Wie geeft me ff een harde schop zodat ik wel aan het werk moet.. Nog maar ruim 4 uur! Weeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeend
Overzichtje! Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bapsie - 22 jaar - 1e kindje- 4e ronde (ergens in de zomer) Bloempjuh- 24 jaar- 1e kindje - 5e ronde (6 jan. jarig) Noord-Holland Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (27 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde (geheimpje) - Limburg Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde (13 jan. jarig) Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde (apr. jarig) Noord-Holland Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Janis - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 27 april jarig) Lydia2906 - 29 jaar - 1e kindje - 10e ronde (29 jun. jarig) Majella - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 6 mei jarig) Mercedes - 30 jaar - 2e kindje - ronde 100 ofzo (9 aug. jarig) Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (2 sept. jarig) Miranda - 26 jaar - 1e kindje - 1ste ronde (25 apr. jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde (8 nov. jarig) - Noord-Brabant MoederK- 24 jaar- 1e kindje- 3e ronde (.........) Mosie - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde (20 juni jarig) - Noord-Holland Nonja - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (13 jan jarig) Pearl29 - 30 jaar - 1e kindje - 22e ronde (28 feb. jarig) Princi - 32 jaar - 1e kindje - 6e ronde (10 november) suuskebab - 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde (geheimpje) - Noord-Brabant TJB - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde (april jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde (30 april jarig) Yvy30 - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (27 september jarig) Zethu - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde (31 augustus jarig)
Oh ik dacht dat er alleen roze in zat, welke kleur mist we dan en waar . Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet herken. Maar misschien was de ha iets te ruw ofzo en komt het daardoor. Ik zou het gewoon nog even afwcahten en als het echt niet weg gaat of erger wordt weer even terug gaan. *Geeft bloempjuh een schop onder haar kont, zodat ze aan het werk gaat (en geet zichzelf ook gelijk een schop )*
Jadaa we hebben je nodig voor het lijstje! Jij kan dat zo goed Bij de weej: Goeiemiddag! Gelukkig maar 2 pagina's om bij te lezen... Is ook niet zo gek als je de hekkensluiter bent 's avonds hihi Haha Princi, ja het was me gelukt om me aan mn oren naar boven te slepen hoor gister! Moet ik wel erbij zeggen dat de site het ook opeens niet meer deed toen ik nog één keertje wilde refreshen... Of was jij dat, een virtuele schop?
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie & 3: Suuskebab & Marieken & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & 10: Bapsie & Susan71 &charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30& joyce81 & 13: 14: Nonja & 15: Margriet80 & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 55 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Heb het huis maar eens naar voren gehaald en mezelf even van een ander kleurtje voorzien.
Hoi Meiden, ik heb net afgelopen dagen flink de griep gehad Gelukkig wel voor mijn vruchtbare dagen aan dus kan er weer flink geklust worden. Er is weer een hoop geschreven. Zal wat terug gaan lezen, maar denk niet dat ik alles terug lees. O ja ik zag een nieuw overzichtje, kan iemand mij toevoegen ik ben 26 jaar gaan voor de eerste ben van 24-06-1982 Provincie Groningen. Zijn er nog leuke nieuwtjes in de NOD van Maart. Groetjes Mariska
Hallo dames, Heerlijk, het is vrijdagmiddag! Dit weekend lekker aan de klus. Na 3 maanden niet ongesteld te zijn geweest ben ik eindelijk op 31 januari ongesteld geworden en ik heb gelijk een inhaalslag, pfffff Ben inmiddels al 2 weken ongesteld! Sinds vandaag is het gelukkig een stuk minder, dus het wordt een druk weekend Ik ben sinds gisteren ook maar begonnen met ovulatietesten, want ik durf nu niet te zeggen wanneer ik mijn eisprong heb. Ik durf niet helemaal te vertrouwen op mijn banner....... We wachten af!
Ergens ben ik ook weer een beetje bang dat het met de eisprong te maken heeft en dat het weer zo hevig wordt als de laatste keer.. (heb vorige maand allerlei onderzoeken in het ziekenhuis gehad omdat ik een paar dagen krom liep van de pijn, steken rechtsonder... Hier ging ook een week van buikpijn aan vooraf.. Is alleen niets uitgekomen maar was wel rond eisprong)
ok... uhm sja.. je raad het al! Hoor net weer 2.... 16! das toch niet normaal.. En weet er nog 1 die wil beginnen binnenkort..
