@yootje... what a pitty... veel succes meid, verlaat ons jammer genoeg voor april @Sunnyqueen... ik had/heb erg last van ontringen... zie m'n onderschrift enzo, had ook de 3de maand elke kwaal die je je kan bedenken. Daarna werd het beter... ik zou toch rekenen op 3 maanden sterkte
@yootje, echt balen voor jou.. Ik dacht bij jou echt dat je zwanger was... Nou dan gaan wij samen naar April.. De roze ferrari. Over cyclus, de mijne was ook 29 en nu wat langer.. is het dan niet betrouwbaar. Dit komt omdat ik pas in februari gestopt ben met de pil en midden febuari ook nog.
Met mij goed hoor. Aardige opgezette buik en flinke pijn aan mijn borsten. Verder nergens last van. Oja, dat ik morgen weer moet werken, beuuhhhh!
beuuuhh... ik voel met je mee... is het daar in nederland ook zo'n vreselijk weertje opeens? Bah... storm in belgie! raar vraagje: hoe zit het met je afscheiding nu je zwanger bent? liefs!
annie hier alleen zere tepels en verder voel ik me goed gelukkig helemaal happy he en wat zijn jou kwaaltjes?
Hallo dames, @ zwangeren => gefeliciteerd! Het gaat de goede kant op in maart! Ik zie veel roze. Ook al zit ik nu op het NOD van april, ik volg jullie nog wel hoor! Ik zie dat al veel "oude" bekenden zwanger zijn........ super! Mcellie
Had vandaag 2 keer zo'n dikke sliert wit, heel licht gele afscheiding... maar weet dus niet wat dit zou zijn, de eerste keer dat ik het zo heb. Maar durf niet teveel te hopen!
Oh spannend! Ik had eerst het gevoel dat ik ongi was geworden, maar was gewoon de afscheiding. Bah! Maar beter dat dan die rode duivels.
Ik heb ook witte afscheiding, meer doorzichtig en heb ook geen idee wat die moet voorstellen. Heb er al een paar dagen last van. Verder zere tepels als een paar dagen en af en toe vlagen van misselijkheid, maar zal wel niks wezen anders had ik nou allang een posi test moeten hebben lijkt mij!
Doorzichtige afscheiding is anders. Kan het niet zo zijn dat je nu pas je ei hebt? Zou wel erg laat zijn, maar je weet het niet.
ik had ook gevoel van ongi door buikkrampen maar niet heel veel afscheiding gehad hoor en nog steeds niet wel dat het vochtiger is daar beneden zeg maar
haha, geeft niet hoor! Ik kan me voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd heb nu Met mij gaat het goed. Ik slik nu 5 dagen orgametril en eindelijk is mijn menstruatie voorbij! Maar over 5dagen stop ik met die pillen en dan ga ik (als het goed is) weer menstrueren en komt mijn cyclus weer normaal op gang. Dan ga ik ook weer verder met de ovu-sticks, voor de zekerheid Ik wil geen ei missen!
nee want rond de tijd dat ik me ei moest hebben had ik echt doorzichtig vruchtbaar slijm en heb ook doffe steekjes links onderin me buik gevoeld toen. Deze afscheiding is tussen het doorzichtige en het witte in zeg maar!