NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    komt goed hoor!

maarre, ben echt moe nu, Thijmen was al om half 7 wakker vanochtend, dus ga lekker mn bedje in....

WELTERUSTEN ALLEMAAL!
    en morgen.......

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE!

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    terusten surf!

he?! waar zit iedereen?

3. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Vandaag is er dus geen roze bij gekomen? Even kijken nog op de lijst.
    Stuk rustiger hier trouwens dan zo'n 2 weken terug.

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoi! Hier weer eens een update uit Duitsland. Nog een paar dagen en dan hier ook NOD. Kwaaltjes? Ach, ik ben moe, ik weet niet hoe ik dat moet peilen, maar het kan ook mijn schoonmoeder zijn die deze week op bezoek is :p Nee hoor hartstikke gezellig. Manlief weg, schoonmoeder op bezoek. Zit ik gelukkig niet alleen thuis :) Maarja, ben wel moe terwijl ik toch genoeg uren slaap. Voor de rest wat vage misselijkheids klachten. Meer is het eigenlijk niet. We zien dus wel wat er gaat gebeuren de komende dagen!
    Slaap ze! Groeten Kris.

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    goeie aaf allemaal...

alles goed hiero?
    bij ons wel...
    net bij me schoonsussie geweest...me rug zit helemaal vast en zij is goed in masseren dus net een massage gehad...het is nu wel wat losser maar t doet nog steeds pijn...morgen zal t vast wel over zijn...moet wel want ga zwemmen haha..
    ach zo nog ff douche en dan is het vast wel minder..

voor alle nieuwe zw gefeliciteerd :D:D en geniet er van :D
    alle ongimeiden (balen volgende ronde beter, duim voor jullie)
    alle wachters en testers...(succes allemaal ook voor jullie duim ik)

btw is er nog iemand on? want er is niet veel meer gezegd haha...

kuskus

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He meid, ik ben er nog even.
    Hoe is het verder met de kwaaltjes? Hoopvol of niet?
    Balen van je rug, maar zwemmen is ook altijd erg goed.
    Helaas geen nieuwe zwangeren er vandaag bijgekomen.

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik heb af en toe een steekje links onder...
    en erg moe vandaag maar kan ook komen omdat ik al een tijd niet optijd kon slapen..
    me benen doen sinds een paar dagen pijn...
    en misselijkheid met vlagen...
    maar verder niet echt verschijnselen zover ik weet...
    ojha vaker naar de wc maar kan ook komen door t weer..
    maar aan me cyclus te zien heb ik me eitje niet echt gevonden maar kan komen omdat ik niet elke dag t zelfde tijdstip temp...
    en kan m nu niet meer bijwerken omdat hij me ww niet herkent..

morgen ga ik zwemmen met me nichtje van 6mnd dus is wel leuk :D
    maar hoe is het met jou?
    (qua symptonen) of hoe je t ook schrijft haha...

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oei, vorige zwangerschap had ik ook last van mijn benen. Van die zware benen, onderrug pijn en dat trok door naar billen.

Ik ben weer eens mega onzeker vandaag. De ene keer voel ik van alles en de andere keer weer niets.
    Helaas moet ik nog wachten tot de de pasen. Ik zit te denken om vast een afspraak te maken. Krijg 9 april mijn verwijsbrief pas.

Hoe was je temp vandaag?

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    bannercheck

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik heb geen pijn in me onderrug maar bij me linker schouderblad...
    maar hoop dat het allemaal goeie symtonen zijn...dan vind ik het allemaal niet erg...haha

je moet er niet te veel aan denken hoe moeilijk t ook is...maar daar raak je zo onzeker over...maar ik duim zeker voor je...

mijn temp was
    Zo: 36.4
    Ma: 36.7
    Di: 36.6

maar als je in de kolom kijkt bij FF dan zie je dat hij erg schommelt)

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik duim voor je dat de symptomen juist zijn meid! Ik moet me inderdaad niet te druk maken en nu ook lekker naar bed gaan. Morgen weer vroeg op. Gelukkig wel een halve dag, dus kan ik 's middags even bijtanken en hier gluren.

Weltrusten en ik spreek je morgen vast weer.

x

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik heb voor morgen een dagje vrij gevraagd...wel een smoes verzonnen omdat ze anders geheid nee zeggen..
    maar ben er wel aan toe ook al werk ik er niet lang..
    ik raak bij elke baas overspannen en de ha wil me niet doorsturen naar een GGZer...

maar truste meid...ik ga zo ff douche hopen dat de pijn weggaat...en morgen weer vroeg op...

en meid niet te druk maken, het is zo april en dan kun je een echo laten maken;)

kuskus

13. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @ mamaatje: meis, veel sterkte, erg jammer dat het (weer?) mis is gegaan. Ik heb het zelf één keer meegemaakt bij zes-en-halve week, net als het nieuws een beetje geland is en je bezig met met plannetjes / verheugen op de toekomst. Dus kan me een beetje inleven in je situatie. Heel veel sterkte meid! En praat erover wanneer je wilt!

