo wat warmer... nou, ik ga me ff een grote kom zelfgemaakte heerlijke WARME soep halen, hoop dat dit me opwarmt want ik zit te schudden man...brr

+ bannercheck

4. Spanish

Spanish Niet meer actief

haha is goed! \:D/ :whistle:

Begin het al wat warmer te krijgen :D ik maak zometeen een heerlijke warme kruik klaar :D
    En dan strx een lekker bakje thee :)

Morgen weer een dag.. (zucht)

@ the lady eetsmakelijk! :) lekker genieten van je warme soeppieej

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja dank je :) was lekker maar heb het nog steeds koud, wel ietsje beter... denk dat ik zometeen maar met een dekentje op de bank ga... filmpje kijken :)

liefs

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    meiden jullie mogen me allemaal hard uitlachen of weet ik veel wat nog allemaal maar nu voel ik me misselijk :cry:

weet het echt niet meer :(

edit: als het deze maand niet raak is na alles wat ik de laatste dagen voel geef ik mezelf echt een pak rammel want dan kan ik echt NOOIT meer vertrouwen op m'n eigen lichaam... *moodswing*

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Lady.. ik zit zo s te lezen en denk.. ja ja ja ja ja ja ja...tzal zo maar s RAAK kunnen zijn.. gelemaal leuk.. ga ik enorm met je mee stuiteren..hihihhi

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ik hoop maar dat je gelijk krijgt ... anders geef ik je ook een pak rammel :) (grapjeuh)

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Spannend hoor met de overtijd dames....ik heb trouwens ook last van me keel en snotterig....maar hier wel zwanger hihi. En ook steenkoud.

Zou iemand mij nog op roze willen zetten?

Liefs van mamatje

10. sandra3030

17 feb 2009
    59
    0
    6
    Mijn banner klopt niet :D

11. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @mamatje77 waaaaaaaaaaaaaaahh gefeliciteerd meid! En dat je testen vaag zijn, who cares? Je tempstaatje is echt een bewijs dat je zwanger bent hoor! Ik had precies eenzelfde bij mijn 2 goedgelopen zwangerschappen.

@lady, aaaaaargh ook nog misselijk erbij... Het kan heel goed dat het raak is hoor. Ik herken jouw opmerking ook zo. Als je er bijna van overtuigd bent en je wordt toch ongi, dan heb je helemaal het gevoel dat je niet op je lichaam en de signalen daarvan kan vertrouwen. Je gaat er vanuit dat je niet zwanger bent omdat je het niet durft te hopen, uit zelfbehoud. Ik hoop zo dat je lichaam je niet voor de gek houdt! x

@sandra, nieuwe banner maken dan?

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo dames,

Ik heb nog niet alles gelezen.. Ga het zometeen wel doen. Maar eerst mijn verhaal kwijt.

Ik had vandaag een beetje bruin verlies maar echt alleen bij het vegen. Een heel klein beetje telkens. Het lijkt meer op oud bloed. Maar mijn ongesteldheid zet zich niet door. Heb wel nog steeds de ongi gevoel. Dus het kan nog komen. Maar normaal gesproken heb ik dit nooit. Ik krijg altijd meteen bloedverlies of als het een beetje bruinverlies is dan komt het bloed er meteen achter aan...

Wat denken jullie zelf.

Misschien dat ik toch ongesteld word om mijn testen negatief waren. Hier nog meer dames die overtijd zijn.

Maar ga nu lezen.

13. sandra3030

17 feb 2009
    59
    0
    6
    zo mijn banner komt in de buurt, maar tis nog niet zoals het wezen moet:s

14. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @sweetcandie, toen ik begon met zwanger proberen te raken, kreeg ik ook ineens 3-4 dagen lang spotting voordat mijn ongi kwam. En dat had ik daarvoor niet en toen was ik ook niet aan de pil. Heel vreemd... Het klinkt alsof je ongi eraan komt, maar als dat na 4-5 dagen nog niet is doorgezet, dan is het best wel lang. Bruinverlies heb ik ook gehad toen ik een mk kreeg, maar toen had ik ook positesten. Ik zou er maar vanuit gaan dat die duiveltjes proberen binnen te dringen.

15. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Zo weer zwangeren erbij. Gefeliciteerd.

Ook een beetje rood zag ik. Nou ja op naar de volgende ronde!
    Ik ben benieuwd of bij mij de :evil: wegblijven. Net een heel klein beetje bruin slijm bij het afvegen. Hopen dat het geen voorteken is maar ik ben er bang voor. Morgen de hele dag naar Amsterdam dus maar even wat in mijn tas doen. Je weet maar nooit. Als ik woensdag niet ongi ben, ga ik testen! Ik merk wel dat ik de datum naar steeds vroeger verschuif. Ben ook zo benieuwd. Gezien mijn ei zou ik deze maand een cyclus van 29 dagen moeten hebben en zou ik morgen ongi moeten worden. LF is nl 13 dagen. + ovutest op dag 15 en ei gevoeld op dag 16. Dus kom ik op morgen uit. Ben benieuwd.

Ik ga nu naar bedje. Ben moe en moet er morgen weer om 5.45 uur uit.

Ik kom morgenavond weer kijken of er nog roze bij is gekomen.

16. Mamatje gefeliciteerd :D

17. [​IMG]

NOD LIJST MAART

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet
    7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia
    9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje
    10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna
    12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 &
    13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1
    14: Jazy & Krokodieltje & PSje
    15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 &
    16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72
    18: Knippy & kattja & Mendie &
    19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 &
    20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS
    21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 &
    22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas
    23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke
    24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis
    25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83
    26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje
    27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980
    28: Surf & Jada1984 & Einneh &
    29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab
    30: Naliey & Eefje09
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Dees85 &
    Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 &

TESTMARATHON

20 maart:
    * Sweetcandie
    * Mamatje77

21maart:
    * Carien23

25 maart:
    * Luukske

27 maart:
    * PamPapilio

30 maart:
    * Janis

189 Dames voor de Roze Villa
    38 Zwanger , 83 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 6 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Mamatje, gefeliciteerd
    Iza ook gefeliciteerd

Vander Grijs Gefeliciteerd.

En alle dames in het roze gefeliciteerd..

Voor alle wachtende succes.

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Nienke,

Ja ik weet het echt niet. Ik wacht gewoon even af. Ik heb afgesproken met Yootje om dinsdag te testen. Dus kan morgen nog wel zien of de ongi zich doorzet.

Maar dat bruine slijm is echt heel weinig. Maar ik heb wel ongi krampen.. Maar dit had ik voorheen ook.

Mijn temp is wel gezakt naar 36.5

Maar dat is niet echt veel.

Temp schommelt eigenlijk een beetje.

20. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @sweetcandie, spannend ook allemaal he? Hopelijk mag je dinsdag posi testen meid! Ik duim voor je.

Deel Deze Pagina