NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ja, maar als jullie nog niet testen, dan lukt het niet! En wat zijn de kwaaltjes vandaag?

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    ben er zo meteen! nu ff telefoon..

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ja! Hou me nog langer in spanning!

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    haha annie.... ik had me voorgenomen om zo weinig mogelijk over m'n kwaaltjes te denken en te schrijven... dus... sorry! :)

hoe gaat het met jou?

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ah flauw hoor! Haha!
    Na een dagje werken voel ik het wel weer. Verder voel ik me goed hoor met de bekende kwaaltjes zoals afgelopen dagen.

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    jaaah vind het ook wel gezellig om te kletsen over kwaaltjes, ditjes en datjes... maar dat komt dan zo raar over als je dan toch plots ongi wordt... vind ik.
    Voor mezelf dan. Niet dat ik andere meiden zo bekijk... maar zou het zelf liever niet meemaken.
    Snappie?

liefs

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Jawel, dat is ook wel zo. Ik moet zeggen dat ik het ook weleens gehad heb hoor. Ik voelde van alles en werd toch netjes ongi. Maar deze keer voelde ik me toch weer anders. Je voelt het toch op een of andere manier aan als je zwanger bent.

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    zoo goedeavond allemaal!

net even 5 overhemden weggestreken de keuken incl. vaatwasser en gasfornuis gedaan, kleine vent zn flesje gegeven en in bed gestopt, woonkamer opgeruimd, was opgevouwen... pff, nu mag ik wel even met de beentjes op de bank!

hoe is het leven hier?

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Het is allemaal zo onzeker he... kan wel zeggen dat ik me vandaag helemaal anders VOEL dan de voorbije week... heb nog steeds een positief gevoel, maar ben vandaag veel minder onpasselijk geweest dan de voorbije dagen.
    Daarom, beetje voorzichtig.

10. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    tis wel spannend hoor lady! hoe kom je eigenlijk erbij dat je cyclus deze keer 30 dagen is? heb je getempt of je ei gevoeld? of heb je gewoon een gemiddelde genomen? was even benieuwd... ;)

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    hi Surf!

Wel... ik heb ten eerste een gemiddelde ongeveer genomen en ten tweede... vind het zo niet realistisch om een cyclus van 51 dagen aan te houden?
    Had de voorbije maanden erg veel stress (zware stages en gezondheidstoestand moeder) dus ik vermoed dat die lange cyclussen daar miss ook wat mee te maken hadden?

en ten derde... ik ben er bij van overtuigd dat ik m'n ei had rond 11 maart... had duidelijk vruchtbare afscheiding en voelde opeens wat korte felle steekjes ,links rechts in m'n onderbuik?
    Daarna is de vruchtbare afscheiding gestopt... dus...

jaaah meid, blijft een twijfelplaatje voor me!

edit: maar ik weet dus ook dat mijn cyclus raar doet en ga daarom ook nog heel lang wachten met testen ;)

12. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm tja, maar het klinkt nu toch echt alsof het niet zo;n gekke lange cyclus moet worden toch? met je waarschijnlijke ei op de 11e zal het hopelijk niet oplopen tot 51 dagen!
    en stress is een goede verklaringsfactor voor de voorgaande cycli toch?
    ik zal voor je duimen dat het nu gewoon raak is! je bent weer een beetje ontstresst en dan is er weer ruimte genoeg voor een beebje in je buik!
    gaat het ook weer beter met je moeder?

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Ja voel me behoorlijk rustig :) en we weten sinds kort dat mijn moeder aan de betere hand is (na chemo) dus we blijven hopen dat ze gewoon volledig geneest!

Verder, ah, ik kan het niet anders beschrijven dan dat ik me er erg "rustig" bij voel... als het niet zo is, dan niet he!

Hoe gaat het met je ventje? Is hij van z'n kinderziekte af? :)

edit; of ben ik mis en was het flex haar mannetje die ziek was?

14. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijn dat het aan de beterende hand is met je moeder! hopelijk kan ze gewoon grotendeels genezen en het liefst natuurlijk helemaal!
    tis ook goed dat je rustig bent, je hoort ook wel eens dat juist als je zwanger bent dat mensen helemaal geen testdrang hebben (incl. mijzelf!), dus mssn betekent die rust wel iets heel moois!

Met de kleine vent gaat het goed! hij heeft nu nog wat kleine ingedroogde plekjes, maar de meesten zijn weg. Hij is alleen nu weer erg verkouden, met hoesten enzo (jaja, tis altijd wat met die kleintjes haha), maar verder voelt ie zich gelukkig prima!

15. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee het was trouwens mijn mannetje! t zou kunnen dat de kleine van fl3x het binnenkort ook heeft aangezien ze lekker samen gespeeld hebben :) (fl3x heeft een dochtertje trouwens hihi)

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    ahh das fijn... maar he! wat is het erg om zo'n klein mannetje te horen hoesten!
    Het kindje van m'n schoonzusje is net even oud en sinds die naar de creche gaat heeft ie de ene verkoudheid na de andere!
    Ging onlangs babysitten en vond het zooo erg om horen.
    Die hoest door de babyfoon... vieze microben!
    Gaat je kindje ook naar een opvang ofzo? Of blijft ie lekker thuis?

17. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    hij gaat inderdaad 2 dagen naar de opvang, daar heeft ie ook de waterpokken opgelopen en hij is ook echt continu verkouden! lijkt het net even beter te gaan in de dagen dat ie niet gaat (za t/m di), komt ie woensdagavond weer verkouden thuis! hij gaat ook nog een middagje naar mn moeder, daar heeft ie lekker het rijk alleen, alle aandacht gaat naar hem dan! heeeeerlijk voor m!

dat hoesten klinkt inderdaad zielig hoor. heb nu ook zo'n pufje van de HA, maar helpt jammer genoeg meestal niet. heb zn bedje beetje schuin omhoog gedaan en neusspray gespoten, hopelijk slaapt ie dan een beetje vannacht...

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    ah wat zielig... ik weet echt niet hoe ikzelf daarmee om zou gaan moest m'n kleintje zo ziek zijn... doet me nu al pijn van andermans kindje.
    Ik denk dat ik'm in een vliegende vlucht van die opvang zou weghalen maar dat is natuurlijk niet erg moedig van me :)

19. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    hihi, weetje, je hebt het bij elke vorm van opvang waar kindjes bij elkaar komen... en thuis houden is ook niet echt een optie, moet toch werken... hij heeft het trouwens ook heel erg naar zijn zin daar, lekker spelen en doen enzo. ik hou maar in mn hoofd dat hoe vaker hij in de eerste twee jaar verkouden is geweest hoe beter zijn weerstand voor de rest van zijn leven is! tenminste dat zeggen ze...

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    ja natuurlijk is dat zo, ze amuseren zich rot daar!
    Ik word vast een hels overbezorgde smetvreesachtige moeder hahah...
    Zie het ook bij "schoonkindje" , kereltje heeft het super naar z'n zin in opvang, met andere kindjes.
    Nou surf, laat ik dan toch maar hopen dat Thijmen snel beter is en blijft!

Share This Page