Liefs,
    Klusser1980

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hier het beloofde vervolg: ben aan 't einde van de middag ongi geworden. Ik mag bij deze officieel op de lijst. Misschien kan het nog ge-edit worden in de laatste lijst?
    Pfft, nu weer drie weken wachten op ei. Bah. Mijn nieuwe NOD zet ik op 35 dagen, wordt dan 28 april. Maar goed, dat is voor het april-topic. Weet nog niet of ik daarheen ga. Denk ik nog even over na. Ik lees in ieder geval nog effe mee in dit maart-topic. Effe kijken hoe hier alles afloopt.

Maarreh, heb nu al een heeeeeel goed gevoel voor de volgende ronde. Beter dan afgelopen ronde. We gaan ook gewoon weer lekker veel en goed klussen. Afgelopen zaterdag en zondag was het al een beetje lente en mijn komende ei wordt toch een soort Paas-ei of lente-ei en van al die lentedingen krijgen we natuurlijk gewoon veel zin! :) :oops:
    't Gaat wat ver in dit stadium, maar calculator zegt bij deze NOD in april dat de uitgerekende datum 5 januari 2010 zal zijn. Pffft, dat vind ik toch wel jammer. We zijn zo rond september begonnen met 'voor het echie' gaan en toen hoopte ik stiekem toch wel een beetje op een beep in 2009... Inmiddels heb ik geleerd dat het zo makkelijk niet gaat. :(

*Nou ja, de 3e ronde was toen raak. En nu begin ik aan de 3e ronde na de miskraam. En 3e rondes brengen geluk! ;)
    *En op 5 januari 2010 zijn we precies anderhalf jaar getrouwd, nou als dat geen geluk brengt... ;)
    *Tja, het blijft toch ook zo dat een 'rond' geboortejaar altijd makkelijk is om uit te rekenen hoe oud iemand is, zeg ik zelf als iemand uit het ronde jaar 1980. Dus voordelen genoeg bij 2010... :(

De laatste wachters veel succes de laatste daagjes!

Klusser1980

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    heb weer steekjes, ik hoop dat het posi is anders hoeft t voor mij niet die steekjes en alle andere syptomen...
    ik weet nog niet wanneer ik ga testen want heb over deze ronde niet echt goeie gevoelens...ik denk dat t weer niet raak is...
    ik hoop dat t snel 2 april is...dan hebben we de volgende afspraak bij de gyn...
    ik vind het nu erg lang duren namelijk :(
    word soms zo moe van t wachten...maar jha dat hoort erbij..
    ik heb nu ook een lichte hoofdpijn...(zou t zou t?)
    ach ik verheug me er niet teveel op, want anders komt de teleurstelling erg hard aan..
    en ben ik niet zw dan hoop ik dat ik gewoon weer optijd ongi ben en niet weer 66 dagen overtijd ben..

sorry voor t geklaag maar t zat weer ff aan me te knagen..

zo maar ff lekker douche en dan naar bed...
    morgen van 9:00 - 9:30 zwemmen...heb er wel zin in maar wel erg vroeg haha...

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @klusser , balen die :evil:, buh! succes hoor...

@naliey... ff een dipje meid? hoop keihard dat je binnen enkele dagen posi nieuws krijgt!
    *duim*

liefs en terusten

17. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    dank je meid...

jha zit weer ff in een dipje...maar hier kan ik het gelukkig van me afschrijven en dat doet me goed..
    en zeker als iemand een reactie geeft ;)
    ik hoop ook dat ik snel een posi test heb...

truste meid en tot snel...

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    en natuurlijk succes met testen ;)

ga je vandaag testen?
    ik ga voor je duimen meid..

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    nee meid... ik probeer zolang mogelijk te wachten omdat ik geen pijl kan trekken op de lengte van m'n cyclus... ik wacht rustig af.

17 rondes is niet niks he, begrijp goed dat je af en toe een dipje hebt.. maareuh, er snel weer bovenop komen hoor! en lekker schrijven ja, dat doet goed

liefs

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    zolang ik t van me af kan schrijven/praten is t goed...t dipje is niet gelijk weg maar komt wel weer goed...
    morgen zal t leuk maar moeilijk worden...

Deel Deze Pagina