NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat is het rustig hier!
    Ik denk ik ga in de reclame ff snel bijlezen...of zit iedereen net als ik ook X-factor te kijken?
    Of Uri Geller? Of Gossip Girl? Of t vrije Schaep? Er is ook zoveel leuks op tv vanavond :D

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Owww ik weet het al...jullie zijn hard aan de weg aan het timmeren! (oftewel:klustime!) Gnahaha goed idee!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    vriendje is niet thuis, dus ff kans om valentijnskaart te maken. :D Ben klaar nu
    Komt dadelijk wel een film op tv die ik wil kijken

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    O ja jij maakt zelf een kaart he, creatief hoor :)
    Ik heb er 'standaard' eentje gekocht, een hele grote dus ik moet ook een hele grote tekst nog bedenken! Of juist niet haha en dan heeeel klein neerzetten: love you!

Ga je Lonely hearts kijken? Mijn vriend zit naar me te fluiten en wil graag klussen haha dus weet niet hoelang het duurt voordat ie me mee naar boven sleurt ;)

Film ze en iedereen een fijne dag morgen met Valentijn!

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo iedereen!

Ik heb vandaag een redelijk positieve ovutest, dus verwacht mijn ei overmorgen of de dag erna! Ik heb afgesproken met mijn mannetje dat we deze maand echt alleen om de dag klussen, want vorige maanden hebben we 4 of 5 dagen achter elkaar geklust en dat heeft niet meer effect gehad... Dus morgen weer klussen dan kunnen de zwemmertjes de komende nacht lekker aansterken ;) ;) ;)

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ik heb voor mijn vriendje geen kaart maar zijn verjaardagscadeau en nu zat ik hem hints te geven en hem lekker nieuwsgierig te maken, zegt ie ineens: 'ik denk dat ik weet wat je voor me hebt' Dus ik vraag, wat dan? Geeft ie gewoon het goeie antwoord! :confused: Nu is het niet meer leuk als hij het open maakt :cry: haha! Naja, balen maar helaas!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hahaha Heitje, ik zou willen dat ik het was met die virtuele schop...helaas...

Lekker gekletst vandaag weer hier ja. Ik heb dus op mijn lieve nichtje van 1,5 gepast. Tis toch zo'n lieverd! Jammer alleen dat alle treinen weer eens ontzettend van slag waren. Gewoon een uur later thuis dan de bedoeling was :confused:

Valentijn he.....mijn liefie krijgt het verkadechocoladehart....en vast ook wel een lekkere klussessie natuurlijk. Tja tis als het goed is ook mijn ei dit weekend...

Tja....32 ik he....gelukkig hier meer van rond die leeftijd. Dat gevoel van haast ken ik dan weer wel maar het lukt me redelijk goed om dat weg te zetten want ja het helpt niet echt of zo...

*heb ook een schop naar boven nodig maar ben te moe om hem mezelf te geven*

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb Film1.2 opstaan. Daar is nu Daisy en Dunja op. Ik ga dus nu lekker bankhangen.

Fijne valentijnsdag morgen, en Suuskebab fijne verjaardag van je vriend toegewenst!

Moet nog een uur wachten tot vriendje thuis komt van werk.

Oops bedenk me net dat ik vergeten ben wasdroger aan te zetten :oops:

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Schopperdeschopschop hophophop want boven is het toptop en als je nu niet gaat krijg je op je kopkop dus tjoptjop!

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hahah, heitje is in d'r element! :D

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ohh leuk dat je Film1 hebt! Kijk het af en toe bij mijn ouders.
    Nog gefeliciti met je vriend Suus, stom dat ie het geraden heeft! (je moet hem ook niet láten raden he)

O ja ik moet ook nog mn was ophangen, shit het is een vracht vol!

Ps: vriendje is in zijn eentje naar boven gelopen...ik wil liever zn zwemmertjes bewaren voor morgen, lekker romantisch met valentijn....eerst naar de film en dan hebben we alle tijd! Goh wat zou dat geweldig wezen als het met valentijn wordt verwekt!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    dat gaan we natuurlijk allemaal proberen! Een valentijnsbevruchting :D

Ennuh, nee, ik laat 'm nooit meer raden...
    Ik ga ook lekker bankhangen en heitje, jij gaat de was doen of toch achter je vriend aan!

Tot later! :D

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Die ligt al op 1 oor hoor! Vond het ook niet erg, morgen weer een dag...maar hij is achter het 'om de dag klussen' principe gekomen en wil dat de hele maand door doen nu hahaha. T kan ook te gek natuurlijk [-X

Dus het wordt idd de lading was ophangen..maar daarna kom ik nog ff beneden ff hier spieken (als het mag? ;) )

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    He heitje, dank! Hahhahahaha

En Koeky leuk dat je er weer bij bent! Nouja jammer voor jou eigelijk maar ik vind het dan wel weer gezellig!

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja baalde ook wel had er best een goed gevoel over vooral omdat ik zo duidelijk die eisprong had gehad. Maarja :) vol goede moed gaan we er weer tegen aan :)

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi Koeky!
    Is je ongi al doorgezet dan? Of moet je je banner nog aanpassen ;) Veel succes deze maand in de roze villa!

Zo dat was de was weer. Was niet leuk maar ja wat nog was is nu geweest he, zo was het dan weer wel! :confused:

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hoi heitje,

hahaha hihihi je hebt de smaak te pakken zo te lezen :)

Nou ik had die banner dus aangepast maar snap ook niet wat ie nu doet. :( Wel fijn dat me volgende NOD weer op vrijdag de 13 valt :(

Edit: me ongi zet nooit zo snel door maar anders wordt de cyclus zo kort :( en opzich klopt ie zo bijna altijd hoewel me cyclus is vaak wat korter. :)

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dus je bent wel ongi maar het zet nog niet door? Of snap ik het nou niet meer :oops:
    Hebben we volgende maand alweer een vrijdag de 13e? Hoop dat het een geluksdag voor je wordt dan de volgende keer!

Ik ga mn bedje in duiken, de smaak die ik vast had is nu vertrokken denk ik...haha :)

Truste, slaap lekker en droom fijn over zwanger zijn!

19. jade77

jade77 Lid

13 feb 2009
    9
    0
    0
    Hallo, ben ook net ongi geworden en kom gezellig bij jullie aanschuiven. hallo koeky, ook een geweldig vrijdag de 13de geschenk. zo zie je maar.
    Ik denk dat ik deze maand maar de thermometer erbij haal.

20. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    He meiden et wordt hier aardig druk ook zo een vermoeide dag ook niet zo leuk ben vandaag weer depri lijkt net of als van de ene probleem de ander voor staat maar goed hoe gaat et hier nou zie dat er in de weekend veel geklust zal worden door velen van ons en morgen is et valentijn ben zo benieuwd het is ieder jaar een verassing voor me kan niet wachten

xxx Babylove1

Deel Deze Pagina