Ha! Moet even kijken hoe ik het maandag ga fixen met eventuele test, maar dat komt wel goed. Wij gaan morgen voor een lang weekend naar NL om familie en vrienden te bezoeken. Mijn vriendin is afgelopen week bevallen van een kleine meid en het is de hoogste tijd om op kraamvisite te gaan... dan is het toch best lastig om verder weg te wonen. Kind kan bijna lopen en dan kom ik pas op bezoek...
@Pam.. WAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH.. spannend.... enneuh.. je bent een grote meid.. je kunt ook zelf naar de winkel om een test te halen.. kun je vriendlief mooi verassen..hihihihi.. of is dit nu heeeel egoistisch mooi verpakt...whahahhaa.. Ik ga rete voor je duimen meid.. oooooowh.. ik stuiter van spanning hier...
Haha Pam, nee vandaag is jouw dag! En ik heb een afspraakje met mijn kluszus TheLady, pas testen als zij terug is van schoolreis vrij/za... En ik ben van plan me daaraan houden. Bovendien is dit een ronde na MK die sowieso langer kan duren toch? En je hebt gelijk qua NOD, die van mij is ook vandaag. Dus laat je niet gek maken. Maar een test zou nu al gedaan kunnen worden volgens je onderschrift haha! Gewoon doen, want je temp is hoopvol en heel ernstig stabiel... Dat is meestal een heel goed teken meid! Is je vent al wakker? Is de KV al open? Hihi, spannenddd een live test! Slim om een slag om de arm te houden voor jezelf door te denken dat hij nega gaat zijn. Ik hoop op een "gut toch wel" haha! @suus, janis, kris34, gaan jullie ook maandag live testen meiden?
Pam als je heb getest moet je me ff mailen op me emailadres Ben zo nieuwschierig maar moet echt naar school had er half negen al moete nwezen
Goed zo ik weet wel dat je het kan! Maar eh de testmarathon voor 30 maart zijn wel veel, cool!!! ow nee ROZE
Bruisje, voor jou spannend morgen! Intake en echo bij de VK! Hopelijk mag je genieten van een prachtig kloppend hartje!
Ja eigenlijk moeten we afspreken voor de 31e, dan kunnen we de maand echt definitief ROZE afsluiten!! Trouwens ik zie op de 25e en 26e ook nog behoorlijk wat mensen staan die niks hebben doorgegeven! Hoe zou het daar mee zijn?
Hi, Zwangere dames van maart gefeliciteerd allemaal! Helaas ben ik gister ongi geworden, kan iemand me roodmaken, sta op 23 maart. Dank!
ha! Moet even kijken ofdat ik een pc in de buurt heb om even een update te geven. Ga nu eerst een grote mok thee halen...heb het al dagen koud. Tot later!
@nienke.. thnx.. ja vind t heel spannend...ben best zenuwappig.. vanmiddag en vanvond werken dat scheelt een boel..wat afleiding..
Goedemorgen dames! Pam, tijd om de lijst weer wat rozer te maken! (het valt de laatste dagen een beetje tegen met het roze) En dan hopen op een hele roze testmarathon maandag...
Fijn die afleiding idd, kan me voorstellen dat je zenuwappig bent! Laat je morgen nog even weten hoe het was? En hoe je roze wolk dan hopelijk voelt? @love child, balen meid na 2 dgn overtijd toch weer die ... Succes met je paasei! @yvy, vind ik ook, maart kan rozer! We gingen zo goed van start!
Ehhh je kan ook te ver gaan he? Maar eigenlijk heb je gelijk, gaan we mooi niet doen. De afspraak staat er en daar gaan we niet van afwijken .
@Pam spannend hoor en veel succes Ik heb even mijn banner aangepast want mijn NOD is 25 en niet 24 had me vergist @Suuskebab misschien kun jij het in de lijst aanpassen? Ik ga zaterdag weer testen en ga mee werken aan die roze vloedgolf/steekvlam