ja dat zou zeker een mooi kado zijn! voel je al iets aan kwaaltjes of ongie of nog helemaal niets? (ben niet nieuwsgierig ) ik ga iig voor je duimen hoor! *duimduimduimduimduimduimduimduim*
tis wel jammer dat het zo hard waait vandaag, anders had ik lekker kunnen fietsen vanmiddag in het zonnetje, maar zo gaat dat niet echt, veel te veel wind...
Hallo lieverds, Even een update van mij kant uit..... Gisteravond begon ik toch wel weer meer te vloeien. Vanmorgen dat ik naar het toilet ging kwam er weefsel uit, opgevangen en mee genomen naar de huisarts waar ik nog een testje moest voor het bloedprikken. In tegenstelling tot gisteren was de huisarts heel pittig hij liep net voorbij voor een andere patient op te halen voor het spreekuur. Ik gaf toen al aan dat het testje eigenlijk niet meer nodig was. Had het weefsel mee en liet het aan hem zien. Hij zei gelijk al dat het idd nu dit van een miskraam was, en dat het verdrietig was voor me. Hij wilde gelijk een afspraak met me maken voor volgende week en hij stuurd me dan gelijk door dan voor naar de gyn te gaan in het ziekenhuis. Testje deden ze evengoed nog, maar daar kon ik niet meer opwachten aangezien ik bloedprikken moest. Bloedprikken hoor ik de uitslag donderdag van. Werd weer verdrietig dat hij dat zo opnoemde van een miskraam, zag dat mijn eigen huisarts ook aangeslagen was met hoe ik reageerde. Dus nu was hij weer wel meelevend, de assistente ook. Me vriend was ook erg aangeslagen.... Hij zei ook je zag er zo gelukkig uit.... Af en toe komen de tranen en laat ik ze lekker lopen...Me vriend zat ook helemaal al te fantaseren enzo over de kleine.... Ons vlindertje.... nu ben je bij de andere vlindertjes...wetend dat jullie over mij en je broertje terzijde staan en over ons waken... xxx
Wuhahahah jaaaa ik hoop ook echt dat ik go pink kan! qua kwaaltjes is t lastig kijken bij mij, veel van mn standaard lichamelijke klachten lijken op zwangerschapskwaaltjes.. dusja Dus eigenlijk voel ik niks.. mja sinds net ineens steken in mn buik.. naja.. buik.. heeeel laag rechts, maar ga ervanuit dat dat gewoon mn darmen zijn.. dus echt spannend maak ik t niet dames! tis gewoon aankijken wat mn temp morgen en overmorgen doet.. En ik duim ook wel heel hard nu.. zou echt t beste kado ooit zijn voor m!
Mamaatje hier ook iemand die enorm met je meevoelt ik hoop dat je wat steun vind bij je vriend heb je een babbel nodig wij zijn er voor je laat je tranen gerust de vrije loop is beter dan alles op te kroppen .Het leven is soms nie eerlijk verdeeld waarom toch . Dikke knuff meid
Dank jullie wel lieverds....zit hier al weer met tranen...jullie zijn ook zo lief! Gelukkig is mijn vriend heel erg meelevend...echt een schat van een man. En hij is ook zoooo lief voor me! XXX van mamatje
Ik testte met die van babyboomshop wel iets later positief dan met die van het kruidvat, maar beide merken waren duidelijk positief... Met de ovutesten van Babyboomshop heb ik ook helemaal geen problemen gehad. Altijd duidelijk...
oh Mamatje... wat erg voor je.. Veel sterkte meid. Praat er goed over met je vrienden of naasten of hier bij ons.
@mamatje heel veel sterkte! Het leven kan soms heel oneerlijk zijn. Voor degene die maandag gaan testen ik sluit me ook aan bij de marathon. Alhoewel ik er van uit ga dat ik gewoon ongesteld wordt, maar mocht dat niet zo zijn doe ik graag mee.
Mamatje heel veel sterkte meid. Fijn dat de dokter zo begripvol was en dat je nu naar de gyn mag...Dikke knuffel!
ah mamatje, heel veel sterkte! Verwerk het op jou manier, neem er de tijd voor hoor! Bollemieke, ik heb allemaal ongie krampen, gister en nu weer. En eigenlijk al vanaf mijn ei zo nu en dan, alleen die van gister en vandaag zijn duidelijker voelbaar.. En ja hele gevoelige borsten, meer dan normaal vind ik, maar goed of het ook echt de gewenste kwalen zijn moet ik maar afwachten...
@ Mamatja, wat vervelend zeg, heel veel sterkte toegewenst! @ Suuskebab, gingen we nou zondag testen of maandag? Hoop dat ik het zolang kan volhouden vast wel moet wel! @ the lady, jij had toch ook in eens dat je aders op je borsten tevoorschijn kwamen? ( of was dat nou iemand anders) Heb dat nl nu ook en daar nog nooit last van gehad, heb er nl opgelet.