dag dames, ik mag op rood, op naar de audi. zal morgen mijn banner aanpassen. kan ik nu het beste mijn langste cyclus aanhouden? @smile, dat wordt mogen alleen testen voor jou! succes ermee
dank je, het wordt op de gok klussen komende maand, omdat ik niet weet hoe lang mijn cyclus zal zijn. mischien dat ik wel ovu-testen bestel, maar dat zie ik nog wel.
lieve meiden! @mamatje, ik duim nog steeds heeeeeel erg voor je! @thelady: wow, flink verhaal, sterkte ermee! dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten! @yootje: balen balen balen meid! ik wens je heel veel succes in april en ik zou als ik jou was ook lekker het advies van annie volgen: sensitest dipsticks, scheelt je een hoop zorgen! Succes! ff EgO: Ik kreeg toenstraks ineens gedurende 5 minuten ongiekrampen! Wow, ik dacht daar komen de duivels! Maar ik zit pas op 9 dpo dus dat kan helemaal niet... daarna was het weg en een half uur later kwam het weer even opzetten en nu is het weer weg! wat zou dat dan zijn? En ik denk te ruiken dat mijn urine of mijn afscheiding (1 van de 2) anders ruikt.. Er hangt telkens een raar luchtje als ik naar de wc ga... Ach ik ben deze maand gewoon weer lekker ongeduldig! Eind EgO!
Hoi meiden, kom even hier om een hoekje kijken! Bah vandaag was niet zo'n goede dag zie ik. @Alle meiden die ongi zijn geworden: bah bah bah. kom maar snle naar april en laten we hopen op een roze maand. @Suus: Ooooeeee het klinkt alweer spannend bij jou! Zowel die krampen als die rare geur kunnen symptomen zijn. Leuk, leuk, leuk! Ik zal voor je duimen!
hey nana! Dat vind ik nou eens gezellig! Hoe is het bij jou? Eitje inmiddels al gevonden? ik heb namelijk nog niet in je FF linkje gekeken.... Tja en wat mijn klachtjes betreft: we rekenen nergens op, dan kan het ook niet tegenvallen! Maar mochten jullie me as. zondag niet in het nod forum april zien, dan kan het goed zijn dat ik niet langer in mijn eentje over straat ga, haha!
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77 & JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke & Dingetje 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Dees85 & Kris34 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & TESTMARATHON 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis 191 Dames voor de Roze Villa 38 Zwanger , 88 Ongesteld , 9 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 9 Niets doorgegeven , 6 Cyclus van slag , 3 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Helaas, ik mag ook op rood. Ik dacht al dat mijn ei eerder gekomen was. Gisteren al een klein veegje bruin en nu zijn de duivels doorgebroken. We hadden ook niet de tijd om echt goed te klussen zeg maar. Op naar april. Ik hoop er niemand van jullie te zien.
Ja, gezellig he! Ik dacht es even kijken hoe het met die ouwe suuskebab en de andere maart-meiden gaat . Hier gaat alles ook ok. Beetje druk op werk, dus ben het forum beetje aan t verwaarlozen, schaam, schaam. O ja en mn eitje is een heel klein beetje zoek . Heb normaal altijd mn ei op dag 12 of 13 en zit nu al op 18... Tja, misschien wil ie me tot Pasen laten wachten, zodat ik gezellig kan gaan zoeken . Maar hoop van niet! en hoe gezellig ik het ook vind, we willen jou dus NIET in april zien! Ik ben hard voor je aan het duimen dat je nu al met zn tweetjes rondhobbelt en dan zien we elkaar zoals afgesproken in december (tenminste als mn eitje zich ooit nog laat vinden).
Goedeavond! Vandaag twee pendel resultaten ontvangen. De een zegt deze maand, de ander de volgende maand. Kortom, leuk, spannend! Fijne avond verder! Kris
Nana ik zeg: TOT IN DECEMBER! Ennnn, inderdaad raar dat je ei zich zo goed verstopt houdt! Als je hem met pasen mag gaan zoeken dan mag hij toch wel geschilderd zijn in de mooie kleur roze! Nee, geen gekheid, ik hoop ECHT dat je hem snel vind want hier word je ook alleen maar ongeduldig van toch! Zo schuift je nod ook alleen maar onnodig op... Ik zie je in december! Hou je in ieder geval in de gaten liefs suus
Dank je. Ik heb vandaag wel weer goede hoop dat mn eitje nog komt. Ik zal dat slome gedoe wel over mezelf afgeroepen hebben toen ik mn banner uitkoos En ik zeg ook: See you in December! *spreekt het bevruchte eitje van Suuskebab vermanend toe* : En geen flauwe geintjes, he, innestelen jij! Liefs!
zo hoort het, laat die slak maar eens doorkruipen ja! Dan duim ik ondertussen even dat je eitje snel komt! Nu ga ik snel even douchen! spreek je snel weer! Doei!
Hallo Dames ik praat al mee in vele andere topics en ik dacht ik kom me toch ook maar even hier melden. Ik ben 21 jaar en in januari mijn nuvaring aan de kant gegooid. Paar dagen later een onttrekkingsbloeding gehad en 23 dagen later voor het eerst weer normaal ongesteld zeg maar. En ben dus voor de 2e ronde weer van een cyclus van 23 dagen uit gegaan en zoals jullie kunnen zien ben ik 11 dagen overtijd. Ik heb afgelopen vrijdag voor het laatst getest en die was negatief. Ik ga woensdag met de huisarts bellen, want ben het wachten nou wel beu! Zo weten jullie even wat meer van mee en dan neem ik graag plaats in het Roze huis en hoop dat ik gauw positief nieuws kan brengen! Liefs Sunnyqueen
hihi... suuskebab... ik ruik rook... en waar rook is is vuur... jij zit te BRANDEN van nieuwsgierigheid! Ik sluit me daarbij aan
Welkom Sunnyqueen! Ik heb geen ervaring met de nuvaring, dus weet ook niet hoe je menstruatie op gang komt daarna.