NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    jha loop sinds kort bij de gyn...
    2 april de 3e afspraak...

vandaag bij t zwembad vroeg iemand hoe oud ze is enz...
    ik had zoiets zou ik nou zeggen dat t mijn Lotte is :p:p
    toch maar niet gedaan haha...toen zei die man van, ben je vast aan het oefenen? ik zo jha maar jha dat was niet zo leuk natuurlijk...maar dat kon hij niet weten :( ach het gaat erom dat we een leuke dag hebben gehad...

2. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Haha goed zo, nu ben je mij voorbij LOL

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    haha Nienke... hoe poëtisch :)

Je zusje en vriend staan er dus een beetje onverschillig tegenover... dat is natuurlijk hun goed recht :) en aangezien je zegt dat ze zo graag uitgaan... jaaah is het best te begrijpen dat een beebje niet echt in hun leven past.

Wij gaan bijna niet meer uit... ook eigenlijk omdat alle vrienden rondom ons eigenlijk aan kindjes begonnen zijn... doet wel ff raar, dat besef van... "he... wie moeten we nu meevragen?!"
    Maar hebben het wel erg gezellig hoor.. doen cinema, cafétje, thuisbezoekjes etc :)

Heb m'n banner op 37 dagen gezet... zou ie dan niet op 1 april uitkomen? denk het wel ongeveer :)

4. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    jha haha...ze belde net van moeten we haar zo op halen of kom je haar brengen?
    ik zo kom der wel brengen...
    maar laat r nu nog ff slapen en als ze wakker wordt nog de fles en dan kom ik haar brengen...
    is goed zei ze dus das mooi haha...
    ahh Sabi lag net naast Lotte te slapen op de bank (L)

5. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Oeh spannend meid. En al wat onderzoekjes in het vooruitzicht?
    Over het zkh heb ik nog een leuk verhaaltje. Ik liep voor mijn eerste ook bij de gyn en toen werd ik door haar gebeld met allerlei uitslagen van bloedtest en zwemmertjes. Ze vertelde dat alles er goed uitzag en dat ik volgens de testen netjes een ei had gelegd en mannetje genoeg munitie had om 'm te bevruchten (lieve gyn was dat). Toen zei ik dat ik dat al wist. De gyn helemaal in de war, ik heb je toch nog niet gebeld over de uitslag, dat zou ik toch vandaag doen? ... of... ben je soms... zwanger? Neeeee, ben je..? Ja dus, ik had net de dag ervoor getest. Dat was echt heel erg leuk! Dus hoop dat jij dat binnenkort ook mag meemaken!

6. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    heb even meer leuke foto's gemaakt :D:D
    ik ga ze nu op hyves zetten

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    oei ik bedenk net iets... volgende week ben ik een week weg op "schoolreis" met het voortgezet onderwijs (ook stage dus) en dan valt die testdag daar middenin... dat gaat dus niet he!
    Dan moet ik maar wachten tot het weekend als de smerige :evil: er nog niet zijn... ahja, nog wat dagen bij! kan geen kwaad :)

Hoop dan ook wel heel erg dat ik niet ongi word op die schoolreis... bah.

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    oooh naliey ,leuk! hoe geraken we op jouw hyves-ding? (ik ken dat niet)

9. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    dat is zeker een leuk verhaal :D:D ik hoop t ook dat dat bij mij mag zijn...
    ik heb al een inwendige onderzoek gehad...
    me ventje had 2x zijn zwemmertjes in moeten leveren (1ste x hadden ze te laat nagekeken dus was niet goed gegaan) en bij de 2e x moeten we de uitslag nog krijgen...die krijgen we dan bij t volgend afspraak...en ik heb nu 4x bloed laten prikken (en dat met 2 afspraken haha) weet alleen de uitslag nog niet...

verder weet ik nog niet wat ze allemaal wil doen met onderzoeken...

10. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Nee, testen tijdens schoolreis is niet leuk en dan kun je het hier ook niet delen. Maar dan sta ik wel op een testje ervoor hoor... Hoe moeten we anders volgen hoe het met je gaat?

Ik heb een zere buik, ga effe broekloeren haha!

11. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    www.naliey.hyves.nl alleen staan er nog niet op :oops: en je moet zelf hyves hebben helaas om ze te kunnen zien :oops:
    dus ik weet niet of je dat ook hebt?

12. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Of zet ze in je fotoalbum hier naliey? Ik denk dat niet iedereen op je hyves komt?

13. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    kan ook maar dan moet ik ze eerst allemaal kleiner maken...
    zijn 10 foto's haha zal anders de leukste uit kiezen...

maar dan krijgen we dit haha ik kan niet kiezen want vind ze allemaal leuk :oops: :oops:

14. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    voor de mensen die hyves hebben, ze staan erop :D
    www.naliey.hyves.nl

en voor de mensen die geen hyves hebben, nog ff geduld haha moet ze ff verkleinen...

15. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    heb trouwens even gekeken of je ze ook kunt zien zonder zelf hyves te hebben...dat kan indd ;)
    kan ik iig op me gemakkie de foto's verkleinen....
    Lotte kan elk moment wakker worden dus heb er nu geen tijd voor...als ze wakker is moet ze de fles en dan naar huis toe...

maar laat maar weten als je ze hebt gezien en wat je ervan vind :p

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    hhm m'n internet viel ff weg...

@naliey, ik heb dus geen hyves, is hier in belgie totaal niet bekend... wij doen facebook :)

@ nienke... ervoor testen? neee :) ik durf niet!
    Oh ja.. valt me zonet in dat ik hier vanaf maandag een hele week niet zal zijn :confused: dat wordt afkicken :cry:

vrijdagavond ben ik er normaal terug...

17. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Ach gossie naliey.. hoe Sabi bij Lotte kruipt, dat is te schattig gewoon! Dan begrijp ik wel dat je steeds ongeduldiger wordt... Wat een schatjes zo samen, lekker van genieten hoor!

@lady... kluszus, wat moet ik nou een week zonder jou? En wat nou als ik moet testen? Of ongi wordt? Neeeeeeeeee! En hoe weten we dan hoe het met jou gaat...?

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    @naliey.... oohh!oh!oh! wat een leuke foto's :D hoe gezellig liggen ze daar... wat lief dat je hondje er zo bij gaat liggen... lijkt echt wel alsof ze Lotte wil warm houden ofzo.. hihi
    echt lief!

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    idd! ik wil namelijk ook wel weten hoe het met jullie verdergaat... verdorie toch... ik HOOP dat ze daar ergens een pc met internet hebben (we logeren in een soort van oud kasteel met al die leerlingen) maar vrees er een beetje voor :(

20. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Breek even in:
    He The Lady, nog maar 7dagen zie ik....spannend.
    Ik ben dus door gegaan naar begin april volgens mijn kalender. Maar heb mijn ei nog noet gevoeld.
    Dus geen idee.
    Hou je in de gaten ben wel benieuwd.

Share This Page