NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77& JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke & Dingetje 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 & Dicky 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Dees85 & Kris34 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & TESTMARATHON 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis * Bollemieke * Dingetje * Suuskebab 192 Dames voor de Roze Villa 38 Zwanger , 94 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 11 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 4 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ Klusser1980 veel succes in april. Ik heb mezelf op rood gezet. De zijn vandaag doorgezet. Ik had gister nog zulke goede hoop. Heb ook FF maar aangepast en nu is het maar weer wachten op een nieuw eitje. Gelukkig vallen de vruchtbare dagen nu rond het paasweekend dus maar weer nieuwe hoop bij elkaar sprokkelen voor de volgende ronde. Alle testers en wachters heel veel succes en ik duim voor jullie.
@moosje... meid.. dat is echt onverwacht he! Wat jammer voor je... buh... April moet dan wel een knaller voor je worden, moet gewoon. veel succes hoor, keep your head up! liefs
@Lady, ahhh wat lief! Ik heb een jongere zus, maar die wil niet aan de kids, of misschien als ze 36 is ofzo... Maar ik zie het niet gebeuren! Dus ik wil wel je kluszus zijn hihi! En goed dat je je zo rustig voelt. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik was toen zo klaar met zwanger worden, deed ook alles wat eigenlijk niet mocht als je wel zwanger was (drinken, rood vlees enzo) beetje recalcitrant was ik. En aan het eind van de maand had ik alle klachtjes genegeerd en gezegd, nee ik ben niet zwanger want dat had ik met mezelf afgesproken. Netjes gewacht tot mijn allerlangste cyclus en die dag wist ik ineens zeker dat ik zwanger was en heb die ochtend posi getest. Dus ik hoop op eenzelfde senario voor mijn kluszussie! En bij mij kan een roze veeg ongi betekenen, geen idee, voel nog niets verder, wat krampjes af en toe. Xie wel. Zou allang mooi zijn als mijn cyclus normaal is na de MK.
@moosje, neeeeeeeeee balen meid! Maar een paaseitje is wel heel speciaal... Snel eieren zoeken en laat de paashaas er niet mee vandoor gaan!
tnx meiden. Ik duim echt enorm voor jullie. Ik ga voor de volgende cyclus maar wel uit van 34 en dan temp ik wel en dan maar zien wanneer mn ei is. Ik ben nog even down maar ik laat die paashaas er echt niet met mijn eieren vandoor gaan.
Moosje, mag toch ook weer een ronde niet gelukt, effe balen en dan duivels wegjagen en op eitjesjacht! Succes in april meis!
He wat vreemd dat je reallife zusje er niet naar verlangt maarja... kan natuurlijk evengoed, misschien zijn WIJ wel de gekkerds Zo zie je maar dat het niet erg veel kwaad kan om ff een glaasje te drinken enzo als je zwanger bent... rood vlees enzo eet ik sowieso niet... ben al heel lang vegetarier. Moet wel zeggen dat ik echt geen zin heb in alcohol (ik kan er nochtans wel goed tegen ) en chocolade vind ik plots ook vies. Die chocolade hou ik wel in het oog... als ik opeens zin krijg in chocolade komen de eraan, dat is steeds zo Het zou idd al een hele geruststelling zijn voor je als je cyclus mooi normaal doet, maar heb ook al gehoord dat een vrouw na een mk wel erg vruchtbaar is. Of is dat onzin? Nuja, iig hoop ik het beste he, kluszus Heb trouwens eens je album bekeken.. ontzettend mooie foto's!
eyey meiden... gister aaf toen ik uit de douche kwam kreeg ik ineens hele erge steken in me buik... niet die kleine steekjes maar enorme en aan 1 stuk door... weet iemand wat dat kan zijn? kuskus
Ik weet niet goed of je dit bedoelt... maar dat heb ik ook al enkele keren gehad (in m'n leven , niet in deze cyclus alleen), héél erge buikpijn, zodanig veel pijn dat je er kippenvel van krijgt, ff niks meer kunnen doen... en dan is het plots over. Ik had het nogal vaak toen ik 16 à 17 en pas seksueel actief, na het vrijen... maar denk toch dat het darmpjes zijn ofzo...? Heb je het nooit eerder gehad?
