NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @mamaatje, wat ontzettend verdrietig meid... Zwanger raken lukt jullie dus wel, maar het blijven (nog) niet. Het is iig positief dat je HA nu wel meeleeft en met je meedenkt. Hopelijk levert je bezoek aan de gyn wat meer info op. Wie weet kent de gyn wel een superglue ofzo! Sterkte met het verwerken van weer een verlies van een kindje...

@bollemieke, hopen dat je misselijkheid idd wat met een zwangerschap te maken heeft. Wel vroeg in je cyclus, hopelijk blijft dat niet zo mocht je zwanger zijn! En aan je afscheiding kun je volgens mij niet echt zien of je zwanger bent, bij mij was het alle keren weer anders. Alleen rode afscheiding wil je niet zien ;)

@Lady, jaaaaaaaaaaaaaaaa een dag overtijddddddd! Een april testen, ik vind het een goeie grap en een nog leukere mop als je echt zwanger bent! Ik duimerdeduim me suf voor je.... En die rust, had ik ook toen ik zwanger bleek (ga je nog gekker maken haha!)

@naliey, na 17 rondes begin je het ook wel zat te raken, je verlangen naar een kindje wordt steeds groter en elke ronde die mislukt is de teleurstelling groter. Been there, hou vol meid, hopelijk mag je gauw een posi test in je handen houden. Nu lekker je moedergevoelens botvieren op je lieve nichtje!

@sunnyqueen, balen zeg die onzekerheid en afwachten is niet wat je wilt horen van de HA. Maar hij zal wel gelijk hebben.

@Janis, vermoeidheid kan een teken zijn hoor!

@Pam, wow hoooooooooog jouw temp! Maar het kan zijn dat je altijd hoge temp hebt, dit is toch je eerste tempronde? Maar de laatste keer dat ik 37.3 tempte, was ik zwanger hoor en hoe! Ik duim voor je, weet je al wanneer je een testje gaat wagen? Spannennnnnnd!

@suuskebab, klinkt goed, nog maar een paar daagjes!

Ik duim voor jullie allemaal!

x N.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik!En dus gewoon zwanger.

3. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0

Ok thx geeft were moed :D

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hier wordt voor alle wachtende dames nog geduimd voor roze hoor! Lastig al die symptomen interpreteren he....Ik ben thuis begonnen om alles op te schrijven van de afgelopen maanden; dan kan ik mezelf gewoon geen illusies maken dat ik "iets" nog nooit gevoeld heb...

5. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Hihi, ik liep net bijna in de armen van Jan Siemerink. Zijn dochtertje zit bij mijn dochtertje in de klas kwam ik vorige maand achter.

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Aaaah ik word gek vandaaaaag!

Begin m nu toch echt wel te knijpen omdat ik er gewoon helemaal zin in heb om zwanger te zijn..

wat is dat toch met die dagen voor je NOD he?!

ennuhhm, over mn temp.. ja is de eerste ronde dus zou wel kunnen dat t altijd hoog is.. maar mn temp in de rest van de cyclus hing echt op de 36.8 of 36.9 en dit is toch ruim 4 tiende hoger.. dus ik hoop erop!

Moet wel zeggen dat ik wel om half 10 pas temp. en vandaag toevallig ook om half 9 al s had gedaan en toen was ie een tiende lager.. misschien dat dat ook uitmaakt dus..

had net trouwens wat raars.. voelde ineens afscheiding, dus toch ff naar de wc geweest..

was t heel plakkerig! :(

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    EGO:

En ik lees trouwens net ergens.. dat als je temp een week hoog blijft dat je dan maar s moet testen..

dus ik ff tellen, en hoewel ik natuurlijk een paar dagen niet getempt heb is t alweer 8 dagen terug dat t 37.1 was en nu natuurlijk nog hoger..

zou t dan toch? :oops:

Morgen gaan we testjes halen als mn temp morgenochten nog hoog is en er geen duivels zijn..

8. 1984

1984 Niet meer actief

Ik heb gehoord 18 dagen na je eisprong als je temp dan nog hoog is dat dan de kans groot is dat je zwanger bent.

Succes!

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    18?! je zou toch zeggen 14.. of iig, op je NOD-dag..

10. 1984

1984 Niet meer actief

Ja ook maar als je dan geen test zou doen en je wacht nog even dan zou je er dus vanuit kunnen gaan dat je zwanger bent (mits je natuurlijk geen griep hebt ;) )

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

oooh ja op die manier..

ach.. zolang kan ik niet wachten met testen hoor! :oops:

*ik wil vandaag wel maar vriendlief niet :rolleyes: *

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    OOOOOOOOW PAM.. wat spannend zeg... klinkt goed allemaal

@Bollemieke.. die gelige afscheiding had ik ook.. nu niet meer.. is nu echt wit.. maar heeft tot 6 wkebn geduurd....spannend

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoi!

Klein vraagje: heeft een van jullie ook last van boeren? Ik moet de laatste tijd ontzettend veel boertjes laten.... Ook gaat mijn eetlust met sprongen achteruit. Ik heb mezelf net "gedwongen" iets te eten, maar echt van harte gaat het niet....

Groetjes!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja erg he?!

Ennuhm.. weer ff vieze meidenpraat, :oops:

Net mn bmm gevoeld en die kon ik bijna niet vinden omdat ie echt zacht is! en bij mn vorige cyclus had ik dat vlak voor mn nod ook gedaan en toen was ie veel harder en lager van wat ik me kan herinneren..

krijg steeds meer hoop.. das eigenlijk niet goed he :rolleyes:

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ik heb nu weer af en toe zeurende ongie pijn... Ik vraag me echt sterk af of dit misschien toch mijn ongie van as. Zondag al aankondigd! Ik heb dit anders nooit, pas een paar uurtjes voor ik echt ongie word...

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hihi Pam... jij bent een zenuwbol :)

17. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ladyyyyy :D Jij niet he, zenuwbol bedoel ik... Kom je nog effe kleppen? :D Je bent overtijhijd tralalala!

Pammmm morgen pas testen? Kun je niet zonder vriend even pre-testen? Of pret-testen hihi! Spannend meid, ik vind 37,3 hoooooooooggg!

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    nee valt mee, voel me er beter bij op me niet op te winden en te hoopvol te zijn :)
    Ben volgens banner wel overtijd maar misschien in't echt nog niet he... dus ook daarom... keep my cool!

Pam jaaa die moet testen... haar temp is veelbelovend he!?

Nienke... hoe zit het met jou? de dagen korten he meid... *duim*

19. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Jaaaaaaa daar ben je! Je bent goed bezig, ik ben zo trots op je. Keep it cool and you get the best, be positive until you pee positive. Die spanning is ook op zich wel lekker van het overtijd gaan he?

Ja mijn NOD is morgen, maar had gisteren 1x wat rozig slijm, dus ik zal wel gewoon ongi worden binnenkort.

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hihi Nienke... jij bent net een grote zus voor me... :D wees welkom, ik wil wel een zus !
    Ja... die spanning is wel gezellig eigenlijk, maar het voelt niet echt als "spanning", begrijp je?

Hmm roze veeg ja.. kondigen die dan normaal je ongi aan? Nou als ze komen iig goed om weten dat je lichaam weer op z'n plooi is na vorige cyclus he lieverd...

x

Deel Deze Pagina