Hoi! Wil me graag toevoegen aan NOD Maart. (29/30 Maart) Heb nog een vraagje: bij sommige van jullie staan pendel uitslagen vermeld. Hoe werkt dit en waar zou ik dat kunnen laten uitvoeren? Alvast bedankt! Succes allemaal! Kris
welkom! je kan bij de lounge bij het topic pendelen meer erover lezen... er staat ook een rijtje met namen, die kan je een pbtje sturen met naam, geboortedatum, geboorteplaats en wat je wilt weten (bv wanneer zwanger en jongen/meisje?) succes, hopelijk is het snel raak!
welkom kris, is dit jullie eerste ronde? spannend! succes, en houd ons op de hoogte van alles, kwaaltjes e.d.
Hier ook nog geen nieuws van Mamatje77? hoop dat ze direct is doorgestuurd naar gyn ofzo.. we wachten het maar even af...
Kris, er is een speciaal topic over pendelen. Je kan naar meerdere dames een pb sturen en kijken wat de uitslag is Ik heb ook 4 pendels, 2 voor maart (nu dus) en 2 voor mei... spannend! al nieuws van mamatje? nee he? Hmm.. ik heb sinds gisteren enorm last van het maagzuur.. kon me herinneren dat ik dat bij mijn eerste zwangerschap pas heel laat had.. weet je wat het domme is, je gaat overal wat achter zoeken he... Vorige week donderdag rommelde het enorm en dacht, nou dan zal ik zo wel ongesteld worden. Niet dus, dan ga je weer twijfelen van "oh, zou het dan toch zo zijn?" Maar vorige keer testte ik ook pas 1 week na mijn NOD positief. vreselijk die onzekerheid. Soms gaan de dagen zo snel en nu tel je de dagen gewoon voor je weer mag testen. Zat net even die lijst te bekijken, wat veel NOD'ers zijn er zeg!
Hoi! Ik ben in Januari gestopt met de pil en ben nu dus in de tweede ronde. We zijn nog niet echt gericht bezig. Eerst maar eens kijken hoe mijn cyclus zich ontwikkeld na zoveel jaartjes pil gebruik. Moet voor deze maand nog een weekje wachten. Wat ik voel? Af en toe wat misselijk/geen zin in eten en vandaag een zwaar gevoel in de buik. Kortom, we kunnen weer alle kanten op!
oh lies ik vind het zo rot voor je. elke maand hoop ik het zo voor je! na april wil ik dat je gewoon niet mer bij de NOD's mee moet schrijven maar lekker bij de bevallingslijsten!
Goedemiddag iedereen. Wil jullie wederom weer even op de hoogte houden. Ik heb vanmorgen weer getest maar weer negatief :S Zoals de VK al tegen me zei door de telefoon kan het dus zijn dat die testen niet werken bij me, en daar begin ik nu ook zwaar aan te denken. Groetjes
ik wil meer roze zien kom op meiden! hier wat hcgtjes ******************** ******************** ******************** ******************** ********************
he meid wat vervelend nou, nu zit je nog in onzekerheid. kun je geen bloedtest afdwingen bij de HA? x
Ik heb vanmiddag nog weer een test gedaan, en was weer negatief. heb nog wel steeds steken in mijn buik, net als ik ongi ga worden, maar het komt maar niet, vind het allemaal maar vreemd.
@Sandra030 Het kan nog 2 kanten op....of je wordt nog ongesteld of je lijf maakt nog niet genoeg HCG aan om te testen.....welke tests heb je?
Hoi Dames, Even het stukje over mijn huisarts bezoekje van vanmiddag * Had alles uitgelegd...over de testjes het vloeien ed. Vroeg ie of het donker of helder rrod was...dus ik zei...ook wel helder maar voel geen krampen in me buik of rug wat ik normaal gesproken wel heb. Antwoord: Komt wel vaker voor bij een zwangerschap... Maar als je positief getest hebt, ben je gewoon zwanger. Dus ik weer: Ik wil me hcg laten prikken. Zodat mocht het voor de zoveelste keer weer mis zijn gegaan...in het ziekenhuis hebben ze het al van 2 keer door bloedprikken kunnen waarnemen dat het mis gegaan is. Antwoord: Dat laat ik nooit prikken op hcg, heb ik nog nooit laten doen. Je kunt aan de waarde niets op uit maken...ja tuurlijk....wat een oelewapper. En je kunt de waarde ook niet hoger kijken of dat het meer word...nee dat begrijp ik ook wel grrrrr tuurlijk stijgt ie niet door er naar te kijken. Dus ik weer erop geantwoord dat als het door 3 keer aan kunnen tonen dat het mis is gegaan kunnen ze meer betekenen voor me in het ziekenhuis. Ging ie in zijn boek de referentiewaardes opzoeken whaaaaaa. Noemt zich dat een huisarts.... Maar af fijn ik heb het voor elkaar gekregen en morgenochtend mag ik me hcg laten prikken. Toen had ik het over die testjes, had ze mee genomen. Heb het ook over die pennenstreepjes gehad. Maar hij zei dus: Antwoord: Een streepje is een streepje hoe dun die ook is. Dus ik weer geantwoord....dan ben ik heel wat maanden in een jaar ffies zwanger geweest. Mijn gyn destijds wilde me niet geloven en ze had de testen niet gezien dus die waren allemaal valspositief, die nam me toen helemaal niet serieus... En mijn huisarts zij ook nog eens als je elke maand aangetoonde hcg met een testje heb is er iets anders aan de hand, maar dat komt bijna nooit voor bij vrouwen, iets ernstigs dus....lekker maakt ie me nog bang ook voor een of andere ziekte... Daarna vroeg ik nog of ie aan de stand van me baarmoeder kon bepalen of ik zwanger ben of dat het mis gegaan is....tuurlijk dus hij voelen....vraagt ie of zegt ie:"Ben je al eens eerder bevallen" Duhhhhhh Hoelang kent ie me me eigen huisarts....Kom er al vanaf me 7de jaar en ben nu 31. Nee Ik heb me eigen kind van marktplaats afgehaald nou goed! Hij was gewoon vergeten dat ik al een zoon van 7 heb, die hij ook kent. Duhhhhh kwaaier kun je mij niet krijgen! Maar hij kon niet voelen of of ik nu wel of niet zwanger ben...Meiden...kun je dat voelen met 4 weken en 3 dagen door een vk of huisarts? Vertelde me ook over me klachten, ook die erge duizeligeheid....vroeg of het door me bloeddruk kon komen misschien te laag, tja zou kunnen zei hij..maar niet dat hij die even ging opmeten... Morgenpochtend moest ik ook maar even langskomen voor een testje bij hem.....die zal natuurlijk negatief uitvallen! Ik dacht na dat inwendig onderzoek...nu zullen de krampen wel losbarsten...maar nee nog niet. Maar dit was dus een update van het bezoekje bij een ***arts _________________
Nou ja zeg....wat een moeilijk gedoe om je HCG te mogen laten prikken....als het je nou gerust stelt.We fijn dat je uiteindelijk wel mag. Even een antwoord op je vraag.Ik was toen ik mijn miskraam kreeg 7 weken zwanger en toen zei mijn huisarts,dat je op zich wel kon voelen of iemands baarmoedermond gesloten is(zwanger dus),maar dat het niet zoveel zegt als dit wel zo is en dat het ook lastig vast te stellen is....dus dit lijkt me met 4 weken nog lastiger.