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie & 3: Suuskebab & Marieken & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & 10: Bapsie & Susan71 &charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30& joyce81 & 13: 14: Nonja & 15: Margriet80 & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 56 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 2 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Djaar ik doe met je mee met het kleurtje Op de een of andere manier wil ik ook op de lijst Ik weet totaal geen cyclus, de miskraam is nog op gang, maar wil wel vooruit blijven kijken
@Elegance; je bent welkom hier in ons huisje. Het is echt een warm nest geworden. Spijtig dat we je hier kunnen ontvangen maar hopelijk komt het weer goed. Hoe gaat het met je werk trouwens? Ik kan me nog herineren dat je een hele toestand had(wel/niet zwanger, wel/niet de juiste baan etc). Zoals je misschien gezien hebt of gaat zien heb ik inmiddels ook wat meegemaakt en vandaar de blauwe kleur. Hopelijk kan ik snel weer in het zwart en blijf ik in Maart. Nogmaals welkom en ik wens je sterkte........ *knuffel*
wat leuk dat je het vraagt djaar , ik heb idd een super leuke baan gevonden het was nog een hele toestand toen ik erachter kwam dat ik zwanger was kon ik kiezen uit 3 banen! ik ben er bij 2 gaan kijken dat leek me alle 2 niks, toen is het de 3de geworden waar ik nu nog steeds heel blij mee ben Ongelooflijk he, eerst geen werk kunnen vinden en dan opeens 3 in een week! Maar wat is er met jou gebeurd als ik vragen mag? ik heb wel veel meegelezen maar was teveel om elk topic te lezen.. gaat het wel goed met je?
Tuurlijk mag je dat vragen, snelste teruglezen is bij vruchtbaarheidstopic --> begin mmm 2009 daar staat al een heel verhaal. Komt erop neer dat ik 21 jan weer ongi werd na weer een lange cyclus en perfecte klustiming. Via huisarts naar gyn gestuurd en inmiddels 2 bloedonderzoeken, een spermaonderzoek en 6 inwendige echo's verder heb ik nu provera gekregen om mijn ongi op te wekken en daarna ga ik aan de clomid om een goede eisprong te krijgen (als het lukt). Dus heel wat. Maar ik heb deze toffe villa bedacht en blijkbaar heeft men het er prima naar de zin. Vindt het echt super dat je nu een fijne baan hebt gevonden, dat is toch heel erg belangrijk.
De villa is inderdaad geweldig, dankzij jou! Nu maar hopen dat je heel snel roze wordt en dat de zelfbedachte villa je geluk heeft gebracht! PS: merk je al verschil van de Provera? Hoop dat je snel ongi word!
Sooo das idd een heel verhaal, wel fijn dat er iets gedaan kan worden en je niet in onzekerheid blijft zitten.. En ik heb hele goede verhalen gelezen over clomid Ik hoop voor je dat het snel een korte cyclus wordt en dat het dan ook snel raak mag zijn.. Is 77 je geboortejaar? dan neemik aan dat je nu 31 bent en bijna 32? Heb jij het gevoel dat de tijd aan het dringen is? helemaal in het begin ik denk op de 1e pagina wilde ik al in de villa komen inbreken zo leuk vind ik hem, wist niet dat ik er weer inging wonen, maar het ziet er allemaal gezellig en knus uit Ik denk dat we een leuke maand tegemoet gaan
Goed dat je zo positief bent Elegance, en het is ook echt gezellig en knus hihi. Wist je dat we ook een hele mooie tuin hebben met een vijver met roze visjes en hele mooie bloemen met HCG in de stampers verstopt! Dat was even een stiekeme tip Veel plezier hier en top dat je optimistisch bent =D> We gaan er weer voor!
@heitje; ik merk eigenlijk nog niets van de provera. Mijn temperatuur stijgt en ik lijk wat slijm te vinden bij het afvegen maar niets noemenswaardig. @elegance; 77 is inderdaad mijn geboortejaar. er zwerft hier ook ergens een lijstje met leeftijden, rondes en provincies rond. En ja bij 31 begin ik haast te krijgen hihi mannetje wordt in maart 35 dus .... En zeker nu we geconfronteerd worden met de mmm krijg ik het gevoel nog meer. Anderzijds heb ik nu wel wat rust gevonden in het feit dat er nu wat aan gedaan gaat worden. Ik hoop nu gewoon snel ongi te worden.