jha leuk he daarom zit ik ook vaak in een dipje... gewoon vanwege die 2... Sabi zal niemand iets doen maar Lotte is z'n alles... daar blijft iedereen vanaf... als Lotte weer naar huis gaat gaat Sabi blaffen haha...
ahhh susan! *knuf* Ja, heb m'n banner op 37 dagen gezet, voor de zekerheid Nog geen ei gespot? het komt vast wel! liefs
@lady, het werkt Maareh... heb je geen mobiel internet of iets? En mocht het nodig zijn, dan wacht ik met testen tot je terug bent haha! @susan, hopelijk gauw een ei te vinden, want in april verstopt ene paashaas ze telkens... @Sammie, balen van de ongi meid. Succes volgende maand!
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77& JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke & Dingetje 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & smile17 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 & Angelea & 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 & Dicky 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Dees85 & Kris34 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & TESTMARATHON 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis * Bollemieke * Dingetje * Suuskebab 192 Dames voor de Roze Villa 38 Zwanger , 96 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1Twijfeltest , 14 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 4 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
meiden ik ben ervan door... Lotte is wakker dus ff fles geven en dan haar naar huis brengen... mss tot vanaaf en anders tot morgen... xx
zal ik doen ze heeft der fles op dus ga der spulletjes pakken enz en dan ben ik weg... mss tot vanaaf... doeidoei...fijne aaf alvast... xxx
@nienke... jah ik kan zogezegd met m'n gsm op internet maar dat is GEWELDIG duur en werkt niet goed ook... Meid.. als jij tegen dan nog niet ongi bent dan testen we samen op vrijdag! of zaterdagochtend? @sammie, jammer meis, veel succes in de volgende ronde! @annie wat is er?
Nou dames hier is de zenuwbol weer! (wat een leuk wooord! hihi) En als ik dat ben, zijn jullie kletsebesse! jeeeeeuuutje! Ondertussen nog geen duivels, voel me goed en begin m echt te knijpen .. maar wel buikpijn dus t zou goed kunnen dat ze er toch gewoon stiekem aankomen.. Ik hoop echt ZO dat mn temp. morgen hoog blijft.. anders is gelijk mn hele dag verpest Ook wel heel lief, mn vriend weet nu van dat tempen enzo.. en vanmorgen hoorde ie de thermometer denk k.. vroeg ie gelijk "en?" stiekem is die dus ook wel benieuwd hij laat t verder namelijk amper merken..
Heb ik ook en als ik dan al iets eet ligt het er na uurke were uit . Net wat bruinverlies echt nie veel kweet nie hoe het komt mijn nod is pas zondag misschien heb ik teveel gewerkt vandaag heb mijn tuin ontmost en dat eigenlijk mannenwerk vanaf nu doe ik het kalmaan morgenvroeg kappersbeurt we gaan der zomercoupke van maken Aan de klussers veel klusgenot ga maar vroeg naar bed is toch geen terraskesweer.De bankzitters hopelijk houden jullie het nog uit want kweet hoe meer nod naderd hoe meer stressen . Aan de testers hopelijk hebben jullie positieve test in handen en mogen wij volgen .
hihihi achja.. ergens denk ik dat ik gewoon ongi wordt hoor morgen.. heb toch wat buikpijn, afscheiding ook ineens vanmiddag.. maarja aan de andere kant staat de mooie hoge temp.. al kan die nog hard kelderen Weet t dus echt ff niet meer.. weet wel dat die laatste dagen voor mn NOD ik t druk moet hebben anders is t geen doen voor me!
ja, ik ken die twijfels hoor... ene moment denk je "ja, t'is raak" , ander moment denk je "neeeh... toch niet" Bij mij helpt het wel alles wat te relativeren... moet eerlijk zeggen dat ik me echt niet opwind nu... heb daarnet m'n banner ook verzet op 37 dagen... ik wacht liever rustig af. En Nienke helpt me daarbij! Afscheiding heb ik ook hoor... maar niks roze of bruin of wat dan ook! Het vrouwenlichaam is een groot misterie
ja is ook zo.. en t is toch gewoon afwachten, maar weetniet.. de hele maand al denk k, ach zal wel niet gaan we lekker naar april! voor je t weet moeten we weer klussen! Maar sinds de afgelopen dagen.. ineens is die kriebel en die hoop er extreem! en t zou een geweldig kado voor mn vriend zijn.. ik hou t erop dat ik ongi word.. als morgen mn temp nog mooi is ga ik testen want anders word ik helemaal niet meer rustig en dan zien we t wel.. aan mn buik en afscheiding te merken zou ik denken dat mn temp morgen een stuk gedaald is en dat ik fijn vlak voor zn verjaardag ongi wordt! hahaha
ok pam... dusss dat wordt morgen een eventuele test!? Als je temp maar een ietsie pietsie zakt kan het ook geen kwaad he? Zolang die maar geen grote duik neemt toch? Of heb ik het mis? Laat het ons maar snel weten morgen we zijn nieuwsgierig!