janis we testen maandag 30 maart en ik weet ook niet of ik het wel vol hou tot dan hoor! Heb best een goed gevoel namelijk!
Ik heb mijn ei nooit gevoeld voel het elke maand héél hevig en nu niet. Ik had week geleden ook erge pijn in buik en liesstreek en sinds vandaag kan ik niks ruiken of moet boven wc pot hangen .Ik had zo'n zin in verse preisoep dus alles gaan halen eens ze stond te pruttelen had ik er genoeg van dus nu staat ze daar mooi .Ventje zal ze wel uitdrinken .Heb in niks geen zin als ik nog maar iets drink ligt het er onmiddellijk were uit.Gisterenavond had ik koude rillingen en deze morgen weer verder geen zere of gevoelige borsten had ik trouwens van mijn andere zwangerschap ook nie had enkel enorme jeuk. Zoals je zegt afwachten meer kunnen we niet doen . Zal voor ons allen die de komende dagen of maandag gaan testen
@ Bollemieke: Owwww dat klinkt wel heel goed hoor! Volgens mij schreef je een paar dagen geleden ook al iets over dat je je anders voelde deze keer. Mijn reukvermogen werd veel sterker tijdens mijn zwangerschappen. Heb daar nu zelf helaas nog geen last van. Ik hoop echt enorm met je mee voor een beebje. M'n nod is donderdag, vrijdag of zaterdag. Had graag allerlei symptoompjes gehad, maar had er maar 1 en dat was een steeds wat trekkerig gevoel in m'n baarmoeder en dat heb ik nu ook niet meer. Verder heb ik alle symptomen van een aankomende ongi; heel veel zin in eten, behoorlijk geirriteerd en weinig kunnen hebben. Tijdens m'n zwangerschap was ik juist enorm relaxed dus het zal wel niet, al hoop ik natuurlijk stiekum toch een beetje dat ik wel zwanger ben. We zien het deze week.
hoi janis, ja het begon ongeveer 3 dagen geleden en is nog steeds zo... s'avonds zijn ze het dikst, maar overdag ook goed zichtbaar. Ben boos op mezelf dat ik daar nooit eerder op gelet heb, weet dus niet of dit iets "nieuws" is of iets dat ik altijd heb... duimen he meid liefs
zooo pam... dat kaartje ziet er mooi uit hoor.. zou t dan nu wel echt? nu je het eigenlijk niet verwacht..zou toch geweldig zijn... t blijft spannend hier meiden.... @Mamatje.. had t al gezegd.. maar meid.. nogmaals veel sterkte.. weet ook hoe je je voelt.. en neem idd je tijd en volg je hart.! Dikke knuf
Ja ondertussen hoop ik t steeds harder! Ik merk dat t voor mij, maar vooral voor vriendlief steeds moeilijker wordt om zijn mond te houden en dat al meer en meer mensen t weten.. ook is natuurlijk mn schoonzussie nu al ruim 3 maanden zwanger en samen zwanger zijn lijkt me enig! Een andere vriendin van ons heeft vandaag de 20 weken echo en weer andere vrienden zijn ook voor t echie aan t proberen.. dus ik wil t ik wil t ik wil t! haha *duimt dr duimen draf* zou alleen wel NET december worden als ik goed gerekend heb.. 3 dec. geloof ik..
Oke nou helemaal hopen dat ik het dan tot maandag uit hou, vind tot zondag al lang Ik heb hier ook een heel goed gevoel over, raar eigenlijk.
Nou ik let er normaal wel op, geen idee waarom, maar gisteravond zag ik ze op beide borsten en nu zijn mijn tepels ook anders dan anders. En idd gisteravond waren ze beter zichtbaar dan overdag, maar je ziet ze wel duidelijk! Nu ga ik voor beide duimen dat het een goed teken is Wanneer ging jij testen?
Meiden: even een vraagje aan jullie.. Weten jullie of een ovu.test sterker op hcg reageert dan een zw.test? Dat meende ik ergens te lezen. Mijn ervaring is niet zo, maar dat kan natuurlijk komen doordat het bij mij is misgegaan. Nog een vraag: Ik bloed nu al 1,5 week (een kleine week vrij heftig) en heb veel stolsels en weefsel verloren, maar mijn zw.testen en ovu.testen blijven heel donker positief. Ze zouden nu toch wel eens lichter moeten worden? Ik weet dat het nog even positief kan blijven, maar het zou toch wel moeten afnemen lijkt mij? In mijn album staat een ovu.test die ik vanmiddag heb gedaan. Heb geen foto van de zw.test, maar die is ongeveer even donker als deze. Ik ben een beetje bang voor een bbz of verlies je dan geen weefsel?
eyey meiden, alles goed hier? bij mij wel... alleen heel me rug en nek zitten vast, erg vervelend. maar dat heb je met postbode morgen lekker vrij en dan lekker zwemmen met me nichie... zijn er nog zw bij? zo jha gefeliciteerd ik heb niet alles terug gelezen want heb niet veel tijd... xxx
Ja ik heb ze ook op beide borsten, op elke borst één opgezette, dikke ader die loopt van onder mijn tepel naar boven over m'n borsten en dan de andere, kleinere zijn blauw, zie ze ook redelijk goed maar is zo meer een landkaarten-patroon haha wat een beschrijvingen! Heb ook zo'n kringetje witte bobbeltjes rond mijn tepels... ook nooit eerder op gelet! liefs edit: ik wahct zo lang mogelijk met testen... heb geen datum voor ogen, ik doe het pas als ik het echt niet meer uit kan houden en bij wijze van spreken naar de winkel SPRINT
Hey bruisje! wat gaat dat snel zeg, je bent al 8 weken! In April NOD lijken allemaal nieuwe meiden wel even wennen zeg! dus dacht kom eens even bij mijn oude dinnetjes kijken de lijst ziet er ongelooflijk goed uit he.... 100 zwangeren.. is dat een record trouwens? Iedereen nog heel veel geduld... en nog meer succes natuurlijk! en hopelijk niet tot april
t zal aan mij liggen hoor, maar snap je ff niet.. 100 zwangeren? waar zie je dat dan?!?! en idd met bruisje gaat t echt hard.. ben helemaal beniewd naar dr echo! hahaha en idd t lijkt wel of alle vaste kletsmutsen zon beetje zwanger zijn ineens!
meiden... het valt me net in dat ik vandaag zo goed als NIKS gegeten heb... en heb zelfs geen honger-gevoel! Oink? Ben gewoon vergeten eten hahah dat gaat goed, geef me maar meer van die dagen!
hee meid, ik weet niet hoe het precies zit met bloeden enzo, heb (gelukkig) geen ervaring ermee. Wat is wel eens gelezen heb is dat een test tot 6 weken na de mk nog posi kan zijn... dus dat klopt dan bij jou nog. Als je je erg zorgen maakt zou ik ff de HA bellen bij telefonisch spreekuur of de vk, die weten het vast wel. Sterkte ermee!