heej meid, hoe is het met je? lekker aan het genieten van het kleine wondertje in je buik? ik geef de moed zeker niet op, maar ga niet tezeer hopen op een eventuele zwangerschap, mocht ik nu toch snel ongi worden dan gaan we vol goede moed naar april.
hier is het helemaal doorgedrongen nu en iedereen mag het al weten kan het gewoon niet voor me houden. ik duim nog steeds heel hard voor je mee en anders word het gewoon april is het ook zo een klein wondertje bij jullie komt er ook dat moet gewoon.
mijn broertje is op 6 december jarig en toen hij klein was hebben we het altijd op 6 november gevierd, totdat hij een jaar of 11/12 was vanaf toen gaf hij zelf aan het weer op de 6e te willen vieren en nu vieren we het gewoon in de buurt van de 6e... kan je dus ook doen met de 28e, een tijd op 28 jan vieren ofzo. En trouwens het kan natuurlijk ook dat het kindje pas 2 weken later komt, gebeurt ook vaak. En dan zit je al op half januari... Mssn helpt het een beetje bij je keuze...
ik heb me maar ziek gemeld voor vandaag, had eigenlijk late dienst, dan kan ik vandaag en morgen nog uitzieken, en hoop ik woensdag weer te kunnen gaan werken. ga zo meteen ook weer proberen wat te slapen. en als ik wakker ben, hoop ik weer roze te kunnen zien hier! ZET HEM OP dames, dat we een mooi recordje neer kunnen zetten! x
Hoi Meiden, Nou waarschijnlijk is het hier mis aan het gaan.... Gisterenavond intiem geweest met me mannetje... en nu vanmorgen heb ik dus rode afscheiding. Geen krampen. Heb de huisarts al gebeld en moet zo tussen 12 en 13 uur terug bellen. Ik heb in mijn vorige relatie ook prille miskramen gehad en laat me dus niet zomaar afschepen bij de huisarts, ik wil gewoon dat mijn bloed geprikt gaat worden in het ziekenhuis en dan weer doorverwezen worden. Het is nu al te vaak pil niet goed gegaan en ik vrees dat het aan mij ligt. Dus ik wil dat ze er in het ziekenhuis er iets aan gaan doen om de innesteling te bevorderen. Want ik kan dit zo niet aan als dit vaker gaat gebeuren. Waarom nou.... Zit hier te janken en voel me zo K*T Liefs van van een erg verdrietige mama.
owww mamaatje, ik duim voor je dat het neit zo is! het kan namelijk ook zijn omdat je zwanger bent is alles beter doorbloed, je bmm enzo, dus het kan ook eerder zijn met vrijen dat er een bloedvatje springt waardoor je wat bloed verliest... ik hoop echt dat dat het is en dat je gewoon verder mag genieten... *duimduimduimduim* STERKTE meid!
ooohhh mamatje, ik vind dit zo ontzettend erg voor je! ik weet ook even helemaal niet wat te zeggen. word er zelf ook verdrietig van. kan het niet gewoon een gesprongen adertje zijn? ik hoop dat je snel bloed mag prikken en dat je duidelijkheid krijgt. ik denk aan je! x
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden... Ik weet het zelf ook allemaal ff niet meer... Ook niet of het alleen een gesprongen ader kan zijn...had bij het snuiten al wel last van bloed, dus een lichte vorm van een bloedneus....hoop dat die huisarts me doorverwijst...hou jullie op de hoogte xxx
Maar meid, dat hoeft niet zo te zijn. Ik zou er zeker achter aan gaan. Laat je niet gek maken. Ik verloor ook bloed bij mijn dochtertje.. Je moet zeker naar het ziekenhuis gaan en controleren. heel veel knuffels..
Ja, dames Ik mag op rood, vanmorgen echt ongesteld geworden. Yootje, hoop dat jij wel zwanger bent en zal morgen kijken naar je test.
@mamatje, kan best gewoon een adertje zijn of gewoon een beschadigingetje... komt echt vaak voor hoor... ik hoop iig voor je dat het niks ernstig is *duim* @sweetcandie... nou zijn die smerige daar toch? Op naar de volgende ronde meis... en héél veel succes
oh wat balen nou! nieuwe ronde, nieuwe kansen in april! succes ermee is er iemand anders die met mij wilt testen morgen, niet dat ik niet alleen durf, maar vind het wel zo gezellig
@yootje, ik wil wel maar ga het toch niet doen, is nog wat te vroeg voor me denk ik. zie onderschrift enzo...
Goedemorgen, Ik kom me even bij jullie voegen. Zit momenteel in ronde 4. Vandaag is mijn NOD.. vind het zo spannend allemaal! Vandaag getest, negatief.. over paar daagjes maar weer opnieuw proberen.
dag dingetje, ik zie dat je een zeer wisselende cyclus hebt. van hoeveel dagen ben je deze ronde uitgegaan? en heb je al bepaalde klachten of zo?
Ik heb normaal een erg regelmatige cyclus. Weet dat ik zo rond de 20e ongesteld word. Ben nu uitgegaan van 31 dagen. Twee maand geleden was ik overtijd, of er iets was weet ik niet.. was wel heel hevig ongesteld. En de afgelopen keer was ik twee weken ongesteld. Denk dat mijn hormonen dus even van slag zijn of zo