Dank je, ik ben ook erg trots op mijn foto's! Tja, mijn zusje is iemand van: leuk die kids maar ben blij als ik ze aan de moeder mee kan geven. En waar is de uitknop als ze herrie maken en poep... ow neeeeeee! Als een kind valt, kijkt ze eerst om zich heen waar de ouders zijn ipv het zelf op te pakken. Ach, ze geniet van mijn kids en het tanteschap en daar geniet ik al van. Ze is bij beide bevallingen geweest en dat vond ze fantastisch en doodeng haha! Maar ze is de liefste zus van de wereld. Jammer dat ik haar kindjes waarschijnlijk nooit zal zien, want ik geloof niet dat het er bij haar ooit van komt. En in het bejaardentehuis mag ze de mijne ook lenen hebben we al afgesproken, anders is ze zo alleen hahaha! Hmmm geen zin in chocola, weer een symptoom haha! Hopelijk krijg je helemaaaaaal geen zin in die chocopaashazen en eitjes die nu overal liggen..... Woohoo, en nog geen ongi tekenen? Tralalala!
Hmmm je darmen of je baarmoeder die kunstjes uithaalt... Hopelijk een innesteling ofzo! Toen ik zwanger was had ik ook steekjes, maar geen grote, en ook een stil gevoel van binnen dat mijn ongi er niet aankwam. Kan het niet uitleggen.
@nienke.. nee nog geen ongitekenen... maarja, zoals ik al zei... kan evengoed zijn dat ik nu nog helemaal niet overtijd ben... weet het niet he Haha je zus in het bejaardentehuis met jouw kinderen.. zie het al voor me Hoe oud is ze eigenlijk? misschien komt de zware babycrush nog?
ze was t wel zo zat haha ze viel in t zwembad bijna in slaap...maar ach heb even gezwommen met haar en nu slaapt ze als een roos... hoe gaat t met jou? mijn dipje is gelukkig weg...maar straks zal t mss moeilijk zijn als ze Lotte weer ophalen...en dan kan t dipje weer terug zijn...maar kan t hier dan weer van me afschrijven en heb vanaaf puppycursus dus komt wel goed... nog 2x puppycursus als t goed is... volgende week volgens mij examen... o heb trouwens leuke foto's gemaakt van Lotte...zal ze zo ff op me hyves zetten kun je ze zien ... zijn er niet veel 3 geloof ik maar goed maakt niet uit ik geef wel aan als ze erop staan kuskus
ow was een dubbele haha...net deed me pc ook raar...kreeg ineens 10 tallen zwpagina's te zien...kreeg t ook amper weg...mss een virus...gelijk de scanner aangezet...
nee heb het zo nooit eerder gehad... ik kwam uit de douche en moest echt ineens krom staan van de pijn... ben naar binnen gelopen, op de bank gaan zitten en na een kwartier (kan ook korter zijn maar leek lang) was t eindelijk over, en kwam het gelukkig niet meer terug... het was kramp met steken ofzo...kan de pijn niet plaatsen...
@theLady neeeeeee je bent nog helemaaaaaaaaal niet overtijd, pas je banner anders even aan hihi... We gaan voor de 35 dagen max hoor, want je had je ei toch gevoeld? Mijn zus is 30 en wordt bijna 31. Ze heeft het wel lastig nu bijna al haar vriendinnen ouders zijn geworden en zij dus als enige nog het nachtleven in wil. Ze zoekt nu jongere teamgenoten van de sport op om mee uit te gaan. Ze heeft al wel 9 jaar een relatie, maar hij ziet kids ook niet als een noodzaak, zo niet dan niet, zo wel, nou dan misschien wel. Laatst vertelde ze dat ze de beslissing uitstelt tot ze 36 is. Dus ik denk niet dat ze ooit zwanger raakt, maar misschien zit ik ernaast. Ik laat haar lekker met mij meegenieten. @naliey, wat schattig! En leuk dat je met haar mag gaan zwemmen. Kun je vast een beetje oefenen! En puppycursus is ook leuke afleiding. Ben je al eens naar een HA geweest? Je mag in principe naar de HA als je binnen een jaar nog niet zwanger bent en dan sturen ze je soms door naar het ziekenhuis. Maar dat moet je natuurlijk willen zoiets. Of ben je daar al eens geweest? Ik ken je verhaal nl niet!
@naliey... hihi heb je die kleine lotte ff afgemat... zullen d'r ouders tevreden mee zijn *rust, eindelijk * tof dat je't naar je zin hebt! @nienke, goed idee, ik pas m'n banner even aan, zodat niet iedereen me aanzet tot testen etc