Nee niet echt helaas! ach ik krijg m zo wel mee.. al vind ik t best wel jammer dat ie niet net zo zit te zenuwen als mij.. hij denkt er verder niet bij na (al vroeg ie wel weer heel lief naar mn temp.) waarom voelen mannen niet wat wij voelen he! En niet zo zenuwen allemaal.. jullie horen t echt gelijk!
Bah, wat gemeen zeg! Dat is niet alleen niet goed voor jouw gemoedsrust, maar ook niet voor de gemoedsrust van alle forummeiden! Zullen we met zo veel (met hoe veel zijn we hier eigenlijk?) tegen 1 gewoon besluiten dat jullie naar de winkel gaan. Tegen zo veel druk kan hij toch niet op? En hoe wil hij een rustig dagje hebben als jij zit te popelen om te testen?
Oja... ook nog ff ego... heb de voorbije week allerlei rare dingen gemerkt en gevoeld maar die zijn nu zo goed als weg... dus jah... zou me nu opeens wel erg verwonderen moest het toch raak zijn, we zien wel! liefs
hihi, nou mssn als die test straks in huis is dat ie dan ook gaat zenuwen, dan wordt het namelijk nog een beetje echter... toen ik voor mn eerste ging testen, moesten we na het plassen natuurlijk 3 minuutjes ofzo wachten, nou mn vriend zat er bovenop. ik steeds zeggen, nee, je mag nog nie kijken, maar hij toch doen hoor! en toen zei ie al heel snel: lief ik heb een verrassing dus wie weet rent ie straks als een malle door die winkel... (kzal nie meer zeuren, maar hoop wel dat je nog voor 13 uur gaat, want dan moet ik werken )
@mannetje van Pam... Hallo! euh... *kijkt poeslief* wil jij AUB met Pam naar de winkel hollen? Euh... aub? Of moeten we onze tanden laten zien?!?! *grol* hihi sorry
Pam, waar woon je ergens? ik heb hier 4 testjes liggen van de kruidvat, anders kom ik er wel even 1 brengen hoor!
haha idd! en wie weet hoe lang zitten we hier nog.. wie weet hoe ver is het kv van pam's casa? en wij... wachten... kletsen... wachten
oeoeoe offline, dan wordt het nu toch echt spannend, zal de KV dicht bij haar huis zijn? of moet ze er een half uur voor rijden?
Nounounou meiden! hahaha Ennuhm, ff slecht nieuws denk k.. net een roze veeg dus reken maar op duivels.. ik wil wel testen maar dan weten jullie dat de kans op een negatieve erg groot is..
lieve meiden, Ik moet nog van alles doen dus ik ga nu ook off en ik hoop (ga ervan uit) dat ik straks heeeeeeel goed nieuws lees hier! tot straks allemaal!
Pam.. ik beveel je.. HUP OP DE FIETS, IN DE AUTO, MET DE BENENWAGEN.. van mijn part met je PRIVE JET.. NUUUUUU naar de winkel.. dan maar zonder HUBBIE... je gaat NU TESTEN!... thats an order! uch.. ik heb gesproken..
*edit...*.. oeh lees net je rozeveegberichtje.. dat is dan weer minder... hmm....we wachten even rustig af...
oooooo neeeeeee, dat was niet de bedoeling hoor! tis vast niks... *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim* zow heb ff mn best gedaan...
Haha Yvy, goed gesproken, geen roze vegen, maar roze op de lijst! Pam ik kan me voorstellen dat je nu de zenuwen krijgt, maar ik had ook altijd roze vegen voor mijn posi test... Ik duim voor je! En anders hebben we leuk in spanning gezeten om niets. Ga je nog wel testen dan? @Lady, kluszus ook duivelvrij gebleven vannacht! Super! En dat testen lukt me wel hoor, ik voel me niet zwanger dus het zal ook wel niet!
Tja, ik spreek dan wel zo wijs, maar van mij hoeft niemand meer roze te verwachten deze maand, dus mijn bijdrage aan de roze lijst blijft beperkt tot het aanmoedigen van de rest van de wachters hier!